H. Kovalainenas: „Lotus“ turi potencialo

H. Kovalainenas: „Lotus“ turi potencialo
logo 2010 Vasario 18 d. 21:19, Lotus
Trečiadienį ir ketvirtadienį naująjį „Lotus T127“ bolidą pirmą kartą bandęs komandos lenktynininkas Heikki Kovalainenas išvardino daug automobilio trūkumų, tačiau kartu pažymėjo tikintis jo potencialu.
„Manau, kad potencialo yra. Iš ryto sudariau gerą pirmąjį įspūdį. Jaučiu, kad mažo greičio posūkiuose bolidas gana gerai elgiasi“, - kalbėjo suomis.
„Sukibimo trūksta, sukibimo yra nepakankamai. Be to, manau, kad gana daug laiko prarandame didelio greičio posūkiuose, iš dalies ir dėl derinimo problemų. Bolidas kol kas dar gana sunkus, turime jį palengvinti, tuomet galėsime pradėti jį balansuoti ir panašiai.“
„Tačiau manau, kad iš esmės viskas yra gana gerai. Tiesą sakant, nuo pat pradžių mėgavausi jį vairuodamas. Neskaitant hidraulikos problemos ryte, pradėjus važiuoti viskas buvo gerai.“
Viskas daug geriau nei tikėjosi
H. Kovalainenas pažymėjo, kad „Lotus“ bolido bandymai prasidėjo geriau nei tikėjosi jis pats bei komanda.
„Manau, kad vakar viskas buvo daug geriau, nei mes tikėjomės. Nuoširdžiai kalbant, Mike'as (Gascoyne'as, ekipos technikos vadovas – red. pat.) visada sakė, kad bolidas turėtų būti gana tvirtas, gana stiprus, galbūt iš pradžių ne pats greičiausias, tačiau ne blogas“, - kalbėjo pernai „McLaren“ atstovavęs lenktynininkas.
„Visuomet kyla šiokių tokių abejonių. Jungtinėje Karalystėje atlikome pirmuosius (bolido – red. past.) mėginimus, ten susidūrėme su kelioms mažomis problemomis, todėl nežinojome, kas mūsų laukia. Tačiau vakar, tiesą sakant, viskas buvo labai gerai. Nekilo jokių didelių problemų. Net ir ta problema, kurią patyrėme šiandien, buvo ne fizinė – tiesiog hidraulikos sistema buvo neteisingai sumontuota, o kai ją paleidome, ji veikė taip, kaip ir turėtų.“
„Be abejo, dabar svarbu nuvažiuoti kuo daugiau kilometrų, tačiau manau, kad jau surinkome šiek tiek duomenų variklio derinimui, akceleratoriaus reguliavimui, diferencialams – visam elektroniniam reguliavimui. Iš pradžių nustatymai buvo ne tokie, kokie turėtų būti, ir manau, kad šiandien juos pagerinome“, - pasakojo pilotas.
„Visų svarbiausia įveikti kuo daugiau kilometrų, nes tik taip galime aptikti problemų, kurių kitu atveju patirtume Bahreine. Nesvarbu, koks bus oras, toks mūsų pagrindinis tikslas.“
Vienas stipriausių elementų – „Cosworth“ variklis
Viena stipriausių bolido dalių H. Kovalainenas įvardino „Cosworth“ variklį, suomio nuomone, nedaug atsiliekantį nuo jam gerai pažįstamo „Mercedes“ agregato.
„Manau, kad grynąja galia jis nedaug teatsilieka“, - konstatavo sportininkas.
„Greičiausiai jis nėra toks geras, tačiau pirmosiomis dienomis įspūdis gana geras. Tiesą sakant, jo valdomumas yra gana geras, lyginant su „Mercedes“. Galia yra kiek kituose intervaluose, tačiau manau, kad šiuo metu tai yra viena svarbiausių bolido dalių, ir manau, kad jie gerai padirbėjo.“
Spėjo apgadinti bolidą
Ketvirtadienį „Lotus“ komanda darbą trasoje buvo priversta baigti anksčiau nei planavo – H. Kovalainenas viename posūkių nesuvaldė bolido ir jį apgadino tiek, kad ekipa neturėjo atsarginių dalių automobiliui laiku pataisyti. Suomis pripažino, kad avariją lėmė jo klaida, o ne technikos trūkumai.
„Tai buvo tiesiog mano klaida“, - pažymėjo pilotas, vairuosiantis sutaisytą bolidą ir penktadienį.
Šeštadienį prie „Lotus T127“ vairo turėtų sėsti kitas šios komandos lenktynininkas Jarno Trulli, pernai vairavęs „Toyota“.
Nuotraukoje - ekipos bandytojas Fairuzas Fauzy.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794