IndyCar. Pokyčiai INDYCAR čempionate

IndyCar. Pokyčiai INDYCAR čempionate
logo 2011 Sausio 12 d. 15:13, IndyCar
Vakar Indianapolio (JAV) mieste surengtame specialiame susirinkime, INDYCAR valdžia oficialiai atsikratė IRL vardo bei paskelbė taisyklių pasikeitimus 2011-2012 m. sezonams.
Kaip teigė čempionato vadovas Brianas Barnhartas, prieš priimant tam tikrus sprendimus, buvo atsižvelgta ne tik į lenktynininkų ir komandų norus, bet ir sirgalių pageidavimus.
Vienas iš pirmųjų pasikeitimų, susijusių su lenktynėmis – dviejų juostų restartai. Priešingai nei anksčiau, dabar sportininkai, prieš pratęsiant lenktynes, privalės įsirikiuoti vienas greta kito. Tiesa, ši taisyklė galios tik ovalo tipo trasose.
„Tokiose trasose kaip „Barber“ (JAV), kur prieš starto/finišo juostą yra posūkiai į kairę ir į dešinę, nebus nei vietos, nei laiko pilotams įsirikiuoti vienas greta kito. Be to, viena iš juostų dažniausiai yra dulkėta ir nešvari. Todėl ši taisyklė bus taikoma tik lenktynėse, ovalo tipo trasose“, - teigė B. Barnhartas.
INDYCAR vadovai taip pat paskelbė apie pasikeitimus, susijusius su laisvosiomis treniruotėmis bei kvalifikacija. Nuo šiol pirmosios treniruotės metu, čempionato naujokai bei sportininkai, lenktynininkų įskaitoje užimantys žemesnę nei dešimtąją vietą, trasoje praleis 45 minutėmis ilgiau nei varžybų lyderiai. Pastariesiems bus skirta 30 min. laiko.
2011 m., viename iš trijų kvalifikacijos segmentų, pilotai galės pasinaudoti tik vienu padangų komplektu. Tad prieš išvažiuojant į trasą, lenktynininkai privalės pasirinkti, kurios sudėties, minkštos ar kietos, padangas jie norės naudoti.
Šiemet vietą techninio aptarnavimo zonoje lenktynininkai galės pasirinkti priklausomai nuo to, kurią poziciją išsikovojo prieš tai vykusio etapo kvalifikacijoje.
„Ieškojome būdų kaip apdovanoti lenktynininkus už jų pasiekimus kvalifikacijose. Pakeitus vietų, techninio aptarnavimo zonoje pasirinkimo būdą, ne visada priekyje arba gale išvysime tuos pačius bolidus. Manome, jog tai įneš šiokio tokio įdomumo“, - sakė B. Barnhartas.
Indianapolio (JAV) mieste surengto susirinkimo metu buvo pranešta ir apie tai, jog 2011-aisiais metais INDYCAR dalyviai vis dėl to lenktyniaus Edmontono (Kanada) trasoje. Dėl nesutarimų tarp miesto valdžios ir renginio organizatorių, varžybos viename iš Kanados miestų buvo laikinai išbrauktos iš čempionato kalendoriaus. Problemas išsprendus buvo paskelbta, kad lenktynės įvyks šių metų liepos 24 dieną.
Susirinkimo metu nebuvo pamiršta INDYCAR ateitis bei nuo 2012 m. įsigaliosiančios naujosios taisyklės. „INDYCAR variklių komiteto“ nariai pranešė apie tai, kad buvo nuspręsta sumažinti variklių litražą nuo 2,4 iki 2,2 l.
„Kalbant apie naujuosius variklius, mūsų tikslas – tinkamai subalansuoti galią, efektyvumą bei ilgaamžiškumą. Siekiant, kad agregatai būtų mažesni bei lengvesni, nusprendėme sumažinti maksimalią litražo ribą iki 2,2 l.“, - teigė B. Barnhartas.
Nuo 2012 m. į bolidus bus montuojami šešių cilindrų, 2,2 litro tūrio turbokompresoriniai varikliai, kurie turėtų išvystyti nuo 550 iki 700 arklio galių. Į agregatus, kuriuos jau įsipareigojo gaminti „Honda“, „Chevrolet“ bei „Lotus“, bus pilamas E85 (85 proc. etanolio – red. past.) kuras.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553