F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 331
2 S. Vettelis 265
3 V. Bottas 244
4 D. Ricciardo 192
5 K. Raikkonenas 163
6 M. Verstappenas 123
7 S. Perezas 86
8 E. Oconas 73
9 C. Sainzas 54
10 F. Massa 36
11 N. Hulkenbergas 34
12 L. Strollas 32
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 15
15 S. Vandoorne`as 13
16 F. Alonso 10
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 5
20 M. Ericssonas 0
21 A. Giovinazzi 0
22 P. Gasly 0
23 B. Hartley 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 575
2 Ferrari 428
3 Red Bull 315
4 Force India 159
5 Williams 68
6 Toro Rosso 53
7 Renault 48
8 Haas 43
9 McLaren 23
10 Sauber 5
Honda McLaren logo nose

„Honda“ jėgaines kamuoja vibracijos

2017-08-09 / 16:24:48

Jau buvo skelbta, kad „Honda“ motoristai į Spa planuoja atvežti ketvirtosios specifikacijos jėgos agregatą, kuris teoriškai leis sumažinti galios atsilikimą nuo „Mercedes“ bei „Ferrari“ dar 15 AG iš dabar esamų 45 AG. „Honda“ programos „Formulėje-1“ vadovas Yusuke Hasegawa pareiškė, kad jų kompanija iki sezono pabaigos žada visiškai likviduoti atsilikimą nuo „Renault“ jėgainių.

Yusuke Hasegawa: „Mes toliau tęsime jėgainės galios didinimą, bet bus sunku pavyti „Mercedes“ bei „Ferarri“. Antra vertus, iki sezono pabaigos mes norime pasiekti „Renault“ lygį. Pilotai patenkinti variklio valdomumu, todėl dabar užduotis yra jo galios didinimas. Mes įtemptai dirbame ties tuo“.

„Honda“ koncernui pavyko išspręsti dalį problemų ir padidinti jėgainės patikimumą. Y. Hasegawa paaiškino, su kokiomis problemomis susidūrė kompanijos inžinieriai: „Viena iš problemų buvo ta, kad mes negalėjome išbandyti visų sistemų ant stendo – kai kuriuos dalykus galima patikrinti tik lenktynių trasoje. Pavyzdžiui, bandymų stende mes negalėjome nustatyti, kaip variklį veikia išcentrinės jėgos.

Antra problema buvo susijusi su vibracija – jos lygis stende buvo mažesnis nei lenktynių bolide. Mes negalvojome, kad vibracija bus tokia didelė“.

 

Tavo komentaras

Komentarai

Norge
2017-08-12 10:36:32 Pranešti
po tokio hasegawos interviu, taip, kaip as ji supratau, tai jau visai neatrodytu beprotiska is mclaren puses pasirasyti ta 3m deala su reno...is kitos puses zmogus bent nemeluoja ir sako: "mes klaidziojam po tamsu kambari bet tikimes, kad is N karto pataikysime ir per ilga laika galbut pavysime lyderius". Pritariu tai nuomonei, kad didziausia honda klaida buvo ir yra isdidumas - atsisakymas pervilioti 1-3 specialistus, turincius know how apie siu jegainiu konstravima.
https://ru.motorsport.c...a-940494/?s=1
Omikron
2017-08-10 00:04:27 Pranešti
skeptikas: Negalima. Aš kažin kada sakiau, kad Honda pagamino per liauną variklio bloką. Kadangi prie jo tvirtinasi visas bolido galas, tai ten tiek visokiausių apkrovų atsiranda, kad ne su stendais modeliuoti. O vibracijos formulėje irgi pakanka.
Na šiaip ne prie variklio bloko, o prie greičių dėžės labiau visas galas ir pakaba tvirtinama.O turbūt tokiam specui, kuris geresnę kompiuterinę simuliacija turi nei pati Honda, puikiai žinoma, jog greičių dėžes gaminasi pati McLaren. Beto vibracijos labiausiai pasireiškia jungiant pavaras aukštyn.
Arnius
2017-08-09 19:37:52 Pranešti
vau kokie sustri,po tiek metu pavys priespaskutinius pagal motorus,visos svajones,pazadai,piarai suniui ant uodegos,nevykeliai tiek makliai,tiek honda,lai geriau isvis neduoda jokiu interviu,o slepiasi ten kur niekas ju neras
Klepsidra
2017-08-09 18:52:52 Pranešti
Admiral: Suprask, praeitus du metus išcentrinių jėgų ir vibracijų papildomų nebuvo. McLaren su Honda tapo interneto meme. Paskutiniame F-1 intervių su Alonso ir Vandoorne - abu šaiposi kaip reikalas iš dabartinės situacijos, nes viskas tiesiog absurdiška. Honda turėtų pasimokyti iš Ferrari šių metų prieš sezoninio laikotarpio - visiška tyla ir darbas. Jokių pažadų ar kvailų pasiaiškinimų.
Suprask siemet downforce ir apkrovu lygiai nepasikeite po taisykliu pakeitimu? Honda aiskiai pasake, kad neivertino tu pasikeitimu - kas dar nepatinka? Kas del Ferrari - jo - labai rimta situacija, is kurios tyciojasi visi zurnalistai
Admiral
2017-08-09 18:35:27 Pranešti
Suprask, praeitus du metus išcentrinių jėgų ir vibracijų papildomų nebuvo.
McLaren su Honda tapo interneto meme. Paskutiniame F-1 intervių su Alonso ir Vandoorne - abu šaiposi kaip reikalas iš dabartinės situacijos, nes viskas tiesiog absurdiška.
Honda turėtų pasimokyti iš Ferrari šių metų prieš sezoninio laikotarpio - visiška tyla ir darbas. Jokių pažadų ar kvailų pasiaiškinimų.
deivec
2017-08-09 17:39:00 Pranešti
YZF: Japoniskas vibratorius
+1
skeptikas
2017-08-09 17:00:56 Pranešti
Negalima. Aš kažin kada sakiau, kad Honda pagamino per liauną variklio bloką. Kadangi prie jo tvirtinasi visas bolido galas, tai ten tiek visokiausių apkrovų atsiranda, kad ne su stendais modeliuoti. O vibracijos formulėje irgi pakanka.
2017-08-09 17:00:07 Pranešti
Gal netycia dyzelio vietoj benzino uzpyle.
jmrb
2017-08-09 16:44:04 Pranešti
"Pavyzdžiui, bandymų stende mes negalėjome nustatyti, kaip variklį veikia išcentrinės jėgos."

Negi yra kas tuo tiki? Testavimo metu negalima simuliuoti išcentrinės jėgos?
YZF
2017-08-09 16:38:35 Pranešti
Japoniskas vibratorius
VISI KOMENTARAI
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos