Besiruošdama naujam „Formulės-1“ sezonui, „Honda“, kurios variklius toliau naudos „
McLaren“ ekipa, nusprendė pasekti „
Mercedes“ pavyzdžiu.
Praėjusią savaitę minėtosios „McLaren“ komandos technikos direktorius Timas Gossas prasitarė, kad japonų 2017 m. jėgainė turės kitokią architektūrą nei buvo naudojama pastaruosius du sezonus.
Nors daugiau detalių apie naująjį „Honda“ variklį neatskleidžiama, manoma, kad „Honda F1“ vadovas Yusuke Hasegawa pritarė sprendimui atsisakyti du metus naudotos „size zero“ koncepcijos. Teigiama, kad besiruošdami naujam sezonui japonui nusprendė pasekti „Mercedes“ pavyzdžiu – kompresorius bus sumontuotas viename motoro gale, o turbina – kitame.
Nors naujoji „Honda“ jėgainė bus didesnė, manoma, kad tai neturės neigiamos įtakos „McLaren MP4-32“ bolido aerodinamikai.
Japonams atlikti dideles permainas kuriant naują variklį leido motoro tobulimo taškų sistemos atsisakymas. Šiemet, priešingai nei anksčiau, gamintojai be didesnių suvaržymų galės tobulinti savo jėgaines.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).