F-1.LT

Vartotojo zona

PERVESK EUR/GBP Į
LIETUVĄ TIK 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 S. Vettelis 153
2 L. Hamiltonas 139
3 V. Bottas 111
4 D. Ricciardo 92
5 K. Raikkonenas 73
6 M. Verstappenas 45
7 S. Perezas 44
8 E. Oconas 35
9 C. Sainzas 29
10 F. Massa 20
11 N. Hulkenbergas 18
12 L. Strollas 17
13 K. Magnussenas 11
14 R. Grosjeanas 10
15 P. Wehrleinas 5
16 D. Kvyatas 4
17 F. Alonso 2
18 J. Palmeris 0
19 M. Ericssonas 0
20 S. Vandoorne`as 0
21 A. Giovinazzi 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 250
2 Ferrari 226
3 Red Bull 137
4 Force India 79
5 Williams 37
6 Toro Rosso 33
7 Haas 21
8 Renault 18
9 Sauber 5
10 McLaren 2
Helmut Marko Max Verstappen

H. Marko: mūsų pilotai turi griežtus kontraktus

2017-06-16 / 12:18:15

„Red Bull“ pilotais senai domisi kitos komandos. Danielio Ricciardo ar Maxo Verstappeno perėjimas į „Ferrari“ arba „Mercedes“ komandą pasitarnautų Carlosui Sainzui, kuris tikisi tęsti savo karjerą „Red Bull“ komandoje. Tačiau „Red Bull“ komandos konsultantas sporto klausimais Helmutas Marko pareiškė, kad kitais metais komandos sudėtis nepasikeis.

Helmutas Marko: „Ricciardo ir Verstappenas turi griežtus kontraktinius įsipareigojimus: Danielis pasiliks komandoje iki 2018 metų pabaigos, o sutartyje su Maxu yra keletas punktų, leidžiančių kontraktą su juo pratęsti kur kas ilgesniam laikui. Tas pats liečia ir Carlosą Sainzą. Jis turi ilgalaikį kontraktą – iki 2019 metų. Tik mes galime nutraukti kontraktus – pilotai tokios galimybės neturi“.

Helmutas Marko taip pat pridėjo, kad jų kompanija nepakeitė savo pozicijos dėl variklių reglamento po  2020 metų. Austras anksčiau yra kalbėjęs, kad „Red Bull“ gali pasitraukti i „Formulės-1“, jei komandos negaus labiau prieinamų jėgainių.

„Ateityje mes norime matyti kur kas paprastesnį variklių reglamentą, kad konkurencingus variklius galėtų gaminti nedidelės nepriklausomos kompanijos, – sakė Marko. – Kitaip mes vėl priklausysime nuo automobilių gamintojų, kurie mus ir toliau šantažuos ir kels savo sąlygas.

Mums reikia V10 ar net V12. Tokie varikliai gali kainuoti 8 mln. eurų, o ne 20 mln.  kaip dabar. Kai kurios detalės, tokios kaip turbina ir KERS gali būti unifikuoti. Be to, variklis turi būti garsus ir turėti ne mažiau kaip 1000 AG, o trasoje viskas turi priklausyti nuo piloto meistriškumo. Dabar jų darbą ir toliau per distanciją iš esmės kontroliuoja inžinieriai – „Formulės-1“ esmė yra ne tame“.

 

Tavo komentaras

Komentarai

leksas
2017-06-17 10:56:19
Visiškai teisingi Marko žodžiai- negalima suteikti vienvaldystės automobilių koncernams; F-1 reglamentą sukurti taip kad visi būtų daugmaž konkurencingi.
deivec
2017-06-17 08:16:12
jojo ir RBR galime girdeti auksinius zodzius :D:D:D: nejuokinkite... jiems matai rupi varikliu garsas...del kitu jaudinasi...
rbr nori ferrari statuso...matosi is ju visu tokiu sneku
Ayrton Senna 1
2017-06-16 19:10:06
Teisingai pasake kad reikia V10 ar net V12 ! Atsimenu pirma kart buvau F-1 2004 tai del garso likau soke tokio niekada gyvenime nebuvau girdejas !!!
Sajan Button
2017-06-16 17:00:43
Ricciardo pasens greiciau :D
Life
2017-06-16 15:18:11
Auksiniai žodžiai, gaila, kad F-1 savininkams nerūpi jos sportinė pusė ir konkurencingumas, svarbu tik babkes nulupti iš visokių arabų, o lenktynės gali būti ir nuobodžios su dideliais skirtumais tarp komandų.
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos