FIA uždraudė keisti kryptį stabdymo zonoje

FIA uždraudė keisti kryptį stabdymo zonoje
logo 2016 Spalio 23 d. 11:34, Red Bull/Getty Images
Per lenktynininkų briefingą Ostine, kuriame dalyvavo ir FIA lenktynių direktorius Charlie Whitingas, iškilo ilga diskusija dėl galimos gynybinės taktikos naudojimo: ar galima naudoti būdus, kokiu visai neseniai pasinaudojo Maxas Verstappenas, kuris keitė bolido važiavimo kryptį stabdymo zonoje...
Išklausęs pilotų nuomonę ir viską išanalizavęs, C. Whitingas padarė savo išvadas ir FIA pakoregavo F-1 lenktynių taisykles, nustatydami, kad panašūs veiksmai būtų neteisėti ir nesaugūs.
FIA paskelbė dokumentą, kuriame yra aiškiai pasakyta, kas yra leistina, o kas – ne.
„Sportinio reglamento 27.5 punktas sako: „...negalima pilotuoti mašinos tokiu būdu, kuris būtų pavojingas kitiems pilotams“. Be to, 28.5 punkte sakoma, kad bet kokie manevrai yra draudžiami „kurie sukelia trukdžius kitiems lenktynininkams, pavyzdžiui, nenormaliai keičiant važiavio kryptį stabdant“.
Turint tai galvoje, o taip pat įvertinant tas manevrų išimtis, kurios yra nurodytos Sportinio reglamento 27.6 punkte, dėl kurių kitams pilotui tektų imtis maverų išvengiant susidūrimo, bus laikoma nenormaliu veiksmu, vadinasi, potencialiai pavojingu. Apie visus panašius manevrus būtinai bus pranešta teisėjams“. Vadinasi, nuo šiol krypties keitimas stabdymo zonoje bus traktuojamas kaip nelegalus veiksmas.
Tai pat FIA patikslino taisykles, kurių privalės laikytis pilotai, kuris atsilekaa ratu ir daugiau ir kai reikia į priekį praleisti greitesnius bolidus. Dabar atsiliekantieji iš anksto, prieš 3 sek. bus įspėjami, kad artinasi greitesnė mašina ir ją prioriteto tvarka yra būtina praleisti į priekį.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794