„Heineken“ artimiausiu metu turėtų tapti vienu iš pagrindinių „Formulės-1“ čempionato rėmėjų.
Teigiama, kad alaus gamintojas iš Nyderlandų jau yra susitaręs su FOM dėl 5 metų trukmės sutarties, kurios vertė siekia 150 milijonų JAV dolerių.
„Heineken“ praeityje bendradarbiavo su „Čempionų lyga“ bei Pasaulio regbio čempionatu. O nuo šių metų Kanados GP alaus gamintojo reklamas turėtume pamatyti ir F-1 trasose.
Kalbama, kad „Heineken“ taps ne tik „Formulės-1“, bet ir vienos iš čempionato dalyvių rėmėju. Tiesa, kompanija dar nėra apsisprendusi, kuriai F-1 ekipai skirs dalį savo pinigų.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).