F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 306
2 S. Vettelis 247
3 V. Bottas 234
4 D. Ricciardo 192
5 K. Raikkonenas 148
6 M. Verstappenas 111
7 S. Perezas 82
8 E. Oconas 65
9 C. Sainzas 48
10 N. Hulkenbergas 34
11 F. Massa 34
12 L. Strollas 32
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 15
15 S. Vandoorne`as 13
16 F. Alonso 10
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 4
20 M. Ericssonas 0
21 A. Giovinazzi 0
22 P. Gasly 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 540
2 Ferrari 395
3 Red Bull 303
4 Force India 147
5 Williams 66
6 Toro Rosso 52
7 Haas 43
8 Renault 42
9 McLaren 23
10 Sauber 5
Helmut Marko Max Verstappen

H. Marko: mūsų pilotai turi griežtus kontraktus

2017-06-16 / 12:18:15

„Red Bull“ pilotais senai domisi kitos komandos. Danielio Ricciardo ar Maxo Verstappeno perėjimas į „Ferrari“ arba „Mercedes“ komandą pasitarnautų Carlosui Sainzui, kuris tikisi tęsti savo karjerą „Red Bull“ komandoje. Tačiau „Red Bull“ komandos konsultantas sporto klausimais Helmutas Marko pareiškė, kad kitais metais komandos sudėtis nepasikeis.

Helmutas Marko: „Ricciardo ir Verstappenas turi griežtus kontraktinius įsipareigojimus: Danielis pasiliks komandoje iki 2018 metų pabaigos, o sutartyje su Maxu yra keletas punktų, leidžiančių kontraktą su juo pratęsti kur kas ilgesniam laikui. Tas pats liečia ir Carlosą Sainzą. Jis turi ilgalaikį kontraktą – iki 2019 metų. Tik mes galime nutraukti kontraktus – pilotai tokios galimybės neturi“.

Helmutas Marko taip pat pridėjo, kad jų kompanija nepakeitė savo pozicijos dėl variklių reglamento po  2020 metų. Austras anksčiau yra kalbėjęs, kad „Red Bull“ gali pasitraukti i „Formulės-1“, jei komandos negaus labiau prieinamų jėgainių.

„Ateityje mes norime matyti kur kas paprastesnį variklių reglamentą, kad konkurencingus variklius galėtų gaminti nedidelės nepriklausomos kompanijos, – sakė Marko. – Kitaip mes vėl priklausysime nuo automobilių gamintojų, kurie mus ir toliau šantažuos ir kels savo sąlygas.

Mums reikia V10 ar net V12. Tokie varikliai gali kainuoti 8 mln. eurų, o ne 20 mln.  kaip dabar. Kai kurios detalės, tokios kaip turbina ir KERS gali būti unifikuoti. Be to, variklis turi būti garsus ir turėti ne mažiau kaip 1000 AG, o trasoje viskas turi priklausyti nuo piloto meistriškumo. Dabar jų darbą ir toliau per distanciją iš esmės kontroliuoja inžinieriai – „Formulės-1“ esmė yra ne tame“.

 

Tavo komentaras

Komentarai

leksas
2017-06-17 10:56:19 Pranešti
Visiškai teisingi Marko žodžiai- negalima suteikti vienvaldystės automobilių koncernams; F-1 reglamentą sukurti taip kad visi būtų daugmaž konkurencingi.
deivec
2017-06-17 08:16:12 Pranešti
jojo ir RBR galime girdeti auksinius zodzius :D:D:D: nejuokinkite... jiems matai rupi varikliu garsas...del kitu jaudinasi...
rbr nori ferrari statuso...matosi is ju visu tokiu sneku
Ayrton Senna 1
2017-06-16 19:10:06 Pranešti
Teisingai pasake kad reikia V10 ar net V12 ! Atsimenu pirma kart buvau F-1 2004 tai del garso likau soke tokio niekada gyvenime nebuvau girdejas !!!
Sajan Button
2017-06-16 17:00:43 Pranešti
Ricciardo pasens greiciau :D
Life
2017-06-16 15:18:11 Pranešti
Auksiniai žodžiai, gaila, kad F-1 savininkams nerūpi jos sportinė pusė ir konkurencingumas, svarbu tik babkes nulupti iš visokių arabų, o lenktynės gali būti ir nuobodžios su dideliais skirtumais tarp komandų.
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos