IndyCar. „Chevrolet“ stoja į karą su „Honda“

IndyCar. „Chevrolet“ stoja į karą su „Honda“
logo 2012 Balandžio 21 d. 12:38, IndyCar
Viena iš „IndyCar“ čempionate dalyvaujančių variklių tiekėjų „Chevrolet“ pateikė oficialų protestą ir išreiškė nepasitenkinimą tuo, jog varžovei „Honda“ ketvirtose sezono lenktynėse San Paule (Brazilija) bus leista į savo bolidus montuoti modifikuotas turbinas.
Patobulintas dalis buvo norima įdiegti dar praėjusį savaitgalį Long Byče (JAV). Tačiau tokiems veiksmams pasipriešino tiek „Chevrolet“, tiek „Lotus“.
Rogeris Penske, pasirūpinęs „General Motors“ sugrįžimu į „IndyCar“, šiuo metu yra labiausiai nepatenkintas varžovų veiksmais.
„Kalbame apie sąžiningumą, tad normalu, jog šiuo metu esu labai nusivylęs tuo kas vyksta. Norime, kad visi būtų lygūs, tuo tarpu modifikuota „Honda“ turbina suteiks varžovams pranašumą. Tai absurdas“, – nepasitenkinimą reiškė „Penske“ ekipos savininkas.
Už naujų variklių ir bolidų projektą pastaruosius du metus buvęs atsakingas Tony Cotamas teigia, jog komandų vadovai bereikalingai pyksta nežinodami visų detalių ir susitarimų.
„Dar 2010-ųjų gruodį, susitikus su variklių gamintojais, buvo susitarta, jog turbinų darbą bus siekiama kaip įmanoma suvienodinti. Šias dalis gaminančios „BorgWarner“ užduotis yra pasirūpinti, jog niekas neįgytų pranašumo“, – pareiškė amerikietis.
„Mes nenorime, jog prasidėtų turbinų karas. Darome viską, kad tai neįvyktų. Todėl neįžvelgiu nieko, dėl ko šiuo metu reikėtų nerimauti“, – pridūrė T. Cotmanas.
„Honda“ variklius naudojančios „Foyt“ komandos savininkas A.J. Foytas nesistebi varžovų veiksmais bei viešai išreikštu R. Penske nepasitenkinimu.
„Kalbame ne apie lenktynes, o apie politiką. Viskas dėl valdžios. Nepatenkintas yra Rogeris, o ne „Chevrolet“. Jis visą savo gyvenimą toks buvo, tad mums tai ne naujiena“, – pareiškė JAV automobilių sporto legenda.
Savo nuomonę apie susidariusią situaciją išsakė ir INDYCAR generalinis direktorius Randy Bernardas.
„INDYCAR darbas yra pasirūpinti, kad būtų laikomasi taisyklių ir niekas neįgytų akivaizdaus pranašumo. Privalome priimti teisingus sprendimus ir prižiūrėti, jog viskas yra daroma sąžiningai“, – sakė amerikietis.
„INDYCAR neturi favoritų“, – griežtai pridūrė R. Bernardas.
Specialistų teigimu, dviem turbinomis apginkluoti „Chevrolet“ varikliai yra pranašesni už varžovų techniką miesto trasose kur daug lėtų posūkių.
Sumontavus modifikuotas turbinas, spėjama, jog „Honda“ variklius naudojančios ekipos Brazilijoje gali pagreitėti dviem dešimtosiomis sekundės dalimis.
Iki šiol tris „pole“ pozicijas ir tiek pat pergalių iškovojo „Chevrolet“ agregatus naudojanti „Penske“ komanda.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983