G. Steineris: mes dabar esame kur kas geriau pasiruošę

G. Steineris: mes dabar esame kur kas geriau pasiruošę
logo 2016 Balandžio 29 d. 17:44, Haas F1
Po dviejų labai sėkmingų lenktynių F-1 pasaulio čempionato pradžioje, Kinijoje „Haas“ komanda susidūrė su labai rimtomis problemomis – jų bolidams ryškiai trūko greičio. Komandos vadovas Guentheris Steineris mano, kad dabar inžinieriams pavyko surasti sprendimą ir Sočyje amerikiečių komandai pavyks pasiekti kur kas daugiau...
- Ar lenktynės Kinijoje jums buvo savotišku grėsmingu skambučiu?
- Aš nežinau. Žinoma, tai galima pavadinti grėsmės skambučiu, bet mes panikos nekeliame. Galų gale mes daugiau ar mažiau suprantame, kodėl finišavome ten, kur finišavome. Bet mums vis tiek pavyko pamatyti languotą finišo vėliavą.
Romainas pateko į avariją jau starto metu ir negalėjo atsikovoti daug pozicijų. Estebanas finišavo 14 vietoje – aš pilotams visada sakiau, kad šiemet mes turime finišuoti tarpe tarp 10 ir 16 pozicijų ir jiems tai pavyko padaryti. Taip, mašina nebuvo ideali, bet dabar mes jau žinome pakankamai, kad nekeltumėme panikos. Rusijoje mes tikimės didesnės sėkmės.
- Ar dabar jums jau žinoma, kodėl jūsų bolidas nebuvo pakankamai efektyvus?
- Taip. Buvo iškilę problemų su bolido nustatymais ir mes nesugebėjome pasiekti optimalaus priekinių padangų darbo. Po lenktynių Kinijoje mūsų specialistai stengėsi viską išsiaiškinti, suprasti, kaip reikia padangas priversti dirbti, kad problema Sočyje nepasikartotų. Dabar mes esame kur kas geriau pasiruošę nei Šanchajuje – be to, čia trasa labai jau specifinė, Tačiau tikrąją padėtį mes sužinosime tik prieš pat varžybas, nes dabar mūsų įsivaizdavimas yra tik teorinis.
- Įprastai jūsų bolidas gana gerai dirba su padangomis, tačiau Kinijoje buvo viskas atvirkščiai. Ar yra ir daugiau trasų, kuriose tai gali pasikartoti?
- Man įprastai svarbios yra tik artėjančios lenktynės. Mes žinome, kad Rusijoje situacija turi būti kur kas geresnė, kadangi čia nėra greitų užtęstų posūkių kaip Kinijoje ir oro temperatūra turi būti aukštesnė. Man tenka kiekvieną kartą sau priminti, jog šiuo metu mes esame Konstruktorių taurės 4 įskaitos vietoje ir tai bus tik ketvirtas etapas mūsų komandos istorijoje. Turint tai galvoje, manau, kad mes dar turime teisę daryti klaidas dėl to, kad esame per mažai patyrę. Bet reikia stengtis jų daryti kuo mažiau.
- Ko tikitės iš savaitgalio Rusijoje?
- Kaip jau įprasta, mes stengsimės uždirbti taškų. Pagal greitį mes esame tarp 10 ir 16 vietų ir jei būsime dešimti, o kas nors pasitrauks iš lenktynių, tai mes gausime taškų. Situacija yra pakankamai skaidri – mums arba pasiseks, arba ne. Tai parodė ir treniruotės penktadienį Rusijoje, kur mes parodėme 16 ir 17 laiką.
- R. Grosjeanas Kinijoje skundėsi dėl per didelio slėgio padangose. Ar problema buvo vien tame?
- Priežasčių buvo keletas. Leistino slėgio padangose norma yra nustatoma „Pirelli“, visi kiti irgi naudoja tokį pat slėgį, tai kodėl mums vieniems jis gali būti per didelis? Beje, kitos komandos su labai aukštu padangų slėgiu dirba jaus seniai, jie turi kur kas daugiau patirties ir tai leidžia jiems geriau su tuo susitvarkyti. Beje, ir Rusijoje slėgis bus didelis.
- Naujas priekinis sparnas Kinijoje nedavė laukto rezultato. Kaip su juo komanda pasielgė toliau?
- Jis nesuveikė Kinijoje, nes mes per pirmą treniruotę trasoje praleidome per mažai laiko, o per antrąją Estebano bolide iškilo problemų. Mes nutarėme neskubinti įvykių ir sugrįžti prie to, kas mums jau yra gerai žinoma. Sočyje mes sparną žadame išbandyti ant abiejų bolidų, jį sulyginti ir suprasti, kokia situacija yra iš tikrųjų.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794