Interviu su K. Vasiliausku

Interviu su K. Vasiliausku
logo 2010 Kovo 07 d. 20:57, Formula Two
Kazimieras Vasiliauskas pasidalijo įspūdžiais su F-1.LT iš šios savaitės GP3 bolidų bandymų Pol Rikarde (Prancūzija) bei suteikė daugiau informacijos apie savo ateities planus.
Lietuvių sportininkas džiaugėsi puikiais rezultatais pirmąją bandymų dieną, ketvirtadienį, kai pilotas po pietų pasiekė ketvirtąjį rezultatą bei, jo paties žodžiais, galėjo būti ir pats greičiausias, bei apgailestavo dėl labai nesėkmingai susiklosčiusio ketvirtadienio.
K. Vasiliauskas interviu atskleidė su „Tech1 Racing“ komanda, kurios bolidą vairavo šiuos bandymuose, palaikęs ryšį dar nuo praėjusių metų. Lietuvis neslėpė šiemet norintis toliau lenktyniauti „Formulėje-2“, kur pernai pelnė vieną pergalę ir galutinėje įskaitoje užėmė septintąją vietą.
Kokiu tikslu buvai pakviestas – ar komanda domėjosi tavo galimybėmis, ar nori tavo techninių įžvalgų, galbūt iniciatyva buvo iš tavo paties ar vadybininkų pusės?
Po sėkmingo 2009 metų sezono susilaukiau daug įvairių pasiūlymų iš įvairių komandų. Viena iš šių komandų buvo „Tech1 Racing“. Su šia komanda bendraujame jau nuo 2009-ųjų lapkričio mėnesio.
Tai, kad komanda domisi manimi nereiškia, kad siūlo nemokamą vietą. Geras sportininkas moka kažkur dvigubai mažiau nei paprastas sportininkas.
Komanda mane pasikvietė dėl kelių priežasčių: pirma, komanda tikisi, kad lenktyniausiu jų komandoje šį sezoną; antra, komanda bendravo su F-2 („Formulės-2“ - red. past.) inžinieriais, jų atsiliepimai apie mane buvo geri; ir trečia, nepaisant mažos patirties, pasiekiau neblogų rezultatų.
Didžiausia iniciatyva buvo iš komandos, taip pat ir aš stengiausi kiekvieną savaitę susisiekti su komanda. Vadybininkai, kaip ir dažniausia, atliko tarpininko funkciją.
Pirmąją dieną buvai pirmajame penketuke, o antrąją smukai žemiau. Kas tai lėmė – ar tiesiog antrąją dieną nebespaudei ir darei techninius bandymus, ar pagreitėjo varžovai, galbūt kilo kokių problemų?
Pirmąją dieną pasiekiau ketvirtą laiką, tačiau tame rate lenkiau sportininką, o kitame rate pagerinau pirmąjį sektorių 0,150 sek. Antrąjį sektorių turėjau pasigerinti apie 0,3 sek., tačiau dėl techninio gėdimo sustojau trasoje. Taigi, manau, galėjau būti pirmas.
Po pirmosios dienos tiek aš, tiek komanda buvome laimingi ir užsibrėžiame tikslą antrąją dieną įveikti greičiausią ratą. Tačiau antroji diena buvo tiesiog katastrofiška. Ryte sustojau trasoje dėl elektronikos gedimų, o po pietų turėjau turbinos gedimų, todėl treniruotės baigėsi labai anksti. Nepanaudojau naujų, minkštos sudėties, padangų, neišbandėm skirtingų bolido reguliavimų.
Labai gaila, kad viskas taip susiklostė, nes formulėje jaučiausi gerai ir norėjau įsitikinti, kad komanda greita ir kad aš esu konkurentabilus lyginant su kitais GP3 lenktynininkais.
Kokį įspūdį apie tave susidarė komanda, kiti GP3 bandymų dalyviai – gal teko ką nors nugirsti?
Komandos filosofija man patiko. „Tech1 Racing“ visą dėmesį skiria padangoms. Komanda turi specialų simuliatorių, pagal kurį gali paruošti bolido reguliavimą, todėl atvykus į trasą nebereikia daryti kardinalių pakeitimų.
Grįžtant prie padangų, niekad negalvojau, kad slėgis taip gali pakeisti bolido balansą. Šiuose testuose gan daug dirbome su padangų slėgiu, todėl supratau, kad turiu daugiau dėmesio skirti padangoms, jų temperatūrai ir slėgiui.
Komanda buvo patenkinta mano greičiu, tačiau dėl techninių gedimų negalėjau pilnai atsiskleisti.
Su kitais GP3 sportininkais nebendravau, nes tam tiesiog nebuvo laiko. Viskas buvo nauja, todėl reikėjo koncentruotis į komandą ir stengtis jiems duoti kuo daugiau informacijos.
Na, ir aišku, galbūt po šių bandymų kiek pasistūmėjo tavo planai šiam sezonui?
Vis dar turiu laukti atsakymo iš vadybininkų. Nuo sausio pradžios laukiu atsakymo, tačiau daug kas priklauso nuo rėmėjų.
2010-ųjų sezono startas tikrai labai sunkus daugumai sportininkų. Labai mažai komandų turi pilną sudėtį. Prieš GP3 bandymus tikėjausi, kad po testų bus lengva priimti sprendimą, tačiau dabar dar sunkiau.
GP3 man paliko gerą įspūdį. Bolido valdymas labai panašus į F-3, o vairuoti F-3 yra nepaprastai įdomu, dėl didelio sukibimo. Vieno, ko tik trūko – jėgos. Po F-2 ar GP2 pripratau vairuoti bolidą, kuris turi stiprų variklį.
Kaip ir seniau, taip ir dabar, galiu tik pasakyti, kad turime tikslą dalyvauti F-2 arba GP3. Kaip bus, turėtų paaiškėti per kelias savaites. Šiuo metu aš labiau linkęs prie F-2.
K. Vasiliauskas įspūdžiais iš bandymų taip pat pasidalijo ir savo tinklaraštyje.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794