Į Australiją įranga plauks jūra

Į Australiją įranga plauks jūra
logo 2014 Gruodžio 18 d. 06:55, LAT Photographic
„Lotus“ komandos lenktyninės brigados koordinatorius Jeffas Simmondsas papasakojo apie savo komandos logistiką čempionato metu.
- Kada prasideda pasiruošimas pirmosioms sezono išvažiuojamosioms lenktynėms?
- Iš tiesų, pirmosios keturios lenktynės bus išvažiuojamosios – Australija, Malaizija, Bahreinas ir Kinija. Be to, kitais metais į kalendorių yra sugrąžintas Korėjos etapas. Pasiruošimas šiam darbus prasidės dar šių metų pačioje pabaigoje. Komandos įranga jūra iš Abu Dabio sugrįžo į Europą, po to mes pradėjome jos inventorizaciją. Mes žiūrime, ką konkrečiai būtina pakeisti, jei tam yra reikalas. Viską reikia padaryti palyginus greitai, nes pirmoji partija įrangos į Australiją pajudės jau sausio 6 dieną – būtent ties tuo mes dabar dirbame. Be to, sausio pabaigoje iš mūsų bazės Enstone į Malaiziją jūra išplauks antrasis konteineris su įranga – lygiai toks pats, koks ir į Melburną.
- Kai kalbate apie krovinius jūra, apie ką konkrečiai eina kalba?
- Mes turime du 40 tonų jūrinius konteinerius, kuriais yra pervežama pagalbinė įranga bei instrumentai, būtini darbui per lenktynių savaitgalius. Pavyzdžiui, tai boksų įranga, vežimėliai, keltuvai, kai kurie baldai, alyvos ir kitokia įranga. Patys bolidai ir kita labai svarbi įranga yra gabenami lėktuvais. Jie išvažiuoja iš mūsų bazės penktadieniais likus savaitei iki lenktynių.
- Kiek skyrių jūsų komandoje atsako už logistiką?
- Praktiškai visa lenktyninė komanda, beveik visi daugiau ar mažiau rūpinasi logistiniais procesais, o jei kalbėti konkrečiai, tai didžiausia atsakomybė tenka komandos transporto skyriui, palaikymo brigadai ir komandiruočių organizacijos skyriui. Apskritai, logistika užsiima gana didelė komandos dalis.
- Ar žvelgiant iš logistinio taško Europoje vykstantys etapai yra paprastesni?
- Kažkuria prasme mums čia dirbti yra lengviau. Europoje skrydis iš vienos vietos į kitą teužima vos kelias valandas ir jei netikėtai komandai ko nors papildomo prireikia, tai nesunkiai mes tai ir pristatome. Tai kur kas paprasčiau, nei mes būname 12 valandų skrydžio iš bazės. Per Europą mes daug keliaujame sunkvežimiais, todėl mes visada viską turime po ranka.
- O kaip jūs ruošiatės tokioms lenktynėms kaip Monakas?
- Monako lenktynės logistine prasme yra sudėtingos. Esmė tame, kad boksai ir verslo klubas yra nutolę vienas nuo kito. Starto-finišo tiesioji yra iškart už boksų, todėl už jų mums neleidžiama pastatyti sunkvežimių, kaip būna kituose europietiškuose etapuose. Sunkvežimiai čia būna priparkuoti ant Monte Karlo kalvų ir uosto gale. Bet mes ten dirbame jau ne vienerius metus, todėl viskas būna gerai sustyguota. Tačiau kai kuriais metais situacija pasikeičia ir reikia iš naujo priprasti. Kalbant bendrai, mes turime gerai suderintą mechanizmą, bet tobulumui ribų visuomet nėra ir kaskart mes iš naujo mokomės.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794