Tarptautinė automobilių federacija (
FIA) nusiteikusi sugriežti priekinių sparnų tikrinimo procedūrą tam, kad komandoms nekiltų noro pažeidinėti nustatytas taisykles.
Dabar galiojančios taisyklės draudžia bet kokius judančius aerodinaminius elementus ant F-1 bolidų. Tuo tarpu techninio reglamento 3.17.8 straipsnyje teigiama, kad FIA pasilieka sau teisę sugriežtinti patikrinimo procedūrą.
Federacija visoms F-1 komandoms išplatino techninę direktyvą, kurioje rašoma apie planus atlikti papildomus bandymus, kurių metu bus tikrinamas ant priekinio sparno esančių papildomų sparnelių lankstumas.
„FIA ketina atlikti papildomus patikrinimus, kurių metu bus tikrinamos priešais priekinius ratus esančios aerodinaminės detalės. Bus naudojama 60N svorio apkrova. Slegiant apkrovai, elemento lankstumas negalės viršyti 3 mm“, – teigiama techninėje direktyvoje.
Paskutinė komanda, nukentėjusi nuo tokių FIA patikrinimų buvo „
Red Bull“. Nustačius, kad pastarosios bolidų priekinių sparnų elementai yra per daug lankstūs, ekipos pilotai buvo diskvalifikuoti po pernai Abu Dabyje vykusios kvalifikacijos.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).