Pasinaudojęs Willo Powerio nesėkme, Josefas Newgardenas iškovojo pergalę sekmadienį Barberio (JAV) trasoje vykusiose „IndyCar“ lenktynėse. Tai pirmoji amerikiečio pergalė atstovaujant „Penske“ ekipai ir ketvirtoji jo karjeroje.
Ilgą laiką pirmavusio W. Powerio viltys iškovoti pergalę žlugo iki finišo likus 15 ratų. Komanda radijo ryšiu informavo sportininką apie prakiurusią galine kairę padangą. Australas dar bandė ginčytis teigdamas, kad jis nieko blogo nejaučia ir gali toliau tęsti lenktynes. Bet sportininko tempas ėmė kristi, tad jis buvo priverstas pasukti į techninio aptarnavimo zoną. 60 iš 90 ratų lenktynėse pirmavęs W. Poweris grįžo į trasą, bet finišo liniją kirto tik keturioliktoje vietoje.
Varžovo nesėkme pasinaudojęs ir į pirmąją vietą pakilęs J. Newgardenas lenktynių pabaigoje turėjo atlaikyti Scotto Dixono spaudimą. Prieš du metus Barberio trasoje triumfavęs amerikietis atsilaikė prieš kivį ir finišo liniją kirto pirmas.
Po starto S. Dixonas aplenkė praėjusių metų čempioną Simoną Pagenaud. Tuo tarpu pastarasis, praradęs vieną poziciją varžovui, turėjo gintis nuo komandos draugo J. Newgardeno. „Penske“ pilotas buvo vienintelis iš pirmojo penketo, kuris varžybas pradėjo su kietesnės sudėties padangomis. J. Newgardenui po kurio laiko pavykti aplenkti S. Pagenaud, kuris sugebėjo lenktynes Barberyje užbaigti trečioje vietoje.
Lenktynėms įsibėgėjus, pirmoje pozicijoje sėkmingai laikėsi W. Poweris. Po sustojimo minkštesnės sudėties padangas naudojęs J. Newgardenas ėmė atsilikinėti nuo australo. Amerikietis buvo priverstas žvalgytis į veidrodėlius, kadangi jį pavijo minėtasis S. Dixonas.
J. Newgardenas po kurio laiko nusprendė pasukti į techninio aptarnavimo zoną ir ant bolido užsidėti kietesnės sudėties padangas. W. Poweris ir S. Dixonas į techninio aptarnavimo zoną pasuko ratu vėliau.
Pasinaudojęs tuo, jog S. Dixono sustojimas užtruko ilgiau nei įprasta, J. Newgardenas išsaugojo antrąją vietą.
Lenktynėms įpusėjus, pirmasis trejetas nuo kitų pilotų buvo atitrūkęs daugiau nei 10 sek. Tuo tarpu pirmus tris lenktynininkus skyrė vos 1,5 sek.
Trasoje apsisukus Spenceriui Pigotui, sportininkai išsirikiavo paskui saugos automobilį. Dauguma jų nusprendė pasukti į techninio aptarnavimo zoną atlikti paskutiniųjų sustojimų. „Ganassi“ komanda greičiau aptarnavo savo pilotą ir padėjo S. Dixonui pakilti į antrąją vietą. Bet lenktynes pratęsus, J. Newgardenas susigrąžino prarastą poziciją.
Iki finišo likus 15 ratų W. Poweris dėl pradurtos padangos buvo priverstas atlikti neplanuotą sustojimą. Tuo pasinaudojęs J. Newgardenas pakilo į pirmąją vietą. Jį persekiojęs S. Dixonas atsilikinėjo vos puse sekundės. Kivis taip ir nesugebėjo aplenkti varžovo, tad turėjo pasitenkinti antra vieta. Tai penktas kartas kai S. Dixonas Barberio trasoje finišo liniją kirto antroje vietoje.
Lenktynėse triumfavęs J. Newgardenas iškovojo pirmąją pergalę šiemet variklių gamintojui „Chevrolet“.
Vt. | Lenktynininkas | Komanda | Variklis | Laikas |
---|---|---|---|---|
1 | Josefas Newgardenas | Penske | Chevrolet | 1h54:08.7076 |
2 | Scottas Dixonas | Ganassi | Honda | +1.0495 |
3 | Simonas Pagenaud | Penske | Chevrolet | +2.5706 |
4 | Helio Castronevesas | Penske | Chevrolet | +11.1592 |
5 | Alexanderis Rossi | Andretti Herta | Honda | +12.0469 |
6 | Jamesas Hinchcliffe'as | Schmidt | Honda | +12.5905 |
7 | Tony Kanaanas | Ganassi | Honda | +15.4105 |
8 | Sebastienas Bourdais | Coyne | Honda | +16.0651 |
9 | Takuma Sato | Andretti | Honda | +20.1764 |
10 | Mikhailas Aleshinas | Schmidt | Honda | +20.7064 |
11 | Ryanas Hunteris-Reay'us | Andretti | Honda | +22.2061 |
12 | Maxas Chiltonas | Ganassi | Honda | +22.9713 |
13 | Grahamas Rahalas | Rahal | Honda | +24.3457 |
14 | Willas Poweris | Penske | Chevrolet | +26.3177 |
15 | Charlie Kimballas | Ganassi | Honda | +35.4868 |
16 | Edas Jonesas | Coyne | Honda | +39.5644 |
17 | Carlosas Munozas | Foyt | Chevrolet | +50.3679 |
18 | Conoras Daly | Foyt | Chevrolet | +51.2029 |
19 | Zachas Veachas | Carpenter | Chevrolet | +56.2545 |
20 | Spenceris Pigotas | Carpenter | Chevrolet | +1 ratas |
21 | Marco Andretti | Andretti | Honda | +3 ratai |
Vt. | Lenktynininkas | Taškai |
---|---|---|
1 | Sebastienas Bourdais | 117 |
2 | Scottas Dixonas | 111 |
3 | Josefas Newgardenas | 110 |
4 | Simonas Pagenaud | 106 |
5 | Jamesas Hinchcliffe'as | 102 |
6 | Helio Castronevesas | 84 |
7 | Ryanas Hunteris-Reay'us | 65 |
8 | Takuma Sato | 65 |
9 | Edas Jonesas | 62 |
10 | Alexanderis Rossi | 60 |
11 | Tony Kanaanas | 59 |
12 | Mikhailas Aleshinas | 54 |
13 | Grahamas Rahalas | 50 |
14 | Willas Poweris | 50 |
15 | Carlosas Munozas | 48 |
16 | Maxas Chiltonas | 48 |
17 | Marco Andretti | 45 |
18 | Spenceris Pigotas | 44 |
19 | Conoras Daly | 41 |
20 | Charlie Kimballas | 37 |
21 | J.R. Hildebrandas | 36 |
22 | Zachas Veachas | 11 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |