F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 363
2 S. Vettelis 317
3 V. Bottas 305
4 K. Raikkonenas 205
5 D. Ricciardo 200
6 M. Verstappenas 168
7 S. Perezas 100
8 E. Oconas 87
9 C. Sainzas 54
10 N. Hulkenbergas 43
11 F. Massa 43
12 L. Strollas 40
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 19
15 F. Alonso 17
16 S. Vandoorne`as 13
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 5
20 M. Ericssonas 0
21 P. Gasly 0
22 A. Giovinazzi 0
23 B. Hartley 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 668
2 Ferrari 522
3 Red Bull 368
4 Force India 187
5 Williams 83
6 Renault 57
7 Toro Rosso 53
8 Haas 47
9 McLaren 30
10 Sauber 5
Scott Dixon Ganassi Aeroscreen

IndyCar. S. Dixonas Finikse išbandė „Halo“ alternatyvą

2018-02-10 / 00:26:25

Šią savaitę Finikse (JAV) vykstančių „IndyCar“ bandymų metu „Ganassi“ pilotas Scottas Dixonas išbandė amerikiečių sukurtą „Halo“ apsaugos sistemos alternatyvą ir liko ja patenkintas.

Sportininkas, su daugeliui vis dar neįprasta sistema ant lenktynių bolido, trasoje apsirodė tris kartus: dieną, saulei leidžiantis ir sutemus.

Po bandymų S. Dixonas teigė nesusidūręs su jokiomis rimtesnėmis problemomis, bet prakalbo apie sistemos pakeitimus, kuriuos reiktų atlikti ateityje.

„Žiūrint pro tokį gana storą daiktą viskas atrodo truputi kitaip. Tikėjausi, jog vaizdas bus labiau iškraipytas, bet nieko panašaus nebuvo. Neturėjau jokių problemų nei tada kai švietė saulė, nei šviečiant dirbtiniam apšvietimui“, – įspūdžiais dalinosi S. Dixonas.

„Tyla bolide buvo keisčiausias dalykas. Nebuvo to garso, kurį tu girdi kai vėjas pučia tiesiai į tavo šalmą. Buvo labai ramu. Jausmas toks, lyg važiuotum su prabangios klasės automobiliu.“

„Turime išspręsti aušinimo problemą. Su šia sistema vėjas nepatenka į bolido vidų. Bet „IndyCar“ vyrukai puikiai padirbėjo. Žinoma, yra dalykų, kuriuos dar reikia patobulinti, bet savo darbą jie atliko tikrai gerai.“

Nuotraukų galerija: IndyCar bandymai Finikse

S. Dixono teigimu, prieš pradedant naudoti sistemą varžybų metu, ją būtinai reikia išbandyti ne tik ovalo, bet ir kito tipo trasose.

„Į viską žiūri pro gana storą gabalą medžiagos, tad akims reikia truputi laiko, kad apsiprastu prie kitokio vaizdo. Manau, kad būtų įdomu išbandyti šią sistemą miesto trasoje, kur galėtume sužinoti, kaip viskas atrodo atvažiuojant į vieną ar kitą posūkį. Bet kol kas neturėjome jokių rimtesnių problemų.“

 

Tavo komentaras

Komentarai

rmntz
2018-02-11 15:56:09 Pranešti
Per lietų dar geriau nei halo ar visai atvira kabina. Visi kas vairavo kabrioletą žino, jog važiuojant bent kiek greičiau vanduo nepatenka į vidų.
Naivus Kvailys
2018-02-11 12:34:48 Pranešti
kipshas999: panasia apsauga siule ir F1,bet tokio tipo apsauga nesaugo galvos jei tarkim atskristu atitrukes ratas,o ir per lietu turetu but nekas,todel pasirinko halo...nei viena nei kita sistemos nieko gero bereikalingas isvaizdos darkymas
Tokios apsaugos atsisake, nes buvo per mazai isbandyta. Tokia apsauga siule Red Bull, bet FIA pasirinko savo varianta.
kipshas999
2018-02-11 10:49:19 Pranešti
panasia apsauga siule ir F1,bet tokio tipo apsauga nesaugo galvos jei tarkim atskristu atitrukes ratas,o ir per lietu turetu but nekas,todel pasirinko halo...nei viena nei kita sistemos nieko gero bereikalingas isvaizdos darkymas
Raketa
2018-02-10 21:32:13 Pranešti
O kaip tas stiklas atrodys po n ratų kai bus aplipęs ratų guma, tepalais ir dar velniai žino kuom. Juk plėvelės kaip ant šalmo stiklo neuždėsi, bet šiaip atrodo estetiškiau negu halo.
2018-02-10 17:47:51 Pranešti
o lyjant
rmntz
2018-02-10 12:11:39 Pranešti
Atrodo puikiai, ir netgi pilotam patogiau tiek triukšmo tiek ir vaizdo prasme.
Gambini
2018-02-10 10:38:24 Pranešti
Skonio reikalas turbut, bet atrodo zymiai estetiskiau uz ta Halo. Paprastai f1 yra techniniu pasiekiniu virsune, bet, manau, amerkikieciaii si karta rado geresni sioje srityje sprendima nei Europa su visa FIA. Halo tragiskai baisus. Nezinau kaip reikes iprast.
Klepsidra
2018-02-10 08:05:58 Pranešti
atrodo kaip normalus bolidas, o ne su tapkes dalimi
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos