FIA sugriežtino reikalavimus starto procedūrai

FIA sugriežtino reikalavimus starto procedūrai
logo 2015 Liepos 10 d. 11:35, Daimler
FIA informavo komandas apie naujus reikalavimus starto procedūrai, kurie įsigalios pradedant Belgijos GP etapui atitinkamai su nesenais Strateginės grupės posėdžio sprendimais.
Jų esmė yra tame, kad įvedamas draudimas prieš startą informuoti pilotus apie sankabos suveikimo momentą. Federacijos nuomone, ji yra nusitekusi, jog būtų tiksliai vykdomas Sportinio reglamento 20.1 punktas, kuris byloja: „lenktynininkas turi valdyti mašiną savarankiškai be pašalinės pagalbos“. Naujoje redakcijoje FIA reikalavimas yra suformuotas taip: „Tikslas yra tas, kad būtų garantuota, jog pilotai tik savarankiškai yra atsakingi už pasiruošimą lenktynių startui“.
Techninėje direktyvoje TD/017-15, kuri vadinasi „Starto treniruotė ir startinės procedūros“ kalbama apie tai, kad nuo šiol federacija kontroliuos šio reikalavimo vykdymą tiek technine prasme, tiek ir per radijo ryšio tarp piloto bei komandos ribojimą.
Pradedant Belgijos GP etapu, sankabos suveikimo momento nebus galima koreguoti po to, kai bolidas pirmą kartą paliks garažą, kai prieš lenktynes bus atidaryta techninio aptarnavimo juosta. Be to, sistemos, padedančios pilotui nuspręsti apie sankabos suveikimo momentą, turi būti visiškai išjungtos, bet kurie mygtukai ir funkcijos, susijusios su šio momento koregavimu, turi būti neaktyvuotos.
Radijo ryšys tarp techninio aptarnavimo juostos ir mašinos bus apribotas: leidžiama lenktynininkui perduoti tik informaciją, susijusią su saugumo klausimais arba sportinio pobūdžio informaciją. Techninės informacijos aptarimas, susijęs su starto procedūra, bus uždraustas.
Išimtys galės būti daromos, kai bolidui iškyla kritinės problemos, pavyzdžiui, praduriama padanga ar mašina kaip nors pažeidžiama, o taip pat esant būtinybei pranešti pilotui reikalavimą sugrįžti į boksus, mašinai pasitraukiant iš lenktynių ar esant ypatingai situacijai trasoje, pavyzdžiui, geltonoms arba raudonoms vėliavoms, apie starto atšaukimą, lyjant lietui, ant asfalto esant nuolaužoms ir pan. informaciją.
FIA įspėja, kad bet kokie kiti pranešimai, perduodami pilotui prieš starto procedūrą, bus traktuojami kaip Sportinio reglamento 20.1 punkto pažeidimai.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794