H. Marko: talentingas jaunimas greitai atsisijoja

H. Marko: talentingas jaunimas greitai atsisijoja
logo 2017 Spalio 09 d. 14:08, Getty Images

Interviu „Auto Motor und Sport“ „Red Bull“ automobilių sporto konsultantas Helmutas Marko kalbėjo apie situaciją jo komandose ir apie automobilių sporto brangumą...

  • Kaip jūs vertinate Japonijos GP rezultatus?
  • Lenktynėse mes buvome labiau konkurencingi nei kvalifikacijoje. Sekmadienį su minkštosiomis padangomis mes atitikome Lewiso Hamiltono tempą, o štai su superminkštosiomis buvo sudėtingiau. Nuo etapo Spa mes žinome, kad mūsų mašina yra konkurencinga visų tipų trasose. Lenktynėse mes buvome greitesni net už „Mercedes“, be to, mūsų mašina nepraranda efektyvumo važiuodama paskui varžovą. Aš net neabejojau, kad Ricciardo aplenks Bottą.
  • O kur gi Verstappenas nusileido Hamiltonui?
  • Virtualaus saugos automobilio metu mes praradome pusantros sekundės. Lewisą jis užklupo visai kitoje vietoje nei Maxą. Alonso veiksmai, o ypač Massos buvo nekorektiški, kai jie praleidinėjo nusileisdami ratu.
  • Kaip vertinate Ricciardo lenktynes?
  • Jam vėl nepasisekė, kaip ir Malaizijoje. Ten jis įstrigo paskui Bottą, o Sukuzoje – paskui Oconą. Kada Danielis aplenkė Estabaną, lyderiai jau buvo atsiplėšę. Jis važiavo lygiai tokiu pat tempu kaip ir jie, todėl pavyti jų buvo neįmanoma.
  • Jėgų išsidėstymas visą laiką keičiasi, Ar jūs žinote, kodėl viena ar kita komanda tampa greitesnė?
  • Tam tikros priežastys yra. Daug kas priklauso nuo variklio galios konkrečioje trasoje, nuo asfalto charakteristikos ir jo temperatūros. Šiltesnis oras mums padėjo.
  • Galima susidaryti nuomonę, kad „Ferrari“ prarado savo buvusią formą...
  • Iki vasaros pertraukos „Ferrari“ aš laikiau favorite, bet negalima patikėti tuo, kas atsitiko su Sebastianu trejose paskutinėse lenktynėse. Prasidėjo visiškai netikėtos klaidos ir gedimai.
  • Ar sugebės „Red Bull“ pavyti „Ferrari“ Konstruktorių taurės įskaitoje?
  • Atsilikimas 92 taškais – tai labai daug. Mūsų abiejų pilotų dar laukia jėgos agregato keitimas, kas prives prie baudos ir starto iš paskutinių vietų. Keitimą mes atliksime skirtinguose etapuose, kad nors viena iš mūsų mašinų galėtų kovoti priekyje. Dabar jau tapo aišku, kad keitimą reikėjo atlikti Monzoje ir ten gauti visas baudas.
  • Kas vyksta „Toro Rosso“ ekipoje?
  • „Renault“ labai vėlai ir netikėtai mums nutarė pakeisti Palmerį. Po to „Toro Rosso“ išleido spaudos pranešimą su klaidomis – Pierre Gasly negalės lenktyniauti Ostine, kadangi „Honda“ labai nori kartu su juo laimėti titulą „Super Formula“ serijoje.
  • Dabar rinkoje nėra jau tieki daug pilotų, kurie sugebėtų dalyvauti „Formulės-1“ lenktynėse. Gal kažkas ne taip yra su jų paruošimo sistema?
  • Išlaidos labai didelės. Sezonas kartinguose kainuoja 250 tūkst. eurų, o „Formulėje-2“ nuo 1,7 iki 2 mln. eurų. Kas gali sau tai leisti? Paprastai talentingas jaunimas atsisijoja, pasilieka turtingų tėvų vaikai ir tie, kas turi valstybinius rėmėjus.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553