F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 345
2 S. Vettelis 302
3 V. Bottas 280
4 D. Ricciardo 200
5 K. Raikkonenas 193
6 M. Verstappenas 158
7 S. Perezas 94
8 E. Oconas 83
9 C. Sainzas 54
10 F. Massa 42
11 L. Strollas 40
12 N. Hulkenbergas 35
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 19
15 F. Alonso 15
16 S. Vandoorne`as 13
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 5
20 M. Ericssonas 0
21 P. Gasly 0
22 A. Giovinazzi 0
23 B. Hartley 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 625
2 Ferrari 495
3 Red Bull 358
4 Force India 177
5 Williams 82
6 Toro Rosso 53
7 Renault 49
8 Haas 47
9 McLaren 28
10 Sauber 5
Esteban Gutierrez Haas teams cars

G. P. Dallara sukritikavo 2017 m. F-1 taisykles

2017-02-16 / 10:11:00

Gian Paolo Dallara teigia nesuprantantis, kodėl norint pagerinti F-1 šou buvo pritarta taisyklėms, kurios dar labiau jam pakenks.

Italas, kurio kompanija bendradarbiauja su „Haas“ ekipa, abejoja, jog dėl naujų bolidų lenktynės taps įdomesnėmis.

„Kaip inžinierius aš nesuprantu, kodėl jie nusprendė didinti prispaudžiamąją jėgą“, – kalbėjo G. P. Dallara.

„Žvelgiant į viską iš techninės pusės, su 2017 m. bolidu aplenkti varžovą bus beveik neįmanoma, kadangi niekas negalės važiuoti pakankamai arti priekyje esančio automobilio. Mes skundžiamės dėl to, jog mums trūksta šou trasoje, bet priimame sprendimus, dėl kurių tas šou bus dar prastesnis.“

G. P. Dallara, kaip ir daugelis kitų, išreiškė viltį, jog „Liberty Media“ perėmus valdžią į savo rankas, F-1 ateityje taps geresnė.

„Kaip žinote, „Dallara“ seniai dirba JAV. Ten žmonės daro viską, kad konkurencija būtų kuo didesnė. Tuo tarpu F-1 vadovaujasi kitokia filosofija – jie net sugalvojo Virtualaus saugos automobilio fazę tam, kad būtų išlaikyti atstumai tarp pilotų. Nenoriu būti partizanas, tad neklauskite manęs, kurią pusę šiuo atveju palaikau.“

Paklaustas apie „Ferrari“ galimybes šių metų sezone, G. P. Dallara išliko optimistiškai nusiteikęs.

„Sakykime taip: kai keičiamos taisyklės ir naudojami visiškai kitokie bolidai, tokiais atvejais geresnius šansus turi tie, kuriems prieš tai sunkiai sekėsi.“

 

Tavo komentaras

Komentarai

Rolandas
2017-02-17 09:22:14 Pranešti
leksas 100% teisus! Lenkimas prasideda ne tiesiojoje lekiant "oro maiše", o išvažiuojant iš posūkio, kur jis trukdo važiuojančiam greičiau!
Tomas Borisovas
2017-02-16 23:22:36 Pranešti
Leksas tu neteisus.kiek suprantu tavo minti.reiktu mazinti stabdziu efektyvuma.gerai pailgeja stabdymo kelias bet tai jis viems pilotams pailgeja.kas veliau stabdys tas ir pravaziuos posuki kaip ir dabar yra.del tiesiojoje ispausto greicio leciau nevaziuos tiesiog iki 0.5s stabdymas vyktu anksciau.tam kad arciau bolidai vaziuotu vienas arciau kito reiktu mazinti prispaudziama jega o didinti macanine.tai reiskia kad aerodinamika imtu veikti prie didesniu greiciu(kazkada kazkur girdejau kad vaziuojant 160km/h greiciu ima veikti aerodinamika ta prasme kad sparnai ima spausti bolida prie asfalto)is viso sito gautusi kad bolidas tiek priekyje tiek gale vaziuojantys sukibima turetu tik padangu deka.
Kaip ta padaryti na mano nuomone reiktu mazinti pasipriesinimo koficienta(sparnu atakos kampus bei bolido dugna kuris ir spaudzia bolida prie zemes kuris tuo paciu priesinasi judejimui)
Larensas
2017-02-16 15:45:03 Pranešti
po laiko visada išlenda koks gudruolis išminčius, bet tik po laiko.
leksas
2017-02-16 15:30:56 Pranešti
ddt> nemanau kad tu teisus. Kuo didesnis oro maišas tuo pilotas turi laikytis didesnio atstumo nuo kito piloto prieš įvažiuodamas į posūkius nes bolido sukuriamas oro maišas išretina orą, vadinasi paskui važiuojantis bolidas praranda prispaudžiamąją jėgą ir artima kova tarp pilotų tampa neįmanoma. :D
Dabar su tuo stabdymo kelio ilginimu... Na visu pirma... pilotai ant tiesiųjų negalėtų labai spausti daug :D Manau kad gautųsi lėtos ir nuobodžios lenktynės. Nors taip ir buvo kokiais 50-60 metais, kada boliduose buvo montuojami bugniniai stabdžiai. Nu gerai gal kiek perdėjau, bet vistiek, sumažėtų visų lenktynių dinamika, pilotai taptų atsargesni. Be to, kaip tik kuo trumpesnis stabdymo kelias, tuo pilotas turi numatyti tikslesnį stabdymo momentą, tai kaip tik reikalauja daugiau talento...
ddt
2017-02-16 15:06:56 Pranešti
leksas > būtent kad oro maišus REIKIA DIDINT, nes kuo mažesnis maišas, tuo mažiau šansų pasinaudoti greičių skirtumu, susidarančiu važiuojant "maiše". Bet man atrodo, kad vienas paprastas dalykas sutvarkytų visus vaizdus - stabdymo kelio ILGINIMAS. Kuo jis ilgesnis, tuo geriau sportininkas gali išnaudoti savo gabumus, tuo didesnė galimybė lenkti stabdymo zonoje. Jei dabar stabdymo kelio ilgis siekia 50 metrų, tai..... Ką ten nuveiksi, jei tai trunka 1-1,5 sekundės?
Tomas Borisovas
2017-02-16 12:45:20 Pranešti
Ne vien tik aerodinamika viska gadina.trasos uzribis labai jau isasfaltuotas.ten kur neturetu bolidai vaziuoti jie vaziuoja(kalba eina visais ratais isvaziavimas is trasos ribu.)aerodinamika. visada tas oro maisas buvo ir bus. nuo fizikos nepabegsi.bet vidutiniuose ir letuose posukiuose tas maisas neturetu itakoti i gale vaziuojanti bolida(praranda prispaudziamaja jega del to kad oras isretintas todel nera kam spausti bolido prie zemes).taisykles turetu buti paprastos.atsitrenke bandydams lenkti xer snim nepasiseke.bet kai specialiai tranko tai iki disklifikacijos iki sezono pabaigos(cia jei n kartu nesuprato)
leksas
2017-02-16 11:56:48 Pranešti
Visokius "Oro maišus" kaip tik reikia mažinti... Ir išmest tuos visokius difuzorius ir kitokias nesąmones reikia, užsimontuoji plačius ratlankius su padangomis ir važiuoji sau greitai ir sakau, žymiai pigiau. Mažosios komandos net kelių metų čia neišsilaiko, nes pinigai mėtomi veltui. Bet kadangi f1 beveik viskas uždrausta yra, tai vienintelis kelias įgyti ženklų pranašumą ir yra visokie aerodinaminiai žaidimai, mėtomi didžiuliai pinigai kad apeiti tą autistišką f1 techninį reglamentą, VISKAS IŠ PRINCIPO YRA BLOGAI dabar, bet Rosas Brawnas tai sutvarkys, tikiuosi
SHUMIS 4ever
2017-02-16 11:37:11 Pranešti
Skele kaip reikiant, Dallara. Bene visiems ziurovams aisku, kad reikia mazinti aerodinamika, ypac priekyje. Nu bet jei jsu jiems reikia to prispaudimo, didinkit difuzorius ir galinius sparnus, bent oro maisas bus efektyvesnis.
leksas
2017-02-16 11:18:20 Pranešti
Taip, teisingai f1 aerodinamika turi per didelę įtaką, vien galima pažiūrėti į priekinius sparnus su pilna sparnelių su sparneliais, f1 bolidas tai ne lėktuvas o greičiau didelis ir galingas kartingas :D kuris sukibimą su trasa išlaiko su savo didžiulėms padangomis. Beje, jeigu norima daugiau greičio ir stabilumo iš bolido, žymiai pigiau tiesiog nusipirkti ir užmontuoti platesnes padangas ant bolidų, negu kurti įvairiausias sparnuotų sparnelių modelius... :) :D Taškomi per dideli pinigai ant viso to, o gaunasi tas kas gavosi 2014 metų sezone su bolidų nosimis... žiauru, žiauru
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos