F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 363
2 S. Vettelis 317
3 V. Bottas 305
4 K. Raikkonenas 205
5 D. Ricciardo 200
6 M. Verstappenas 168
7 S. Perezas 100
8 E. Oconas 87
9 C. Sainzas 54
10 N. Hulkenbergas 43
11 F. Massa 43
12 L. Strollas 40
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 19
15 F. Alonso 17
16 S. Vandoorne`as 13
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 5
20 M. Ericssonas 0
21 P. Gasly 0
22 A. Giovinazzi 0
23 B. Hartley 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 668
2 Ferrari 522
3 Red Bull 368
4 Force India 187
5 Williams 83
6 Renault 57
7 Toro Rosso 53
8 Haas 47
9 McLaren 30
10 Sauber 5
Helmut Marko Max Verstappen

H. Marko: mūsų pilotai turi griežtus kontraktus

2017-06-16 / 12:18:15

„Red Bull“ pilotais senai domisi kitos komandos. Danielio Ricciardo ar Maxo Verstappeno perėjimas į „Ferrari“ arba „Mercedes“ komandą pasitarnautų Carlosui Sainzui, kuris tikisi tęsti savo karjerą „Red Bull“ komandoje. Tačiau „Red Bull“ komandos konsultantas sporto klausimais Helmutas Marko pareiškė, kad kitais metais komandos sudėtis nepasikeis.

Helmutas Marko: „Ricciardo ir Verstappenas turi griežtus kontraktinius įsipareigojimus: Danielis pasiliks komandoje iki 2018 metų pabaigos, o sutartyje su Maxu yra keletas punktų, leidžiančių kontraktą su juo pratęsti kur kas ilgesniam laikui. Tas pats liečia ir Carlosą Sainzą. Jis turi ilgalaikį kontraktą – iki 2019 metų. Tik mes galime nutraukti kontraktus – pilotai tokios galimybės neturi“.

Helmutas Marko taip pat pridėjo, kad jų kompanija nepakeitė savo pozicijos dėl variklių reglamento po  2020 metų. Austras anksčiau yra kalbėjęs, kad „Red Bull“ gali pasitraukti i „Formulės-1“, jei komandos negaus labiau prieinamų jėgainių.

„Ateityje mes norime matyti kur kas paprastesnį variklių reglamentą, kad konkurencingus variklius galėtų gaminti nedidelės nepriklausomos kompanijos, – sakė Marko. – Kitaip mes vėl priklausysime nuo automobilių gamintojų, kurie mus ir toliau šantažuos ir kels savo sąlygas.

Mums reikia V10 ar net V12. Tokie varikliai gali kainuoti 8 mln. eurų, o ne 20 mln.  kaip dabar. Kai kurios detalės, tokios kaip turbina ir KERS gali būti unifikuoti. Be to, variklis turi būti garsus ir turėti ne mažiau kaip 1000 AG, o trasoje viskas turi priklausyti nuo piloto meistriškumo. Dabar jų darbą ir toliau per distanciją iš esmės kontroliuoja inžinieriai – „Formulės-1“ esmė yra ne tame“.

 

Tavo komentaras

Komentarai

leksas
2017-06-17 10:56:19 Pranešti
Visiškai teisingi Marko žodžiai- negalima suteikti vienvaldystės automobilių koncernams; F-1 reglamentą sukurti taip kad visi būtų daugmaž konkurencingi.
deivec
2017-06-17 08:16:12 Pranešti
jojo ir RBR galime girdeti auksinius zodzius :D:D:D: nejuokinkite... jiems matai rupi varikliu garsas...del kitu jaudinasi...
rbr nori ferrari statuso...matosi is ju visu tokiu sneku
Ayrton Senna 1
2017-06-16 19:10:06 Pranešti
Teisingai pasake kad reikia V10 ar net V12 ! Atsimenu pirma kart buvau F-1 2004 tai del garso likau soke tokio niekada gyvenime nebuvau girdejas !!!
Sajan Button
2017-06-16 17:00:43 Pranešti
Ricciardo pasens greiciau :D
Life
2017-06-16 15:18:11 Pranešti
Auksiniai žodžiai, gaila, kad F-1 savininkams nerūpi jos sportinė pusė ir konkurencingumas, svarbu tik babkes nulupti iš visokių arabų, o lenktynės gali būti ir nuobodžios su dideliais skirtumais tarp komandų.
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos