F-1.LT

Vartotojo zona

Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Bolidų pristatymai

02.20: Sauber (tech.d.)
02.21: Renault (tech.d.)
02.22: Force India (tech.d.)
02.23: Mercedes
02.24: Ferrari
02.24: McLaren
02.26: Toro Rosso
02.26: Red Bull
02.26: Haas

Bandymai

02.27-03.02: Barselona
03.07-10: Barselona

Pilotų įskaita

2016 rezultatas:
1 N. Rosbergas 385
2 L. Hamiltonas 380
3 D. Ricciardo 256
4 S. Vettelis 212
5 M. Verstappenas 204
6 K. Raikkonenas 186
7 S. Perezas 101
8 V. Bottas 85
9 N. Hulkenbergas 72
10 F. Alonso 54
11 F. Massa 53
12 C. Sainzas 46
13 R. Grosjeanas 29
14 D. Kvyatas 25
15 J. Buttonas 21
16 K. Magnussenas 7
17 F. Nasras 2
18 J. Palmeris 1
19 P. Wehrleinas 1
20 S. Vandoorne'as 1
21 E. Gutierrezas 0
22 M. Ericssonas 0
23 E. Oconas 0
24 R. Haryanto 0

Komandų įskaita

2016 rezultatas:
1 Mercedes 765
2 Red Bull 468
3 Ferrari 398
4 Force India 173
5 Williams 138
6 McLaren 76
7 Toro Rosso 63
8 Haas 29
9 Renault 8
10 Sauber 2
11 Manor 1
Iki Australijos GP liko 30 d. 9 h 18 min. 
Mercedes engine

„Honda“ nusprendė pasekti „Mercedes“ pavyzdžiu

2017-01-10 / 07:14:00

Besiruošdama naujam „Formulės-1“ sezonui, „Honda“, kurios variklius toliau naudos „McLaren“ ekipa, nusprendė pasekti „Mercedes“ pavyzdžiu.

Praėjusią savaitę minėtosios „McLaren“ komandos technikos direktorius Timas Gossas prasitarė, kad japonų 2017 m. jėgainė turės kitokią architektūrą nei buvo naudojama pastaruosius du sezonus.

Nors daugiau detalių apie naująjį „Honda“ variklį neatskleidžiama, manoma, kad „Honda F1“ vadovas Yusuke Hasegawa pritarė sprendimui atsisakyti du metus naudotos „size zero“ koncepcijos. Teigiama, kad besiruošdami naujam sezonui japonui nusprendė pasekti „Mercedes“ pavyzdžiu – kompresorius bus sumontuotas viename motoro gale, o turbina – kitame.

Nors naujoji „Honda“ jėgainė bus didesnė, manoma, kad tai neturės neigiamos įtakos „McLaren MP4-32“ bolido aerodinamikai.

Japonams atlikti dideles permainas kuriant naują variklį leido motoro tobulimo taškų sistemos atsisakymas. Šiemet, priešingai nei anksčiau, gamintojai be didesnių suvaržymų galės tobulinti savo jėgaines.

F-1.lt fanų bendruomonė Facebook:
– Nepraleisk svarbiausių naujienų
– Aptark karščiausius įvykius su savo draugais
– Mėgaukis didelėmis nuotraukomis

Komentarai

cervas_m
2017-01-10 08:14:54
Labai gera naujiena - "Šiemet, priešingai nei anksčiau, gamintojai be didesnių suvaržymų galės tobulinti savo jėgaines."
Pranešti moderatoriams
deivec
2017-01-10 08:52:00
nu tai kitais metais ishsaus koks rbr su aero...ir vel visi prades aiskinti kaip blogai... aero per daug itakos daro ir panasiai...man jau geriau varikliai negu aero...
Pranešti moderatoriams
žiūrovas f-1
2017-01-10 12:11:59
Tikrai dziugu, jog jegaine bus galima tobulinti sezono metu ekipoms, kas pernai neleido kitoms ekipoms net priarteti prie "Mercedes".
Pranešti moderatoriams
Klepsidra
2017-01-10 12:29:24
jau issove Red Bull su aero - juk seniai sutarem, kad is esmes nera prasmes rengti kito sezono - uztenka apdovanoti Red Bull.
Pranešti moderatoriams
RBR
2017-01-10 13:41:33
Pagaliau ir japonai suprato, kad neverta isradineti dviracio. O tai jau nemalonu buvo ziureti i besikankinancia McLaren komanda. Reikia tiketis, kad nors Renault motorams prilygs galingumas. Tada bus matyt kiek vertas ju bolidas.
Pranešti moderatoriams
Klepsidra
2017-01-10 14:14:41
Japonai, jei ka, seniai suprato, bet del tokenu sistemos nieko fundamentaliai keisti negalejo
Pranešti moderatoriams
FX-
2017-01-10 15:14:07
Tai kaip dabar jaustis tiems fanams kurie prieš Hondos atėjimą visa gerkle rėkė apie tai kaip Honda moka daryti mažus aukštasūkius motorus ir tuoj visiems nušluostys nosį ir sugražins Senos laikus. O čia tik pyst, keli metai sudegusių nevalinančių variklių ir dabar pareiškimas, kad visgi tenka iš vokiečių mokytis.
Pranešti moderatoriams
Napanee
2017-01-10 15:32:13
Hondai tik žoliapjoves ir gamint.
Pranešti moderatoriams
Klepsidra
2017-01-10 16:23:52
FX-> SLK taip meile mersui atriso? svarbu tureti is ko mokytis ir sugebeti padaryti geriau. o jei rimtai tai padalintos turbinos versijas svarste visi. Ferrari variantas netilpo i bolida. Kodel Honda ir Renault pasirinkos kitus variantus, nzn.
Pranešti moderatoriams
Tech
2017-01-10 17:13:05
kodel ejo kitu keliu? nes tokie koncernai kaip Honda, Renault, galejo sau tai leisti. gaila, taciau teorija nepasiteisino praktikoje. ir toliau - apgailetina tokens sistema, 2 metams suriso rankas kazka is esmes pakeisti. ypac tas atsiliepe Hondai. 2017 sezono eigoj, visu gamintoju jegaines +- susivienodins, bent jau protingame intervale. ne kaip iki siol, - tarpais iki +- 150 AG nuo Mercedes.
Pranešti moderatoriams
Plentvolis
2017-01-10 20:56:44
SF15 T tu palauk sezono ,o ne kniauk cia
Pranešti moderatoriams
YZF
2017-01-10 21:37:20
Kai Japonams patiems nesigavo sukurti gero motoro, jie pereina i tradicini 'rezima' - kopijavimas (kas yra pasmerkta buti pralaimejimu). Nu ziuresim kaip bus toliau :)
Pranešti moderatoriams
Skirmantas_M
2017-01-11 15:24:27
> YZF. Nesutinku, kad kopijavimas visada pasmerkta pralaimėjimui. Gali nukopijuoti dalinai ir kai ką patobulinti nuo savęs ir būti geresnis.
Pranešti moderatoriams
FX-
2017-01-12 00:15:00
Klepsidra - jau nepamenu kada paskutinį kartą važiavau su MB, bet šita kompanija nesižavėti nesigauna. Tiek daug automobilių pramonei nėra niekas davęs kiek jie. O komentaras buvo skirtas tiems svaiguliams kurie labai daug svaigo apie Senos paveldą ir Honda garantuotą pranašumą. Matyt užmiršo, kad nuo Senos ir Honda puikių lenktynių praėjo šiek tiek laiko, pasaulis nestovėjo vietoje kaip jie. Viena aišku, patys nedasigalvojo ir nesugebėjo kitaip išspręsti geriau arba bent jau tokiam pačiam lygyje, dabar pasižiūrėsim ar bent jau kopijuoti moka.
Pranešti moderatoriams

Tavo komentaras

Prieš komentuodami naujienas, privalote prisijungti pasinaudodami savo vartotojo vardu ir slaptažodžiu. Tai padaryti galite įvedę šiuos duomenis į šio puslapio viršutiniame kairiajame kampe, po meniu, esantį prisijungimo bloką. Jei dar nesate užsiregistravęs, tai galite padaryti paspaudę šią nuorodą.
Tapti F-1.LT registruotu vartotoju
Naujienas galite komentuoti ir tapti pilnaverčiu F-1.LT vartotoju dar paprastesniu būdu – prisijungdami per „Facebook“. Tam spustelkite žemiau esantį mygtuką.

Karščiausios naujienos