F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 263
2 S. Vettelis 235
3 V. Bottas 212
4 D. Ricciardo 162
5 K. Raikkonenas 138
6 M. Verstappenas 68
7 S. Perezas 68
8 E. Oconas 56
9 C. Sainzas 48
10 N. Hulkenbergas 34
11 F. Massa 31
12 L. Strollas 28
13 R. Grosjeanas 26
14 K. Magnussenas 11
15 F. Alonso 10
16 J. Palmeris 8
17 S. Vandoorne`as 7
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 4
20 M. Ericssonas 0
21 A. Giovinazzi 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 475
2 Ferrari 373
3 Red Bull 230
4 Force India 124
5 Williams 59
6 Toro Rosso 52
7 Renault 42
8 Haas 37
9 McLaren 17
10 Sauber 5
Sebastian Vettel Ferrari Shield

Išbandyta „Skydo“ sistema F-1 pilotų nesužavėjo

2017-07-15 / 09:38:19

Toli gražu ne visi F-1 pilotai teigiamai įvertino naująją „Skydo“ apsaugos sistemą, kurią penktadienį Silverstoune vykusių treniruočių metu pirmą kartą išbandė „Ferrari“ atstovas Sebastianas Vettelis.

Vokietis su minėta apsaugos sistema įveikė vos vieną ratą. Vėliau pilotas teigė, kad pilotuojant bolidą su „Skydu“ jam svaigo galva.

„Grand Prix“ lenktynininkų asociacijos (GPDA) direktoriaus ir „Haas“ lenktynininko Romaino Grosjeano teigimu, naujoji apsaugos sistema atrodo taip pat prastai, kaip ir pernai pirmą kartą išbandyta „Halo“ sistema.

„Nuo pat pradžių aiškiai pasakiau: „tokių dalykų mums nereikia“. Akivaizdu, kad įvykę bandymai daugumos tikrai neįtikino. Pasisakau prieš bet kokius skydus, „Halo“ ar kitas panašias sistemas. Tai ne F-1“, – nuomonę išreiškė R. Grosjeanas.

„Man jis nepatiko. Jis atrodo taip pat blogai, kaip ir „Halo“. „Halo“ išbandžiau pernai. Man jis nepatiko, jaučiausi prastai pilotuodamas bolidą. Tad mums iki šiol nepavyko rasti tinkamo sprendimo.“

„Saugumas yra svarbus, bet ne mes priimame sprendimus. Pilotų nuomonės šiuo klausimu išsiskiria. Mes net nustojome apie tai diskutuoti. Tai ne mes nustatome taisykles. Mes pasisakome už geresnį saugumą, bet rasti tinkamą sprendimą yra ne mūsų darbas.“

Red Bull

„Toro Rosso“ lenktynininkas Carlosas Sainzas mano, kad vos vieną ratą trukę „Skydo“ sistemos bandymai tik parodė, jog koncepciją dar reikia stipriai tobulinti.

„Mano nuomone, „Skydas“ atrodo geriau nei „Halo“. Bet žiūrint iš bolidą pilotuojančio sportininko pusės, manau, kad dar yra kur padirbėti“, – sakė C. Sainzas.

„Kiek teko girdėti iš Sebastiano, „Skydas“ turi tam tikrų minusų lyginant su „Halo“. Tikiuosi, kad į bandymus bus daugiau investuota ir jiems pavyks rasti tinkamą sprendimą“.

Optimistiškai apie naują galvos apsaugos sistemą kalbėjo abu „Force India“ komandos lenktynininkai.

„Jeigu Sebastianas sakė, kad jam svaigo galva, tai visi pilotai pasakys tą patį išbandę „Skydo“ sistemą. Tiek aš, tiek komanda palaiko šią FIA idėją. Pirmieji bandymai nebuvo sėkmingai, bet jie ras tinkamą sprendimą“, – teigė Estebanas Oconas.

„Žiūrint iš šalies, „Skydas“ neatrodo labai prastai. Tikiuosi, kad artimiausioje ateityje turėsime sistemą, kuri padidins pilotų saugumą. Bet mums reikia tokios sistemos, kuri atliktų savo darbą, o ne sukeltų daugiau problemų“, – sakė Sergio Perezas.

„Tai daug žadanti sistema, bet mes privalome ją tobulinti tam, kad ji būtų naudinga.“

 

Tavo komentaras

Komentarai

leksas
2017-07-15 21:13:14
La Form: Skydas neuždengia kokpito. Tai tik stiklas priekyje.
Iš dalies uždengia tą kopkitą, nerašyk vėjų čia.
La Form
2017-07-15 16:09:58
Gambini: Jei ziureti grieztai, tai nelabai. Open-wheel yra bolidas, kuris turi ne tik atvirus ratus bet ir atvira kokpita. Bent jau as nperisimenu tokios serijos, kad bolidai turetu open-wheel ir uzdarus kokpitus.
Skydas neuždengia kokpito. Tai tik stiklas priekyje.
Gambini
2017-07-15 12:26:43
La Form: Su skydu ar be, F-1 lieka open-wheel.
Jei ziureti grieztai, tai nelabai. Open-wheel yra bolidas, kuris turi ne tik atvirus ratus bet ir atvira kokpita. Bent jau as nperisimenu tokios serijos, kad bolidai turetu open-wheel ir uzdarus kokpitus.
La Form
2017-07-15 11:22:47
Gambini: Horneris gerai pasake, kad Formule 1 visada buvo open-wheel bolidas. Tokia jos esme. Motociklu lenktynes irgi nera saugu, bet ant ju niekas saugos lanku gi nededa? Tiesiog turim priimt tam tikra rizika. Man nesamoningai atrodo tie bandymai uzdet skyda, halo ar kitas nesamones. Manau, tai iskrepia pacios F1 ideja.
Su skydu ar be, F-1 lieka open-wheel.
ksdkdk
2017-07-15 11:20:43
Pats iliptum i F1 bolida, net 1 rato nenuvaziuotum mandruolis mat.
Tress
2017-07-15 11:19:08
Na pamate per pastaruosius metus tokias situacijas , kur pvz. Grosjeanas praleke visai prie pat Alonso galvos , Massa detale i galva gavo , tai va ir prigalvojo kurti saugumui , bet kas cia is sito vat gausis.. :D
leksas
2017-07-15 11:10:54
Gaidys čia yra. Per tą stiklą vairuotojas viską matys kreivai ir tai sumažins saugumą. Halo- irgi didesnės nesąmonės visą gyvenimą nesu matęs.
Gambini
2017-07-15 11:00:52
Horneris gerai pasake, kad Formule 1 visada buvo open-wheel bolidas. Tokia jos esme. Motociklu lenktynes irgi nera saugu, bet ant ju niekas saugos lanku gi nededa? Tiesiog turim priimt tam tikra rizika. Man nesamoningai atrodo tie bandymai uzdet skyda, halo ar kitas nesamones. Manau, tai iskrepia pacios F1 ideja.
Go-Kimi-Go
2017-07-15 09:48:36
Nesuprantu aš jų to perdėto saugumu susirūpinimo,ar kas nors stipriai susižeidė,ar žuvo (neskaitant J.Bianchi,ten išskirtinis atvejis) ??? Duokit žmonėms lenktynių,o ne kažkokių kosminių laivų!
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos