Garsą galima pagerinti su 15k sūkių?

2014 Balandžio 13 d. 00:18

Tiesiog neturėjau ką veikti, tai žiūrinėjau visokius video su F1. Ir staiga prisiminiau vieną senesnį video - https://www.youtube.com/watch?v=pXNLQQC_AGU. Palyginau visus tris pravažiavimo garsus su V8 Ferrari variklio garsu (https://www.youtube.com/watch?v=iRTWHBTBLQg) ir V6 (https://www.youtube.com/watch?v=UNdvF4Dptfs). Pagal skambesį tai aiškus V6 garselis. Tačiau keista yra dėl 1:30, kuomet LaFerraris suskamba tikrai gražiai ir tas skambesys iš dalies primena senąjį V8 garsą. Tad padariau prielaidą, kad taip skamba šie varikliai prie 15k sūkių. Ir visos komandos žino, kad prie tokių sūkių variklio garsas yra geras, tačiau niekas nenori naudoti jų, nes tada yra sunaudojama daugiau kuro... Tad įdomi nuomonė žmonių, kurie technikoj geriau nusimano. Arba galbūt šiaip kas nors žinosit, ar tikrai žymiai geresnis garsas prie 15k būtų.

2014 Balandžio 13 d. 00:42

Pirma, tai tavo paminėtame video, su LaFerrari, nemanau, kad variklis sukasi 15 tūks. Antra, tai visiškai neaišku kokia išmetimo sistema buvo tame LaFerrari, kas irgi gali keisti garsą. Trečia, apskritai neaišku, kiek ten naudotas agregatas yra panašus į dabar naudojamus formulėje. Šiaip, ar taip garsas prie 15 tūks. būtų geresnis, garsesnis, tai logiška, bet grįžti prie V8 garso, neįmanoma.

2014 Balandžio 13 d. 09:56

Išsiplaut ausis ir nustot galvot, kad kažkas yra negerai, tai čia pirma ir antra. Viskas gerai su tuo garsu. Isteriškas triukšmas geriau, ar garsas?

2014 Balandžio 13 d. 10:57

Heli, o savo nuomones negaliu turet as? Man patinka garsas siemet, bet jis aiskiai per tylus. Megstu ziuret onboard medziaga ir siemet ja ziuret beveik nera malonumo.

2014 Balandžio 13 d. 11:36

Mano nuomone, transliuotojai turi padirbėti su garso perdavimu žiūrovams žiūrintiems Formulę per televizorių. Garsas yra tikrai didesnis tikrovėje, nei mes girdime ir palyginus paskutines lenktynes su pirmosiomis, rodos garsas šiek tiek pagerėjo, tačiau dar yra kur tobulėti. Atidirbus ir apšlifavus sistemą, mano nuomone viskas būtų normos ribose.

2014 Balandžio 13 d. 20:33

Nu blemba, spaudziat vaska is sudo.. :)

2014 Balandžio 13 d. 20:56

Pasiklausius IndyCar ten garsas kitoks. O jie irgi turbinas naudoja?

2014 Balandžio 13 d. 21:45

Pasidomėjau: naudoja. Negana to, IndyCar variklių sūkiai iki 10,3k leidžiami.. Vat tikriausiai ir atsakymas į mano klausimą...

2014 Balandžio 14 d. 09:20

Ar žinot dar bent vieną sportą, kur žiūrovai ar sirgaliai dėl GARSO priekaištautų. Arba kvapo, spalvos. Ar jūs patys sau neatrodot beviltiškai absurdiškai? Nepatinka garsas? Usileiskit muziką lenktynes žiūrėdami. Arba iki galo atsukit garsą kad galvą įsiskaudėtų.

2014 Balandžio 14 d. 11:14

Diskusija yra "Ar imanoma garsa pagerint su sukiais?", o ne "Kodel toks sudinas garsas?" Taip kad ta pati tamstai galeciau pasakyt - nepatinka tema? Nekomentuok cia.

2014 Balandžio 14 d. 11:40

Tokie "nepatinka garsas" yra visiški facepalm. Tai yra tavo nuomonė apie garsą, tavo susidarytas įspūdis. Jo pakeisti niekas nėra įpareigotas. Variklis skleidžia garsą, kuris patinka arba nepatinka. Jei nepatinka, dėl to variklio niekas nekeis. Išjungt televiziją tokiem sirgaliam, kuriems nepatinka garsas, ir sako, kad tai yra kažkokia "problema".

2014 Balandžio 14 d. 12:05

Supranti, kai prades zmones nebeiti i lenktyniu trasas ir sumazes pinigai Berniui, tada kaip mat keisis taisykles.. Ne vienas pazistamas siemet atsisake planu vaziuoti i lenktynes vien del garso :)

2014 Balandžio 14 d. 12:05

Kas liecia Indy variklius turbinas, tai gamintojams suteikta didesne laisve.
Kai reikejo rinktis litraza, visi rinkosi 2,2 l. Niekas nenorejo 1,6 l.
Gamintojai taip pat gali rinktis kiek naudos turbinu. Pernai Honda varikliai buvo su viena didele, Chevy su dviem mazesnem. Siemet tiek Honda, tiek Chevy turi po dvi turbinas. Be to Indy bolidu ismetimo sistema skiriasi nuo F-1.

2014 Balandžio 14 d. 12:28

Heli, dabar paskaityk mano komentarą, parašytą "2014 04 13 10:57:28" ir paskutinį komentarą. Skaityk tol, kol suvoksi kas blogai jame.

2014 Balandžio 14 d. 12:28

paskutinį savo komentarą*

2014 Balandžio 14 d. 17:24

Gali savo nuomonę turėt, bet ar laikytum mano nuomonę labai rimta, jei abu žiūrėtume UEFA finalą, tu man pasakotum apie 4-4-2 pranašumą prieš 4-3-3, o aš tave pertraukinėčiau ir nuolat stebėčiausi kaip jie gali ant tokios žalios žolės žaist, ar nereikėtų perdažyt baltai, nes man nepatinka žalia? Nuomonė apie variklių skleidžiamą garsą ar išmetimo dujų kvapą yra trečiaeilės svarbos dalykas, kiekvienas tai supranta savaip.

2014 Balandžio 14 d. 18:07

Nesuprantu tavęs, Heli. Kažkoks siauras mąstymas pas tave. Esi pats buvęs F1 varžybose gyvai? Jei ne, tai tada viskas aišku. Aišku, kad nėra daug ko dejuoti dėl garso kai žiūri varžybas tik per TV, juolab jei artimiausiu laiku TV transliuotojai sureguliuos garso perteikimą. Nes per TV vistiek nieko mandro nesijaučia, priprasim. Tačiau jei esi gan dažnai vykstantis į trasas žiūrovas, tai į viską gali žiūrėti iš dviejų pusių. Pirma: mano manymu pižoniškas požiūris, kai vyksti į varžybas labiau nusifotkinti ir įsimesti į FB fotkę, kad buvai F1, todėl tau tas ausis drąskantis garsas yra isteriškas ir nemalonus, todėl perki ausų kištukus; antra pusė: esi nuoširdus F1 fanas, bet tapai priklausomu nuo F1 tik tada, kai gyvai išgirdai variklio garsą. Man pirmą kartą F1 variklio garsą teko išgirsti Londone per demonstracinius važiavimus (2005-ais ar 2006-ais), bolidų dėl žmonių spusčių nemačiau bet garsas... O jėzau.. Antrą kart - mes dviese su draugu būdami vos 18metų važiavom su auto į Turkiją stebėt F1, atvykom, prisiparkavom mašina minimum už 1,5km nuo trasos, ir ten vyko Practice 3 - išlipę iš mašinos buvom tiesiog sustingę - ašaros akyse kaupėsi nuo tos didybės. O dabar.. Dar negirdėjau gyvai, bet abejoju ar už 1,5km išvis girdisi garsas. Niekad niekuo nesiskudžiau formulėje, tačiau dabar F1 praranda savo tą tikrąją dydybę, kuri priversdavo suprasti tos formulės galią, greitį. Būsiu Kinijoje, galėsiu pasakyti įspūdžius. Labai tikiuosi, kad nebus taip blogai kaip visi sako, nes priešingu atveju, bus mano paskutinis apsilankymas trasoje iki naujo variklių formato. Žinoma, per teliką visi toliau žiūrėsim, tačiau pati F1 pasikeis labai greitai, jei tribūnose rinksis nebe po 200tūkst fanų, o po 80 tūkst. Šiemet gal dar taip nebus (nes visi nori išgirsti savom ausim tuos variklius), tačiau kitąmet gali būti šakės.

2014 Balandžio 14 d. 18:10

indycar varikliai sunaudoja 50% daugiau kuro, is cia ir atsiranda tas garso skirtumas.

2014 Balandžio 14 d. 20:39

Misiuli lauksiu info is Kinijos, kadangi pats planuoju vykti i Vokietija. Butu idomu isgirsti nuomone, nes galesi palyginti su senaisiais. Butent del garso ir kyla abejoniu ar verta vykti, kadangi kaip ir minejei to kraujo kaitinantcio ir tos didybes primencio garso, auksciausio visam automobiliu sporte nebeturesim..

2014 Balandžio 14 d. 21:43

Misiulis >> Na, kad už pusantro km. girdėsi garsą, tai faktas, nes net ir sugriuvusi "Civiką", su "gariūniniu" antgaliu ant išmetimo sistemos, gali girdėti. ;) Šiaip, ar taip nesu girdėjęs kaip realiai skamba naujieji bolidai, tačiau nemanau, kad viskas taip apgailėtina, kaip kol kas yra "piešiama". Aišku V10, ar V8 garsas, stulbinantis gyvai, tačiau kaip pats sakai, jei esi tikras f-1 fanas, tuomet garsas tikrai neturėtų trukdyti domėtis formule, trasoje, ar už jos ribų. Man f-1 svarbiausia, kad tai yra greičiausia žiedinių lenktynių autosporto rūšis. Jei bolidai taptų lėtesni už GP2, manau tai būtų kur kas liūdnesnė naujienai, nei garsas.

2014 Balandžio 14 d. 21:51

LewisNr1> Kas liečia greitį, tai faktas, kad F1 turi būti greičiausia, nes jei bus kažkas greitesni, tai nebegalės F1 pilotai skaitytis geriausi pasauly, nes bus kas važiuos greičiau su greitesne technika. Taip, aš irgi sakau, kad domėtis ir žiūrėti F1 žiūrint per TV garsas nėra esmė, priprasim, anksčiau ar vėliau. Bet sakau, tokiems britams, vokiečiams, kuriems domėjimasis F1 dažnai susijęs ir su vykimu į varžybas ne vien savo šaly - garso dingimas tikrai bus esminis faktorius "metant" F1. Gerai, kad bent Britas su vokiečiu varžosi dėl čiampo (dar geriau, kad Mersai tiek britiška tiek vokiška ekipa).

2014 Balandžio 14 d. 21:52

danguje> Nuvykti bet kuriuo atveju verta, visgi geriausiai susidaryti savo nuomonę apie tai ant kiek blogas tas garsas. Anyway, savo nuomonę tikrai parašysiu. :)

2014 Balandžio 14 d. 21:57

Misiulis >> O aš nemanau, kad f-1 čempionatą laimėjęs pilotas gali save laikyti geriausiu pilotu pasaulyje. Gal, teoriškai jis save galėtų laikyti greičiausiu, nes f-1 greičiausia autosporto rūšis, tačiau, kad geriausias tas kuris laimi f-1... ne, aš su tuo nesutinku.

2014 Balandžio 15 d. 00:34

LewisNr1>>> O kokiais duomenimis remiantis F-1 yra "greičiausia žiedinių lenktynių autosporto rūšis"? Tiesiog idomu suzinoti kas yra 1, 2, 3, 4 ir t.t.
Misiulis>>> Kazko nesupratau. Jei F-1 yra greiciausia, tai F-1 pilotai yra geriausi. Jei ne, tai ir F-1 pilotai nera geriausi. Pilotu sugebejimus matuojame greiciu?

2014 Balandžio 15 d. 03:17

Čia kiekvienas gali turėti savo nuomonę šiuo klausimu, bet manau daugumos nuomonė tokia, kad geriausi pasauly - F1 pilotai. LaForm> Nekalbu apie tiesioginį matavimą, kalbu apie tai, kad jei atsiras kita lyga, kurioje tarkim Suzukos ratą galima įveikti greičiau, kas reikštų, jog reikia daugiau ištvermės ir jegos (didesnės G jėgos), reikia geresnės reakcijos ir panašiai.. Dabar visi žino, kad F1 - autosporto voršūnė. Kiekvienas atvirų ratų auto pilotas svajoja apie patekimą būtent į F1, nes tai lyg ir karjeros viršūnė. Dabar atsiranda kita lyga, kurioje bolidai greitesni už F1 ir aš manyčiau, kad atsirado laiptelis aukščiau.. Taip, aš sutinku su tuo, kad jei visi F1 pilotai susėstų į kartingus, o kartingų pilotai į F1 bolidus, tai pastarieji ratus įveikinėtų greičiau ir tai nereikštų, kad jie greitesni, todėl ir nelogiška, kad atsirastų laiptelis aukščiau už F1, nes tai iškreiptų situaciją. Žmonės pasimestų kogero, gerai, kad jūs ir aš suprantam kas čia geriausi, bet mano paauglys brolis atvažiavęs į svečius vakar klausia: o kas čia atsitiko, kad Vettelis nebepavažiuoja? Tai įdomu ką jis pasakytų atsiradus greitesnei lygai. :) Ir jis žiūrintis F1 pacanas. Ne, jis neskaito naujienų ir nežiūri kvalų, bet lenktynių nepraleidžia, ir tokių yra labai daug. Žodžiu, aš čia labai išsiplėčiau (matyt dėl vėlyvo meto), bet esmė tame, kad atsiradus greitesnei lygai situacija su geriausiais nebebūtų tokia vienreikšmiška.

2014 Balandžio 15 d. 13:51

Cia uztenka pagalvoti apie tai, kad dabar F1 yra nepaprasto sudetingumo varikliai, aerodinamika, daug darbo ir pastanku, o rezultatas butu letesnis uz zemesnes lygos GP2 bolidus. Is sono atrodo tikras fiasko. Daug kas sako, kad cia kita lyga, kitos taisykles ir t.t. Bet kaip visi supranta F1 yra virs GP2. Koks pilotui gali buti jausmas vaziavus su greitesniu ir paprastesniu bolidu ateiti i DYDIJI sporta ir vazuoti sunkiau, sudetingiau ir leciau.
F1 turi buti greicio virsune, del kurios visi stengiasi ir svajoja apie patikima cia.

2014 Balandžio 15 d. 19:21

La Form >> Nors negražu, tačiau atsakysiu klausimu, į klausimą. O kokia pagal tave žiedinių lenktynių rūšis yra greitesnė už f-1? Beje iškart pasakau, nekonkretizuok šių metų, aš to savo komentare nesakiau.

2014 Balandžio 15 d. 20:43

La Form> F1 yra greiciausia nes rato apvaziavimo laikai yra geriausi (trumpiausi) is visu autosporto rusiu pasaulyje. Cia kalbant apie asfaltines trasas su posukiais (ne tiesiasias ar ovalus)

2021 Kovo 01 d. 22:44

Pakeliu temą, tikriausiai daugumą jau girdėjot per transliaciją... Force India mikrofoną perkėlė į reikiamą vietą ir turime šiokį tokį garsą:

https://www.youtube.com/watch?v=zdVyN0MsRN0

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983