F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 331
2 S. Vettelis 265
3 V. Bottas 244
4 D. Ricciardo 192
5 K. Raikkonenas 163
6 M. Verstappenas 123
7 S. Perezas 86
8 E. Oconas 73
9 C. Sainzas 54
10 F. Massa 36
11 N. Hulkenbergas 34
12 L. Strollas 32
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 15
15 S. Vandoorne`as 13
16 F. Alonso 10
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 5
20 M. Ericssonas 0
21 A. Giovinazzi 0
22 P. Gasly 0
23 B. Hartley 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 575
2 Ferrari 428
3 Red Bull 315
4 Force India 159
5 Williams 68
6 Toro Rosso 53
7 Renault 48
8 Haas 43
9 McLaren 23
10 Sauber 5
Mercedes engine

„Honda“ nusprendė pasekti „Mercedes“ pavyzdžiu

2017-01-10 / 07:14:00

Besiruošdama naujam „Formulės-1“ sezonui, „Honda“, kurios variklius toliau naudos „McLaren“ ekipa, nusprendė pasekti „Mercedes“ pavyzdžiu.

Praėjusią savaitę minėtosios „McLaren“ komandos technikos direktorius Timas Gossas prasitarė, kad japonų 2017 m. jėgainė turės kitokią architektūrą nei buvo naudojama pastaruosius du sezonus.

Nors daugiau detalių apie naująjį „Honda“ variklį neatskleidžiama, manoma, kad „Honda F1“ vadovas Yusuke Hasegawa pritarė sprendimui atsisakyti du metus naudotos „size zero“ koncepcijos. Teigiama, kad besiruošdami naujam sezonui japonui nusprendė pasekti „Mercedes“ pavyzdžiu – kompresorius bus sumontuotas viename motoro gale, o turbina – kitame.

Nors naujoji „Honda“ jėgainė bus didesnė, manoma, kad tai neturės neigiamos įtakos „McLaren MP4-32“ bolido aerodinamikai.

Japonams atlikti dideles permainas kuriant naują variklį leido motoro tobulimo taškų sistemos atsisakymas. Šiemet, priešingai nei anksčiau, gamintojai be didesnių suvaržymų galės tobulinti savo jėgaines.

 

Tavo komentaras

Komentarai

FX-
2017-01-12 00:15:00 Pranešti
Klepsidra - jau nepamenu kada paskutinį kartą važiavau su MB, bet šita kompanija nesižavėti nesigauna. Tiek daug automobilių pramonei nėra niekas davęs kiek jie. O komentaras buvo skirtas tiems svaiguliams kurie labai daug svaigo apie Senos paveldą ir Honda garantuotą pranašumą. Matyt užmiršo, kad nuo Senos ir Honda puikių lenktynių praėjo šiek tiek laiko, pasaulis nestovėjo vietoje kaip jie. Viena aišku, patys nedasigalvojo ir nesugebėjo kitaip išspręsti geriau arba bent jau tokiam pačiam lygyje, dabar pasižiūrėsim ar bent jau kopijuoti moka.
Skirmantas_M
2017-01-11 15:24:27 Pranešti
> YZF. Nesutinku, kad kopijavimas visada pasmerkta pralaimėjimui. Gali nukopijuoti dalinai ir kai ką patobulinti nuo savęs ir būti geresnis.
YZF
2017-01-10 21:37:20 Pranešti
Kai Japonams patiems nesigavo sukurti gero motoro, jie pereina i tradicini 'rezima' - kopijavimas (kas yra pasmerkta buti pralaimejimu). Nu ziuresim kaip bus toliau :)
Plentvolis
2017-01-10 20:56:44 Pranešti
SF15 T tu palauk sezono ,o ne kniauk cia
Tech
2017-01-10 17:13:05 Pranešti
kodel ejo kitu keliu? nes tokie koncernai kaip Honda, Renault, galejo sau tai leisti. gaila, taciau teorija nepasiteisino praktikoje. ir toliau - apgailetina tokens sistema, 2 metams suriso rankas kazka is esmes pakeisti. ypac tas atsiliepe Hondai. 2017 sezono eigoj, visu gamintoju jegaines +- susivienodins, bent jau protingame intervale. ne kaip iki siol, - tarpais iki +- 150 AG nuo Mercedes.
Klepsidra
2017-01-10 16:23:52 Pranešti
FX-> SLK taip meile mersui atriso? svarbu tureti is ko mokytis ir sugebeti padaryti geriau. o jei rimtai tai padalintos turbinos versijas svarste visi. Ferrari variantas netilpo i bolida. Kodel Honda ir Renault pasirinkos kitus variantus, nzn.
Napanee
2017-01-10 15:32:13 Pranešti
Hondai tik žoliapjoves ir gamint.
FX-
2017-01-10 15:14:07 Pranešti
Tai kaip dabar jaustis tiems fanams kurie prieš Hondos atėjimą visa gerkle rėkė apie tai kaip Honda moka daryti mažus aukštasūkius motorus ir tuoj visiems nušluostys nosį ir sugražins Senos laikus. O čia tik pyst, keli metai sudegusių nevalinančių variklių ir dabar pareiškimas, kad visgi tenka iš vokiečių mokytis.
Klepsidra
2017-01-10 14:14:41 Pranešti
Japonai, jei ka, seniai suprato, bet del tokenu sistemos nieko fundamentaliai keisti negalejo
RBR
2017-01-10 13:41:33 Pranešti
Pagaliau ir japonai suprato, kad neverta isradineti dviracio. O tai jau nemalonu buvo ziureti i besikankinancia McLaren komanda. Reikia tiketis, kad nors Renault motorams prilygs galingumas. Tada bus matyt kiek vertas ju bolidas.
VISI KOMENTARAI
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos