„Formulė-1“ naujoves vertina palankiai

„Formulė-1“ naujoves vertina palankiai
logo 2011 Balandžio 13 d. 08:32, Red Bull/Getty Images
Po pirmojo etapo Australijoje neskubėję daryti išvadų, „Formulės-1“ pasaulio atstovai šių metų sezono naujoves dabar jau vertina palankiai. Pastebima, kad padidėjo lenktynių sudėtingumas ir įdomumas bei paaštrėjo sportininkų tarpusavio kova.
E. Boullier: DRS – nebrangus, bet efektyvus sprendimas
Ericas Boullier, vadovaujantis „Renault“ komandai, pažymėjo, kad palyginti nebrangiu sprendimu – DRS sistema, reguliuojamu galiniu sparnu – buvo pasiektas visai neblogas rezultatas.
„Manau, kad viskas į gera. Būdamas tikru lenktynininku – aš save tokiu laikau, – gėriuosi, kai du bolidai tarpusavyje kovoja visai ant ribos, net šiek tiek liesdamiesi šonais“, - sezono pradžią komentavo prancūzas.
„DRS buvo nebrangus sprendimas – kai kuriose trasose, kaip Australijoje, ji neveiks, tačiau ilgoje atkarpoje, kaip Malaizijoje ar Kinijoje, ji veiks ir duos naudos“, - sakė jis.
Pagyrimas „Pirelli“ - nuo M. Whitmarsho
„McLaren“ komandos vadovas Martinas Whitmarshas, tuo tarpu, pagyrė naujuosius padangų gamintojus „Pirelli“.
„Manau, kad padangų situacija ir skirtingu metu padangas tausojantys bolidai prideda įdomumo“, - pastebėjo britas.
„Pirelli“ į sportą įžengė po labai mažai bandymų ir galime pagirti juos už tai, ką pasiekė. Kai kurie lenktynininkai gali skųstis apie kai kuriuos padangų komplektus, tačiau faktas, kad apskritai šios padangos yra saugios, suteikė šiokį tokį iššūkį komandoms ir padidino įdomumą.“
Lenktynių taktikai – lyg skrydžiu dispečeriai
Lyderiams „Red Bull“ vadovaujantis Christianas Horneris atkreipė dėmesį į gerokai išaugusį lenktynių taktikos sudėtingumą bei džiaugėsi įtemptomis dvikovomis.
„Nuo boksų sienos viskas atrodo tikrai sudėtingai. Jei oro skrydžių kontrolieriai išgirstų pokalbius taktikų radijo ryšio kanalu, tai jiems būtų košmaras. Stebi, kur sugrįši į trasą, kaip dyla padangos, kokias padangas parinkti abiems bolidams. Darbo krūvis – didžiulis“, - sakė nugalėtojų atstovas.
„Tai padidina lenktynių įdomumą bei, manau, į varžybas įnešė dar vieną gana svarbų elementą.“
„Pilotai lenktyniauja vienas su kitu. Alonso ir Hamiltonas kovoja ratas į ratą, Markas po blogo pirmojo rato braunasi rikiuote aukštyn. Tai teigiama F-1 – kitu atveju, lenktynės būtų nuobodžios“, - teigė specialistas.
„Manau, kad tai į gera. Po kelerių lenktynių turėtume pastebėti dėsningumus.“
Ferrari“: žiūrovams patinka kovojantys pilotai
Bene su mažiausiai entuziazmo apie naujoves atsiliepęs „Ferrari“ vadovas Stefano Domenicali visgi pripažino, kad pokyčiai turėtų patikti žiūrovams.
„Žmonėms patinka matyti atsidarantį ir užsidarantį sparną, vienas prie kito priartėjančius ir po to susikaunančius lenktynininkus. Tai faktas, su kuriuo turime susitaikyti“, - konstatavo italas.
„Tačiau žiūrovams nelengva susigaudyti, kas vyksta, nes tai sunku net komandai, tačiau taip jau yra. Manau, kad šiemet tai žaidimo dalis, turime į tai atsižvelgti ir dabar neturėtume tuo skųstis.“
F. Alonso: lenktynės įdomios iki pat finišo
Pabaigai, „Ferrari“ ekipos lyderis Fernando Alonso pažymėjo, kad šiemet lenktynių baigtis neaiški iki pat finišo, kai dar pernai televizorių buvo galima išjungti jau po pirmųjų sustojimų boksuose.
„Vienoje lenktynių dalyje buvau antras ar trečias, buvau aplenkęs Jensoną. Vėliau Jensonas buvo net priekyje Lewiso, o aš kovojau su Webberiu, važiavusiu keturiais sustojimais“, - prisimindamas varžybas Malaizijoje dėstė ispanas.
„Webberis stojo keturis kartus, todėl nebuvo labai aišku ar lengva suprasti, kas vyksta. Prarandi vizualinį kontaktą su varžovais, nebežinai, kokią jie pasirinkę taktiką.“
„Taigi, stengiesi tiesiog važiuoti sau, suprasdamas, kad kartais gali būti antras ar trečias, tačiau tai nereikš, kad esi tikrai antras ar trečias, nes paskutinei atkarpai pasirinkęs kitą taktiką gali atsidurti penktas ar šeštas“, - sakė sportininkas.
„Taigi, turi ir spausti, ir tuo pačiu taupyti padangas. Lenktynėse yra labai ilgos. Praėjusiais metais po pirmojo sustojimo boksuose varžybos daugiau ar mažiau būdavo baigtos, o šiemet nieko nežinai iki paskutinių keturių ar penkių ratų, todėl tai yra įdomu“, - pridūrė jis.
Kaip šių metų „Formulės-1“ naujoves – „Pirelli“ padangas, DRS ir KERS sistemas bei t.t. – vertinate jūs? Išreikškite savo nuomonę F-1.LT apklausoje viršutiniame dešiniajame kampe.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983