Kai „Pirelli“ F-1 lenktynėse rimtai padidino minimalų oro slėgį padangose, o
FIA įpareigojo griežtai kontroliuoti šią reikšmę, vienos komandos nukentėjo kur kas daugiau nei kitos.
Sklandė įvairiausios kalbos apie tai, kokiais būdais galima apeiti šiuos ribojimus, kai kas įtarė, kad „Mercedes“ iš anksto įkaitindavo ratų įvores bei stabdžius, kad kontroliuojant slėgį prieš startą jis atitiktų reikalaujamus normatyvus, o po to įvorės ataušdavo ir oro slėgis padangose sumažėdavo. Norėdamas išvengti panašių spekuliacijų, prieš Austrijos GP etapą lenktynių direktorius Charlie Whitingas pranešė komandoms, kad nuo šiol oro slėgis padangose bus tikrinamas betarpiškai prieš jas uždedant ant bolidų.
Pradedant nuo treniruočių, kiekvieną kartą, kai pilotas gaus naują padangų komplektą, FIA ir „Pirelli“ atstovai tikrins oro slėgį prieš jas uždedant ant mašinos, o jei komplektas bus naudojamas du kartus – kvalifikacijoje ir prieš lenktynių startą – tokiu atveju ir kontrolė bus dviguba.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).