„Chevrolet“ pristatė kaip atrodys jų aerodinamikos paketas, kurį dalis „IndyCar“ komandų šiemet naudos įprastose, miestų trasose bei trumpuose ovaluose.
Naujasis amerikiečių aerodinamikos paketas pakeis iki šiol kelerius metus naudotą DW12 paketą, kurį buvo sukūrusi „Dallara“.
Naujasis aerodinamikos paketas išsiskiria gana stipriai pakitusiais priekiniais bei galiniais sparnais, patobulintais šoniais gaubtais, nauju variklio gaubtu bei kitais elementais.
„Tai svarbus „Chevrolet“ pasiekimas „IndyCar“ čempionate“, – sakė „General Motors U.S.“ atstovas Jimas Campbellas.
„Sutelkėme savo dėmesį ne tik ties varikliu, bet ir ties aerodinamikos paketu. Kurdami jį ieškojome optimalaus balanso tarp prispaudžiamosios jėgos ir pasipriešinimo oro srautui.“
[youtube id=LIcXf0WBkAE]
Kalbėdamas apie naująjį aerodinamikos paketą optimistiškai buvo nusiteikęs ir „Chevrolet IndyCar“ programos vadovas Chrisas Berube‘as.
„Šis aerodinamikos paketas leis „Chevrolet“ pilotams įvažiuoti į posūkius ir išvažiuoti iš jų greičiau, neprarandant greičio tiesiosiose“, – kalbėjo „Chevrolet“ specialistas.
„Chevrolet“ savo aerodinamikos paketą pirmą kartą viešai išmėgins kovo mėnesį Barberio trasoje vyksiančių „IndyCar“ bandymų metu.
Iki pirmųjų oficialių bandymų savo naująjį aerodinamikos paketą turėtų pristatyti ir „
Honda“.
[gallery id=1101 rand=rand]
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).