F-1.LT

Vartotojo zona

PERVESK EUR/GBP Į
LIETUVĄ TIK 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 S. Vettelis 153
2 L. Hamiltonas 139
3 V. Bottas 111
4 D. Ricciardo 92
5 K. Raikkonenas 73
6 M. Verstappenas 45
7 S. Perezas 44
8 E. Oconas 35
9 C. Sainzas 29
10 F. Massa 20
11 N. Hulkenbergas 18
12 L. Strollas 17
13 K. Magnussenas 11
14 R. Grosjeanas 10
15 P. Wehrleinas 5
16 D. Kvyatas 4
17 F. Alonso 2
18 J. Palmeris 0
19 M. Ericssonas 0
20 S. Vandoorne`as 0
21 A. Giovinazzi 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 250
2 Ferrari 226
3 Red Bull 137
4 Force India 79
5 Williams 37
6 Toro Rosso 33
7 Haas 21
8 Renault 18
9 Sauber 5
10 McLaren 2
Romain Grosjean Haas

G. Haasas: reikia atkovoti apie 0,5 sek.

2017-01-11 / 06:50:00

Ruošdamasi debiutui „Formulėje-1“, amerikiečių „Haas“ komanda pavedė važiuoklę ją sukurti kompanijai „Dallara“, taip pat aktyviai bendradarbiavo su „Ferrari“, tokiu būdu nuosavą gamybą sumažinant iki minimumo.

Toks požiūris save pateisino: komanda uždirbo 29 taškus ir Konstruktorių taurėje užėmė 8 vietą. Beje, rezultatas galėjo būti ir kur kas geresnis, jei ne daugybė mechaninių bolido problemų. Komandos savininkas Gene Haasas žino, kam didžiausią dėmesį reikės skirti šiais metais.

G. Haasas: Daugelis galvojo, kad „Ferrari“ sukonstruos mums visą bolidą, o mes tik lenktyniausime. Bet viskas buvo visai ne taip. Visiškai akivaizdu, kad su šiais bolidais yra viskas kur kas sudėtingiau, esmė ne vien atskiruose komponentuose. Pavyzdžiui, „Mercedes“ tiekia variklius kitoms komandoms. Tačiau jų mašinos nėra tokios konkurencingos lyginant su pačia „Mercedes“. Taigi, maža yra sukurti gerus komponentus, dar reikia pagaminti ir gerą mašiną. O su tuo mes turėjome problemų.

Galime kalbėti apie slėgį padangose, jų temperatūrą ir stabdžių aušinimą – visa tai turi begales parametrų, nuo kurių priklauso bolido efektyvumas. Kiekviena komanda su visu tuo turi išsiaiškinti atskirtai ir mums dar yra ko pasimokyti šiose srityse – reikia suprasti, kaip vienu metu pasiekti efektyvaus visos važiuoklės, jėgainės, padangų ir stabdžių darbo.

Man atrodo, kad mes jau sukūrėme reikiamą infrastruktūrą. Esminis momentas – mums reikia padidinti komandos etatų skaičių ir pakviesti tų sričių specialistus, apie kurias aš kalbėjau. Mes turime daugiau dėmesio skirti bolido efektyvumui didinti.

Mano galva, mūsų bolidas niekuo nenusileidžia pagrindiniams konkurentams, bet mus nepavyksta atskleisti viso jo potencialo, nes reikia kiekviename rate atkovoti po 0,4-0,5 sek, bet tam reikia milžiniškų pastangų”.

 

Tavo komentaras

Komentarai

Larensas
2017-01-13 16:03:09
pagrindinius konkurentus netgi lenkia smarkiai.
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos