„Formulėje-1“ norima uždrausti alkoholio reklamą

„Formulėje-1“ norima uždrausti alkoholio reklamą
logo 2015 Gegužės 23 d. 08:45, LAT Photographic
„Formulė-1“ ir vėl sulaukė kritikos ir nepasitenkinimo bangos už tai, kad milijonams žmonių yra rodoma alkoholinių gėrimų reklama.
F-1 atvykus į Monaką, nepasitenkinimą išreiškė „Eurocare“ organizacija, kurios tikslas yra sumažinti alkoholio daromą žalą Europoje.
Tai ne pirmas kartas, kai minėtoji organziacija reiškia nepasitenkinimą alkoholio reklama sporte. Prieš metus „Eurocare“ pateikė ataskaitą apie „Sky Sports“ savaitgalio varžybų transliacijas, trukusias 284 minutes. Išplatintame pranešime buvo teigiama, jog minėtos transliacijos metu kas penkias sekundes milijonai žiūrovų galėjo pamatyti alkoholio reklamą lenktynių trasoje.
Čempionate yra trys komandos, kurias remia alkoholinių gėrimų gamintojai: „Williams“ („Martini“), „Force India“ („Smirnoff“ ir „Kingfisher“) bei „McLaren“ („Johnnie Walker“).
„Remiantis bet kokiais standartais, alkoholio reklama „Formulėje-1“ yra visiems aiškiai matoma“, – sakė „Eurocare“ atstovė Marianna Skar.
„Panašu, kad čempionate mažai kas susimąsto apie atsakomybę dėl to, jog 500 mln. žiūrovų kas 5 sekundes yra rodoma alkoholio reklama. Dabar raginame F-1 valdžios atstovus atsiriboti nuo alkoholio reklamos.“
„Eurocare“ poziciją palaiko ir Alkoholio tyrimų institutas.
„Automobilių sporte demonstruojama alkoholio reklama siunčia ne pačias tinkamiausias žinias, susijusias su saugumu keliuose ir vairavimu išgėrus bei prieštarauja Europos Sąjungos alkoholinių gėrimų reklamos įstatymui. Šiuo atveju protingiausia būtų uždrausti alkoholio kompanijoms reklamuotis F-1“, – teigė instituto vadovė Katherine‘a Brown.
Teigiama, kad alkoholio reklama „Formulėje-1“ prieštarauja vienai iš Europos Sąjungos direktyvų. Minėtas reklamas norima uždrausti taip pat remiantis tuo, jog dėl alkoholio vartojimo Europos Sąjungos keliuose kasmet žūsta daug žmonių.
Priminsime, kad praeityje, įsikišus jau minėtai Europos Sąjungai, buvo uždraustos tobako reklamos. Draudimui įsigaliojus, iš F-1 pasitraukė tokie prekiniai ženklai, kaip „Marlboro“, „West“, „Benson and Hedges“, „Mild Seven“ ir „British American Tobacco“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983