Europos spauda itin prieštaringai įvertino F. Alonso bolido pažeidimo laipsnį po avarijos Melburne.
Pavyzdžiui, šveicarų „Speedweek“ tvirtina, kad iš sudaužyto bolido sveikas liko tik monokokas ir dar gali būti naudojamas, o visa jėgainė yra sudaužyta ir naudoti netinkama. Tuo tarpu ispanų ir italų spauda praneša, kad vidaus degimo variklis ir pavarų dėžė per avariją liko sveiki.
Pasak jų, MP4-31 važiuoklė taip pat gali būti naudojama, kadangi rimtai nukentėjo tik priekinė pakaba, o visa kita galima suremontuoti. Ispanijos „Marca“ rašo, kad važiuoklė jau pradėta remontuoti ir bus panaudota po kelių etapų.
Tačiau esant tokiems prieštaravimams, geriausia yra kreiptis į pirminius šaltinius, todėl situaciją pakomentavo „
McLaren-
Honda“ lenktynių direktorius Ericas Boullieras.
„Jei kalbėsime apie važiuoklę, tai ją galima pataisyti, kaip ir variklį bei pavarų dėžę, – sakė E. Boullieras.- Ateityje kai kuriuos mazgus mes tikrai panaudosime, bet jėgainė jau bus laikoma nauja. Tas pats ir su pavarų dėže“.
Išeitų, kad iš leidžiamų per sezoną 5 jėgos agregatų, viena F. Alonso jėgainė jau yra „nurašyta“, nes daugelį jos komponentų ant ispano bolido teks pakeisti.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).