FIA uždraudė variklio reguliavimą specialiai kvalifikacijai

FIA uždraudė variklio reguliavimą specialiai kvalifikacijai
logo 2011 Birželio 21 d. 12:31, Red Bull/Getty Images
Tarptautinė automobilių federacija (FIA) uždraudė „Formulės-1“ komandoms keisti variklių darbo režimus tarp kvalifikacijos ir lenktynių. Draudimas galios jau nuo šio savaitgalio Europos GP varžybų.
Tai reiškia, kad ekipos neteks galimybės reguliuoti variklių specialiai kvalifikacijai. Taip bus nutraukta praktika, kai starto pozicijas lemiančiuose važiavimuose būdavo sukuriamas didesnis išmetamųjų dujų srautas, naudojamas difuzoriaus apipūtimui ir prispaudžiamosios galios kūrimui, ir sunaudojama daugiau degalų, maitinant motorą riebesniu kuro mišiniu ir taip padidinant šio pajėgumą.
Remiantis naująja FIA direktyva, kvalifikacijoje naudojami variklio nustatymai negalės būti keičiami iki pirmųjų sustojimų boksuose lenktynių metu, kai teoriškai prie bolido gali būti prijungtas kompiuteris. Kadangi tai būtų visiškai nepraktiška, labiausiai tikėtina, kad motoras nebus reguliuojamas iki pat lenktynių pabaigos.
Taigi, „Formulės-1“ komandoms variklius prieš kvalifikaciją teks suderinti gerokai konservatyviau nei anksčiau. Jei ekipos tęstų iki šiol naudotą praktiką, motorai greičiausiai tiesiog neatlaikytų varžybų distancijos arba bolidai nepasiekę finišo pritrūktų degalų.
Dėl tokio žingsnio, spėjama, daugiausiai prarasti gali čempionato lyderė „Red Bull“ komanda. Manoma, kad specialus variklių reguliavimas yra viena šios ekipos greičio kvalifikacijoje priežasčių. Lenktynėse jos atstovai neatrodo tokie greiti kaip starto pozicijas lemiančiuose važiavimuose.
Dar po vienerių lenktynių, nuo Didžiosios Britanijos GP, įsigalios kita FIA direktyva, kuria iš esmės bus uždraustas aktyvus bolidų difuzorių apipūtimas išmetamosiomis dujomis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983