Finalinę bandymų dieną greičiausias buvo K. Raikkonenas

Finalinę bandymų dieną greičiausias buvo K. Raikkonenas
logo 2018 Kovo 09 d. 19:48, Ferrari

Kimio Raikkoneno laiko, kurį jis užfiksavo pirmoje dienos pusėje, niekas pagerinti nesugebėjo; „McLaren“, „Renault“ bei „Sauber“ išsiaiškino su problemomis ir tęsė važiavimus.

Kimio Raikkoneno laikas, kurį jis užfiksavo su pačiomis minkščiausiomis hiperminkštosiomis padangomis – 1:17.221 sek. buvo pats geriausias finalinę bandymų dieną Barselonoje.

Fernando Alonso paskutinėmis sesijos minutėmis atliko kvalifikacijos simuliaciją – su hiperminkštosiomis padangomis ispanas ratą nuvažiavo per 1:17.784 sek, į trečią vietą pastūmėjęs savo tėvynainį Carlosą Sainzą, kuris su tokiomis pat padangomis parodė 1:18.062 sek. laiką.

Rusas Sergejus Sirotkinas per pusdienį nuvažiavo 105 ratus ir likus iki sesijos pabaigos 2,5 val. perdavė mašiną Lance Strollui. Jie abu pasidalino tarpusavyje antrąją dienos pusę, kurią jiems atidavė Robertas Kubica.  Antra vertus, Strollas didelė dalį savo laiko dėl nežinomų priežasčių praleido boksuose ir tenuvažiavo tik 27 ratus.

Pirmąją dienos pusę buvo du raudonųjų vėliavų fazės periodai. Pirmas buvo dėl to, kad iš Alonso mašinos vėl nutekėjo alyva ir ispanas sustojo 7 posūkyje. Praėjus 4 valandoms po įvykio Alonso sugrįžo į trasą su nauju varikliu – bolidas sustojo dėl turbinos gedimo, tačiau „McLaren“ nutarė pakeisti visą jėgos agregatą.

Antrą kartą raudona vėliava pasirodė po „Sauber“ piloto Charlie Leclerco išlėkimo. Jis prarado valdymą ir išlėkė į žvyro gaudyklę, kur dar susidūrė su barjeru. Leclercas boksuose praleido beveik 5 valandas, po to vėl gavo galimybę išvažiuoti į trasą.

„Renault“ komandai diena praktiškai buvo prarasta. Po sesijos starto Carlosui Sainzui pavyko nuvažiuoti tik 4 ratus, po to jo mašina  boksuose stovėjo  apie 6 valandas – R.S.18 iškilo problemų su pavarų dėže. Penktadienį „Renault“ nuvažiavo mažiausiai už  visus ratų – tik 45.

Tarp pilotų daugiausiai nuvažiavo Romainas Grosjeanas (181 ratas), o tarp komandų -  „Mercedes“ (201 ratas).

Antroje dienos pusėje dauguma pilotų dirbo su ilgomis ratų serijomis. Skirtingai nei pirmą dienos pusę, antrą pusdienį visas vyko ramiai – jokių įvykių ir raudonų vėliavų nebuvo.

Finalinės bandymų dienos rezultatai

Pilotas

Komanda

Laikas

Skirtumas

Ratai

Padangos

1. K. Raikkonenas

Ferrari

1:17.221

-

157

Hypersoft

2. F. Alonso

McLaren

1:17.784

+0.563

93

Hypersoft

3. C. Sainzas

Renault

1:18.062

+0.871

45

Hypersoft

4. D. Ricciardo

Red Bull

1:18.327

+1.106

92

Supersoft

5. R. Grosjeanas

Haas

1:18.412

+1.191

181

Ultrasoft

6. V. Bottas

Mercedes

1:18.825

+1.604

104

Medium

7. B. Hartley

Toro Rosso

1:18.949

+1.728

156

Hypersoft

8. E, Oconas

Force India

1:18.967

+1.746

163

Hypersoft

9. C. Leclercas

Sauber

1:19.118

+1.897

75

Hypersoft

10. S. Sirotkinas

Williams

1:19.189

+1.968

105

Supersoft

11. L. Hamiltonas

Mercedes

1:19.464

+2.243

97

Supersoft

12. L. Strollas

Williams

1:20.163

+2.942

27

Soft



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794