F-1.LT

Prisijungimas

Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Pilotų įskaita

Po Ispanijos GP:
1 S. Vettelis 61
2 F. Alonso 61
3 L. Hamiltonas 53
4 K. Raikkonenas 49
5 M. Webberis 48
6 J. Buttonas 45
7 N. Rosbergas 41
8 R. Grosjeanas 35
9 P. Maldonado 29
10 S. Perezas 22
11 K. Kobayashi 19
12 P. di Resta 15
13 B. Senna 14
14 J.-E. Vergne 4
15 N. Hulkenbergas 3
16 D. Ricciardo 2
17 F. Massa 2
18 M. Schumacheris 2
19 T. Glockas 0
20 C. Picas 0
21 V. Petrovas 0
22 H. Kovalainenas 0
23 P. de la Rosa 0
24 N. Karthikeyanas 0

Komandų įskaita

Po Ispanijos GP:
1 Red Bull 109
2 McLaren 98
3 Lotus 84
4 Ferrari 63
5 Mercedes 43
6 Williams 43
7 Sauber 41
8 Force India 18
9 Toro Rosso 6
10 Marussia 0
11 Caterham 0
12 HRT 0
Iki Monako GP liko 9 d. 15 h 25 min. 
2012 m. gegužės 17 d., 23:34
luca di montezemolo ferrari

Interviu su L. di Montezemolo

Artūras Kundelis / 2010-01-03 / 23:48:18

Prieš Kalėdas „Ferrari“ prezidentas Luca di Montezemolo pakvietė tarptautinės žiniasklaidos atstovus šventinių pietų į ekipos būstinę Maranello (Italija).

Čia jis išsakė savo nuomonę apie ryškiausias šių dienų automobilių sporto aktualijas: Michaelio Schumacherio sugrįžimą, „Formulės-1“ politikos problemas bei „Ferrari“ ateitį. Renginyje „Autosport“ leidinį atstovavusio Tony Dodginso dėka turime galimybę perteikti visas charizmatiškojo italo mintis ir „F-1.LT“ lankytojams.

Apie Michaelį Schumacherį

„Tikrasis M. Schumacheris yra kartu su mumis, kaip „Ferrari“ konsultantas. Jau daug kartų sakėme, kad čia jis savo karjerą ir baigs. Bet yra ir dar vienas lygiai taip pat atrodantis keturiasdešimtmetis vokietis tokiu pačiu vardu, nusprendęs pradėti visiškai kitą karjerą."

Kiekvienas turi teisę daryti tai, ką nori. Aš pilnai suprantu 41 metų amžiaus žmogų, norintį pabandyti dar kartą. Tokie žmonės man patinka. Tačiau jis jau nėra senasis Michaelis. Jis – kitas Michaelis, kurio aš asmeniškai nepažįstu. Visgi tas, kurį vis dar žinau, man patvirtino, jog karjerą užbaigs „Ferrari“, todėl identiško „dvynio“ su tomis pačiomis galimybėmis, ryžtu ir dvasia atstovavimą „Mercedes“ aš laikau įmanomu. Negaliu sulaukti, kada galėsiu su juo susitikti asmeniškai."

„O dabar šiek tiek rimčiau. Vieną vakarą teko su juo bendrauti Vokietijoje, iškart po to, kai jis buvo apžiūrėtas savo gydytojo dėl kaklo problemų. Jis buvo be galo liūdnas, sužinojęs, kad negalės pakeisti Felipės Massos. Dabar galime dėkoti Dievui, kad atlikome bandymus Mugello su senuoju bolidu, nes panašu, jog „Formulė-1“ – vienintelė sporto šaka pasaulyje, kurioje draudžiama treniruotis. Tas pats buvo ir su Felipe bei vaikinu, prisijungusiu prie „Toro Rosso“ – J. Alguersuari. Šaunus vaikis, bet bandymams galimybės negavo. Tai yra dalykas, kurį turime tučtuojau keisti. Išlaidos – dalykas svarbus, bet, norėdamas lenktyniauti F-1, privalai tam skirti pinigų. Kitu atveju turėtum rinktis „Formulę-3“.

Michaelis, negalėjęs pavaduoti Felipės, nebuvo paprasčiausiai liūdnas, jis buvo sunaikintas. Pakviečiau jį į savo ofisą ir pasakiau: „Man tavęs reikia. Reikia, kad pakeistum Felipę“. Penkias minutes – ne dešimt, o tik penkias – jo atsakymas liko neigiamas. O tada išgirdau aiškų „Taip!“. Jo manymu, aš tiesiog sugebėjau gerai įkalbinėti, bet tai netiesa – jis buvo pasiruošęs būti įtikintas. Dabar nemažai gerbėjų yra nepatenkinti, jie mano, jog Michaelis – išdavikas. Bet dar kartą pakartosiu: tai jau yra nebe tas pats Michaelis, o visiškai kitas“.

Ar sunku išleisti M. Schumacherį į „Mercedes“?

„Kaip draugui, išties nelengva, bet iš šios pozicijos matant Michaelį tokios puikios formos ir su tiek ryžto, tenka pripažinti, jog „Formulei-1“ tai yra gerai. Visgi kaip „Ferrari“ vadovas esu nuliūdęs. Iš „Ferrari“ jis daug gavo, daug ir davė. Kombinacija buvo labai gera ir tai yra priežastis, dėl kurios turime susitaikyti, kad atsirado naujas Michaelis, vis dar trokštantis lenktyniauti. Svarbiausia, jog tikrasis priklausė „Ferrari“.

Ar yra rizikuojama M. Schumacherio reputacija?

Negaliu to spręsti. Gaila, kad jis negalėjo savo vertės įrodyti lenktyniaudamas vietoj F. Massos, kas jam būtų buvę tobula: sezono vidurys su ne itin konkurencingu bolidu nekeltų tiek psichologinio spaudimo.

Abi „Ferrari“ vietos 2010 metams – užimtos

Manau, šiandien (M. Schumacherio ir „Ferrari“ tarpusavio – red. past.) situacija ir motyvacijos skiriasi. „Ferrari“ turi du jaunus, stiprius pilotus. Būčiau mielai davęs Michaeliui šansą pakeisti Felipę po Vengrijos GP, bet šiandien padėtis jau kitokia. Iš FIA (Tarptautinės automobilių federacijos – red. past.) bandėme reikalauti trečiojo bolido taisyklių pakeitimo, tai tebėra idėja, kuria vis dar šventai tikiu. Ne trečiojo gamyklinio „Ferrari“, bet trečio bolido, valdomo atskiros žmonių komandos.

„Formulei-1“ reikia konkurencingų bolidų ir pilotų. Bandėme tai įgyvendinti. Manau, tikras, senasis Michaelis buvo pasiruošęs prie mūsų prisijungti. Bet leidimo negavome. Tikslas nebuvo atimti taškus iš kitų komandų. Tiesiog norėjome, kad tokie vairuotojai, kaip M. Schumacheris, Sebastienas Loebas, Valentino Rossi ar bet kuris to vertas jaunas pilotas, turėtų šansą stovėti starto rikiuotėje dar prieš prisijungdamas prie „Madrido Realo“ (turtingiausio pasaulio futbolo klubo kalibro komandų – red. past.)."

Apie M. Schumacherio pasitraukimą 2006 m.

„Tuo laiku buvau įsitikinęs, kad pagrindinė, bet ne vienintelė jo pasitraukimo priežastis buvo pastovus spaudimas iš išorės: rėmėjai, bandymai, žiniasklaida. Jis minėjo, jog situacija išsivystytų kitaip, jei būtų galimybė atvykti į trasą šeštadienio rytą, kvalifikuotis, nuvažiuoti lenktynes ir dingti."

"Žinote, dėl „Formulės-1“ savo gyvenime verkiau tik dukart. Pirmą kartą tai buvo 1975 m. Monzoje, kai Niki Lauda laimėjo Pasaulio čempionatą, o Clay Regazzoni – lenktynes. Tai įvyko vos po dvejų metų nuo mano veiklos „Ferrari“ pradžioje. Be kita ko, tai man taip pat buvo liūdna diena ir dėl asmeninių priežasčių."

„Antras kartas buvo taipogi Monzoje, „Ferrari“ dieną 2006 m. pabaigoje. Michaelis atėjo į boksus paskutinį kartą ir nusiėmė šalmą. Ir jis, ir aš buvome perpildyti emocijų."

„Tačiau mintyse likau teisus, nes greitai Michaelį pamatėme lenktyniaujantį motociklais. Vienokios ar kitokios varžybos jam buvo tiesiog būtinos."

Kodėl L. di Montezemolo nejaučia praradimo?

„Visų pirma, nežinau kokie bus mūsų santykiai su „Mercedes“ ir naujuoju vaikinu, vardu Michaelis. Mūsų Michaeliui (konsultanto pareigose – red. past.) sekėsi puikiai, bet artėjo termino pabaiga, o naujų iniciatyvų jam nebebuvo, nes tuo metu nieko pernelyg nesiruošėme kurti, todėl problemų nekilo. Galiu pasitikėti Felipe (Massa – red. past.), Fernando Alonso, Luca Badoeriu ir Marcu Gene, kurie mūsų technologijas išmano pakankamai gerai."

„Jei būčiau jam kažką siūlęs ir jis būtų atsisakęs, žinoma, nusivilčiau. Tačiau nebuvau pozicijoje, kurioje galėčiau jam pasiūlyti vietą bolide, todėl nieko ir negaliu sakyti. Ankstyvas sprendimas priimti F.Alonso buvo motyvuojamas kuo sklandesniam piloto bendradarbiavimo su komanda sustygavimui. O Michaelis teigė negalėsiantis nieko apie savo kaklą pasakyti be gruodžio pabaigos ar sausio pradžios."

Apie sprendimą išbandyti L.Badoerį

„Davėme jam šansą, nes esame kartu jau daug laiko. Be to, jis jautėsi nusivylęs, kai 1999 m. pasirinkome Miką Salo pakeisti koją susilaužiusį Michaelį."

Apie Felipe Massą

„Kai tik supratome, kad Felipe turi sąlygas atsigauti, pirma mintis buvo suteikti jam šansą toliau lenktyniauti. Pernai jis pralaimėjo čempionatą Lewisui Hamiltonui darydamas mažiau klaidų. Taip atsitiko tik dėl mūsų pačių sukeltų nesklandumų Vengrijoje ir Singapūre."

Apie Kimi Raikkoneną

„Kimi yra fantastiškai, natūraliai talentingas. Man jis patinka, nes yra žmogus, kuris nešneka per daug. Tiksliau, jis nekalba visai! 2007 m. jis pasistengė ir turėjo labai gerą sezoną, o tai buvo svarbu, nes daug kas tikėjosi, jog „Ferrari“ po Schumacherio ir Brawno pasitraukimo smuks žemyn."

„2008 m. jam sekėsi pirmoje sezono dalyje, o 2009 m. jis iškovojo mūsų vienintelę pergalę, taigi privalau jam už tai padėkoti. Nepaisant to, dėl daugelio priežasčių iš piloto tikėjomės daugiau ryšio su komanda, dialogo ir techninės informacijos dalybų."

„2008 m. nuo Silverstone'o (Didžiosios Britanijos GP – red. past.) vietoje Kimi bolide turėjome jo dvynį – šaunų vaikiną, atrodantį taip, kaip jis, bet ne tokį greitą. Ir už tai antrojoje sezono pusėje brangiai sumokėjome, nes atrodė, kad tikrasis Kimi tiesiog buvo išėjęs pažvejoti."

Apie Fernando Alonso

„Kalbant su Stefano Domenicali („Ferrari“ F-1 komandos vadovu – red. past.) apie 2010 m. pilotus, buvo pasiūlytas F. Alonso. Aš sutikau visu 100 procentų. Alonso yra jaunas, geras pilotas, puikiai bendraujantis su komanda ir esantis tinkamame karjeros taške, nuo kurio galėtų vėl pradėti skinti pergales."

„Aš tikras, kad galėsime suvaldyti Fernando šalia Felipės. Su S. Domenicali apie tai kalbėjau kokį 1000 kartų. Pasakiau Fernando, kad atvykęs į „Ferrari“ jis dirbs komandai, grupei, o ne sau pačiam. O jei norėtų susikurti savo paties komandą, kaip Johnas Surtees – puiku, bet „Ferrari“ už suteikiamą galimybę laimėti reikalaujame partnerystės."

„Antra, jau metų metus „Ferrari“ nematėte nesutarimų. Trečia, jis yra protingas, į darbą susikoncentravęs vaikinas, gebantis pripažinti, kad praeityje yra padaręs žmogiškų klaidų."

Ar Jensono Buttono perėjimas į „McLaren“ buvo klaida?

Žiūrovo požiūriu – ne, nemanau. Pirmiausia – jis iš Anglijos, kaip ir patys „McLaren“, o jie yra stiprūs. Be to, iššūkis, metamas L.Hamiltono veiks kaip didžiulė motyvacija.

Apie 2010 m. sezoną

„Tikimės aiškių taisyklių, be jokių neaiškumų. 12 metų su mūsų varikliais dirbo Gilles Simonas, o kitąmet sugrįš Luca Marmorini. Jis dirbo su mumis prieš išeidamas į „Toyota“, puikiai supranta „Ferrari“ darbo principus ir bus be galo naudingas komandai. Pasisakau už stabilumą, bet grynas oras taip pat netrukdo."

„Dabar esu priverstas susitaikyti, kad situacija su varikliais yra daugiau ar mažiau stabili. Tai man nepatinka. Nemėgstu lygiuotis į žemesnius standartus, noriu konkurencijos. Tačiau šiuo laiku ir su dabartine ekonomine situacija tenka tai priimti. Visgi dar kartą pabrėžiu – aš noriu „Formulės-1“, o ne „Formulės-3“."

„Formulė-1“ visada vystė inovatyvias technologijas. Ir negalėjimas kurti savų variklių jau nebėra F-1. Tai nebe ateitis. Po 2011 m. norime vystyti inovacijas ekologiškų variklių srityje. Turime apmąstyti ir KERS, kaip svarbios galios grandinės dalies panaudojimą."

„2010 m. tikiuosi itin konkurencingo sezono tarp keleto komandų. Kiek nuleidus varžybų kartelę, daugeliui ekipų tampa kur kas lengviau konkuruoti."

Apie prastą 2009 m. „Ferrari“ formą

„Visa mūsų automobilio architektūra buvo paremta klaidingu taisyklių interpretavimu: pavarų dėžės išmatavimais ir viskuo kitu. Spaudėme iki pat paskutinio posūkio. Negaliu skųstis, nes 2005 m. ir 2009 m. yra vieninteliai metai visame dešimtmetyje, kai „Ferrari“ nebuvo konkurencinga. Abu atvejai yra radikalių taisyklių pasikeitimų pasekmės."

"Šie metai buvo vieninteliai nuo mano tapimo „Ferrari“ vadovu 1991 m., kada svarsčiau apie galimybę pasitraukti iš „Formulės-1“. Taryba vieningai nusprendė, kad sportas sparčiai praranda pasitikėjimą, atsirado per daug polemikos taisyklių priėmime ir per mažai tikslingo vystymosi. Tuo metu iš šešėlio išlindo visos mažosios komandos."

„Dabar tegaliu padėkoti Dievui, kad viskas baigėsi, nors ir sumokėjome didelę kainą, praradę „Toyota“, BMW ir rizikuodami „Renault“. Tai nėra gerai „Formulei-1“. Pasiūlėme galimybę įsileisti naujų lenktynių dalyvių, leidžiant šiems naudoti trečią bolidą. Šis automatiškai būtų konkurencingas, reikalaujantis mažiau pinigų ir patrauklus rėmėjams. Naudodamas „Ferrari“ ar „McLaren“ techniką gauni tam tikras konkurencingumo garantijas bei galimybę samdyti naujus pilotus. Tuo tarpu su dabartine situacija tik mokantys pinigus pilotai prasibrauna į čempionatą, o tai nėra gerai. Virš jų tikrosios kokybės kabo klaustukas."

Apie tai, kaip patobulinti „Formulę-1“

„Kartu su Bernie esame vyriausi vaikinai užkulisiuose, kartu dalijamės nuoširdžia aistra. Dabar, ačiū Dievui, FIA pradeda naują erą, nors ir turiu padėkoti Mosley (buvusiam organizacijos prezidentui – red. past.) už labai gerą darbą saugumo srityje. Tačiau po to, kas vyko pastaruosius dvejus metus – po polemikos, gamintojų pasitraukimo, neprognozuojamų sprendimų – ačiū Dievui, gavome šviežio oro.“

„Turime tris ar keturias pirmenybės reikalaujančias problemas. Pirmiausia, privalome nuspręsti, kaip apibrėšime produktą – mano manymu, reikalinga demonstruoti pačią naujausia technologiją, techninį pranašumą ir naujų sričių tyrinėjimą."

„Antra, pinigų taupymas neturi atimti patraukliųjų elementų. Pavyzdžiui, anglies pluošto stabdžių neįmanoma plačiai panaudoti gatvių automobiliuose, o standartinė pavarų dėžė gali būti nadojama neprarandant F-1 charakteristikų. Tačiau neleisti Felipei išbandyti bolido, mano manymu, yra tiesiogiai prieš pačią sporto natūrą. Galiu tai toleruoti šiuo metu, bet tai nėra ateitis. O trečia, nemanau, kad yra labai naudinga iškeisti automobilių gamintojų komandas į tas, kurios net nėra tikros savo pasiruošimu lenktynėms.

„Prieš daugelį metų galėjome atlikti bandymus kasdien, o dabar tai apskritai uždrausta. Reikia balanso. Panašiai vyksta ir Italijoje – anksčiau gydytojas rūkydavo operacijos metu, o dabar už rūkymą gatvėje gali būti užmuštas. Reikia kažko per vidurį."

„Taip pat turime atkreipti dėmesį į patį renginį. Nedarau skambių pareiškimų, tačiau ar tikrai teisinga lenktynes Europoje pradėti antrą ar trečią valandą vasaros popietę? Nežinau. Futbolą pradeda žaisti ketvirtą ar penktą, aštuntą ar devintą valandą vakaro. Ar teisinga tai, kad lenktynės trunka dvi valandas? Galbūt jos per ilgos. Yra dalykų, apie kuriuos reikia kalbėtis“

„Ar bilietai tikrai turi būti tokie brangūs? Šiais laikais jaunas vaikinas kartu su mergina gali apskristi pasaulį pigiau nei jiems kainuotų geriausios vietos lenktynėse Monzoje (Italijos GP – red. past.). Ar tai teisinga? Nenoriu būti arogantiškas ar įžūlus, tačiau noriu, kad į visa tai pasižiūrėtų profesionalai.“

„Galiu susitaikyti su tuo, kad kai kurie automobilių gamintojai palieka sportą, tačiau manau, kad „Formulė-1“ 2000-ųjų (šio dešimtmečio – red. past.) pradžioje buvo pati geriausia publikai ir žiūrovams – naujos arenos, gera reklama, automobilių gamintojų investicijos. Svarbu atkurti palankias sąlygas naujovėms. Su visa pagarba mažosioms komandoms, kažkada turėjome F-1, o ne F-3. Ir jei naudosime tuos pačius variklius, pavarų dėžes, padangas, uždrausime bandymus, tai atrodys tarsi butelis puikaus šampano be galimybės iššauti kamštį.“

Reikia daug sprendimų. Mums reikia gerų žmonių FIA. Todtas (FIA prezidentas – red. past.) yra geras žmogus, pažįstantis „Formulę-1“, ir aš esu tikras, kad jam bus svarbu sukurti kitokį dialogą ir atmosferą. Bernie (Ecclestone'as, F-1 komercijos teisių valdytojas – red. past.) artėja prie savo karjeros pabaigos, tačiau aš esu tikras, kad jis žiūrės į priekį. FOTA taip pat davė daug naudos. Šios trys pusės turi suformuoti stiprų trikampį.

Noriu, kad „Formulė-1“ taptų geresnė nuo dabar iki 2012-ųjų, kai pasirašinėsime naują Konkordo sutartį, o jei ne, rasime kitur, kas mus domintų. Apsilankiau Le Mane (24 val. lenktynėse – red. past.) ir buvau sužavėtas. Negalime sau leisti didžiulio atotrūkio tarp lenktynininkų ir spaudos bei gerbėjų. Praeityje boksai buvo pilni gražuolių, o dabar čia panašu į koncentracijos stovyklą. Ir mums būtinai reikia lenkimų!"

Turi išmanųjį Android ar iPhone telefoną?
Išmėgink m.f-1.lt!

Komentarai

Jaman
2010-01-04 00:20:06
Jo zodziai Todtui i ausi...
Pranešti moderatoriams
ancient
2010-01-04 00:43:37
Lucai vis dvejinasi :) Dvyniai, dvyniai... :)
Pranešti moderatoriams
svayux
2010-01-04 01:13:30
nu bet negi konsultuosi, kai ateina machkvykeris.. :) Kuris ir taip kvyk! Kam tos pagelbos. Dar apkaltins koakiais krentanciais sviestuvais, ar kad padangas ne tas rekomandavo uzdeti.. ;)
Pranešti moderatoriams
Nuno
2010-01-04 02:16:27
kai kuriems svajotojams po nauju metu ar super michaelio gimtadienio matyt sunku
Pranešti moderatoriams
bytta
2010-01-04 05:13:37
Spangalas.
Pranešti moderatoriams
La Form
2010-01-04 08:14:42
Oi Luca... "Formule-1", tai ne moters tarpkojis, maldamas liezuviu cia nieko nepasieksi. Kai Ferrari skindavo viena pergale po kitos, Lucos pasisakymus, interviu sezono metu buvo galima suskaiciuoti ant vieos rankos. 2009 m. tu pasisakymu, interviu buvo daugiau nei Firce India iskovojo tasku. Taip paverkti gali didzioji dalis sioje svetaineje besilankanciu zmoniu... kokia prasta F-1, kaip cia viskas blogai ir t.t. Luca, nuo to, jog pasiguodei zurnalistams, F-1 netaps geresne. Turiu tokia nuojauta, kad Luca 2012 m. vel surinks savo gvardija ir kils i kara su FIA. Tik si karta teks kovot ne pries Mad Max, o pries J. Todta. Jei dar didysis verksnys Flavionas per ta laika sugris, bus is vis gerai. Broliai saunuoliai, viskas nenormaliai. O del Kers, tai Luca gerai pagalvok, nes butent sio mechanizmo deka Ferrari iskovojo vienintele pergale 2009 m. Ziurek, kad nenutiktu taip, kad siais metais sukurus vel prasta bolida, nekiltu noras vel Kers pradet naudot. Lucai noreciau palinketi viena dalyka. Jei jau zmogus nori geresnes F-1, tai tegul maziau mala lieziu, daugiau dirba. Nes tokiu, kurie skundesi del "prastos" F-1 ir nieko nedare buvo... 1,2,3.... daug.
Pranešti moderatoriams
1_Protingas
2010-01-04 09:44:04
Čia klabėjo kitas Luka Montezemolis. Supratau tai kai kalbėjo apie Alonzą. Šitas kitas Luka yra lygiai toks pats kaip ir kitas, kuris dirbo feraryje 2008-ais metais. Tas kalbėjo, kad Alonzas vargšelis svajoja pakliūti į ferarį, bet to nebus. Tas kitas Montezemolis atrodo kaip šitas, bet kalba visiškai priešingai...
Pranešti moderatoriams
sambobmhs
2010-01-04 10:04:49
1_P >>> :-D o tu savam stiliuje...
Pranešti moderatoriams
Grengas
2010-01-04 11:15:23
sambobmhs>> jis ne savam, o Lucos stiliuje šįkart ;) La Form>> Sutinku, kad vien kalbomis daug nepasieksi, bet nematau nieko blogo, jei žmogus išsako savo mintis. Tai jau šioks toks darbas, netylėti, sakyti, kas negerai. O jei jau sako, tai gal ir darys kažką. Antra, tikriausiai ne taip supratai apie KERS. Tekste jis ir sako, kad reikia pergalvoti KERS panaudojimą, nes ji svarbi: "Turime apmąstyti ir KERS, kaip svarbios galios grandinės dalies panaudojimą." Bet dėl trečiojo bolido, kuris dar pasirodo būtų kažkoks negamyklinis, tai tikrai nesutinku...
Pranešti moderatoriams
STFU
2010-01-04 11:26:09
siaip as irgi nesu jo gerbejas, bet realiai paziurejus visai neblogai jis cia pasnekejo, bilietai tikrai yra dxj per brangus i gp, bet koki netgi, nebutinai monza, jei nori papulti i tiesiosios tribuna kainuos ne viena tukstanti litu. tobulinimu draudimas siektiek uzknisa, bet kai ju buvo kiek nori, kova vykdavo geriausiu atveju taro dvieju komandu, is esmes, kaip jis ir sake reiktu kazkokio viduriuko. visiskas nesmaones jis cia pasnekejo apie lenktyninkus, tie jo dvyniu matymai jau uzknisa. na ir zinma daug kam nepatiks kad Todta paminejo tarp geru zmoniu, visgi jis ferraristas. La form> del skundimosi viesai, na kartais kitu keliu tiesiog nera, kol nepasiskundi taip, kad puse pasaulio (siuo atveju) paskaitys ir prades burbet, tol, galbut, perdaug jo ir negirdejo, pvz bernie, nes tas tevukas, mano manymu nelabai isvis ka girdi, nebent grynuju slamejima
Pranešti moderatoriams
andrius!?!?
2010-01-04 11:35:55
Labai, labai isizeides del michaelio "isdavystes". Kazkaip man neatrodo, kad sumacheris butu jiems skolingas. Manau 1996 susidejes su Ronu Denisu ir tapes desimto desimtmecio Hamiltonu, butu tikrai ne maziau pasiekes.
Pranešti moderatoriams
Zilvaras
2010-01-04 11:44:09
Šitai svetainei taip trūksta lietuvio redaktoriaus, kad nors verk skaitydamas.
Pranešti moderatoriams
MIRKA
2010-01-04 12:25:57
Pries standartizavima, bet uz tokius kaip BMW ar Renault, Toyota ar Honda? Taigis kad F1 tapo per brangi sporto saka, tai ir liko lyderiai ir vienadienes komandos. Totalus nusnekejimas. Todas matai viltis Montezemolio. Ir dar ant virsaus i ateiti ziurintis Bernis... Man ta cia bardakas. Ir kiek galima apie ta fule sneket? Cia kaip, F1 tai fules atsaka ar F1 yra toks sportas, kuri norima padaryt kaip fule ir itraukt i Olimpiada? Shumis matai nebetas jam, nedraugas ar kaip? Pasirinko dvejuke, mano kad turi du tuzus tai ko dar nepatenkintas? Kimi praspyre, Schumis apskritai buvo nereikalingas iki kol nenuejo i Mercedes...
Pranešti moderatoriams
sketman
2010-01-04 12:28:42
Kiek jis gali verkti del sumacherio nesuprantu,isejo tai isejo,ir nereikia cai nesamones purkstauti
Pranešti moderatoriams
La Form
2010-01-04 13:05:40
Zilvaras>>> tai gal pats juo noretum buti?
Pranešti moderatoriams
SliMMaz
2010-01-04 13:43:00
suejo jam saibom smegenys :D pakryko visai... senasis schumacheris, naujasis schumacheris, kitas, anas dvynys :DDD jis gali but pavojingas visuomenei :)
Pranešti moderatoriams
badza
2010-01-04 14:02:31
SliMMaz lyg nesupratai ka tuom pasakyt norejo ,ar patinka kvailu save parodyt pries kitus ?
Pranešti moderatoriams
Zilvaras
2010-01-04 14:16:27
MIRKA: O kiek jis šneka "apie tą futbolą"? Du palyginimus panaudojo. Kodėl Šumis buvo nereikalingas - paaiškino. Baigėsi sutartis ir nebuvo reikalo tęsti.
Pranešti moderatoriams
004004
2010-01-04 16:30:31
1_Protingas>>> Šį kartą kaip pirštu į akį.
Pranešti moderatoriams
M2A2
2010-01-04 17:36:06
"Tuo laiku buvau įsitikinęs, kad pagrindinė, bet ne vienintelė jo pasitraukimo priežastis buvo pastovus spaudimas iš išorės: rėmėjai, bandymai, žiniasklaida." Čia jau net ne juoktis, o verkti matyt reikia iš šito vargšo senuko ir jo šnekų. Pats išvijo MS ir dar drįsta kurti kažkokius pasiaiškinimus apie rėmėjus ar kaip jis ten ašaras labai liejo pirmą kartą nuo 75-ųjų... be žodžių. Kaip tada paaiškintų, kad pasikvietė į komandą tą, kuris išvis jokių reikalų su žiniasklaida ir rėmėjais nenorėjo turėti??? Šitam diedukui jau seniai laikas eiti ten, kur nuėjo Dennisas ir Briatore.
Pranešti moderatoriams
bytta
2010-01-04 18:16:45
La Form>>O cia tau ne Playboy,mazuli.Siulyciau rasyti tik tai,ka ismanai,o ne ka svajoji.
Pranešti moderatoriams
augustonas
2010-01-04 18:55:23
Iš visos tos ,,marmalynės" suradau, gal ,tik vieną padoresnę mintį,kad tur būt tik F-1 neleidžiami bandymai ir treniruotės. Manau su tuo sunku nesutikti.
Pranešti moderatoriams
F-1 *
2010-01-04 19:52:08
graziai jis cia pakalbejo man tikrai patiko :)
Pranešti moderatoriams
Rolle
2010-01-04 21:53:24
galima izvelkt santaza,jei nepasikeis F-1,tai pasitrauksim:)Del tu technologiniu naujoviu sutinku,f-1 turi but virsuneje.
Pranešti moderatoriams
SCHUMIS F-1
2010-01-04 22:03:26
Luca geriausias prezidentas F-1 istorijoj!
Pranešti moderatoriams
La Form
2010-01-04 22:17:24
Rolle>>> tai, kad cia nieko izvelkt nereikia. Pats Luca yra pasakes, kad jei F-1 nepasikeis, po 2012 m. Ferrari gali pasitraukt.
Pranešti moderatoriams
a9
2010-01-05 04:16:40
Montezemolo ne tas žmogus, iš kurio reikėtų imti interviu apie F-1. Niekas į jo nusišnekėjimus rimtai nežiūri. O čia dar tie kliedėsiai apie lenktynininkus dvynius jau ir silpnaprotyste atsiduoda. Mane piktina jo požiūris į lenktynininkus, kaip į jo nuosavybę, kaip į lėles marionečių teatre. Ar tik kartais Montezemolo neįtakojo to, kad Raikonenas negautų kontrakto kitoje komandoje? Atseit iš Ferrari gali išeiti tik į pensiją, bet ne į konkurentų komandą.
Pranešti moderatoriams
SliMMaz
2010-01-05 09:51:51
badza>>> zinai, jeigu nesupranti humoro tai trinkis :PP
Pranešti moderatoriams
rimsveta
2010-01-05 14:13:28
Gerai diedas pavare,cempas konstruktoriu taure garantuota?????????
Pranešti moderatoriams
BigUns
2010-01-05 14:36:38
a9 oh shatap please. Jei tau nepatinka italo nuomone, tai dar nereiski,a kad jis nusisneka. Tavo logika failina zmogau.
Pranešti moderatoriams

Tavo komentaras

Prieš komentuodami naujienas, privalote prisijungti pasinaudodami savo vartotojo vardu ir slaptažodžiu. Tai padaryti galite įvedę šiuos duomenis į šio puslapio viršutiniame kairiajame kampe, po meniu, esantį prisijungimo bloką. Jei dar nesate užsiregistravęs, tai galite padaryti paspaudę šią nuorodą.
Tapti F-1.LT registruotu vartotoju
Naujienas galite komentuoti ir tapti pilnaverčiu F-1.LT vartotoju dar paprastesniu būdu – prisijungdami per „Facebook“. Tam spustelkite žemiau esantį mygtuką.

Karščiausios naujienos