G. Andersonas: kas kaltesnis: Ricciardo ar Maldonado?

G. Andersonas: kas kaltesnis: Ricciardo ar Maldonado?
logo 2014 Balandžio 10 d. 07:35, i2.cdn.turner.com
Buvęs garsus F-1 bolidų konstruktorius Garry Andersonas teigia, kad nors praėjęs Bahreino etapas ir buvo labai įdomus, šios lenktynės kol kas turi problemų. Kai kurios iš jų išryškėjo po Pastoro Maldonado ir Estebano Gutierezzo susidūrimo.
„Negalima sakyti, kad F-1 šiuo metu neturi problemų, į kurias artimiausiu metu reikia atkreipti dėmesį“, – sako G. Andersonas. – Pirma jų – bolidų garsas, apie kurį jau rašyta šimtus kartų. Visi mes norime, kad nuo garso F-1 varžybose žiūrovams drebėtų ausų būgneliai, tačiau bijau, kad taip jau niekada nebus“.
G. Andersonas pokalbiuose su FIA vadovais nuolat pabrėžia, kad dėl motorų garso nereikėtų ieškoti dirbtinių priemonių. Jei jau garso pakeisti neįmanoma, tai visa tai reikia palikti ramybėje ir duoti žiūrovams priprasti prie naujo garso. Vietoj to geriau dėmesį koncentruoti ties tais techniniais sprendimais, kurie Bahreino etape leido bolidams itin įdomiai lenktyniauti tarpusavyje.
Antrasis šios dienos svarbus faktorius – nauja baudų sistema, kuri reikalauja peržiūros. Ar iš tiesų yra teisinga, kad Malaizijoje D. Ricciardo, vykdydamas komandos nurodymus, gavo 10 pozicijų baudą, nors jis pats niekuo nenusikalto šioje situacijoje. Iš kitos pusės – kaip vertinti P. Maldonado elgesį, kuris išvažiavęs iš boksų, įsirėžė į kolegos automobilį. Ar 5 pozicijų bauda yra teisinga?
Vaizdelis, kai vertėsi Estebano Gutierezzo „Sauber“ bolidas buvo pakankamai šiurpokas, tai nemažai kainuos „Sauber“ komandai, kuri, toli gražu, nėra tarp pačių turtingiausių. Be 5 pozicijų baudos Kinijos GP kaltininkas dar gavo 10 sek. „Stop-go“ ir 3 baudos balų baudą, bet būkime teisingi: kas yra labiau kaltesnis – D. Ricciardo ar P. Maldonado?
„Dar vienas dėmesio vertas aspektas – saugos automobilio išvažiavimas Bahreino GP, kuris įvyko per vėlai. Praėjo pakankamai daug laiko, kol saugos automobilis išvažiavo, nors „Sauber“ bolidas buvo sudaužytas visiškai – abi pakabos buvo sulaužytos ir mašina pati važiuoti niekaip negalėjo, o pilotas po šoko ilgai sėdėjo mašinoje ir bandė suprasti, kas atsitiko, ką daryti toliau? Juk iš karto buvo aišku, kad saugos automobilio išvažiavimas yra būtinas, bet teisėjai delsė“, – pasakojo G. Andersonas.
„Kita vertus, nežiūrint į tai, kad saugos automobilis vėlavo, trasoje jis užsilaikė pernelyg ilgai, – teigė G. Andersonas. – Praktika, kai mašinos, aplenktos ratu, turi teisę skirtumą susigrąžinti, verta abejonių: juk taip mažėja sportinės kovos azartas, niveliuojami lenktynių rezultatai. Paprasčiausiai atsilikusius bolidus reikia palikti ten , kur jie ir buvo“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983