F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 345
2 S. Vettelis 302
3 V. Bottas 280
4 D. Ricciardo 200
5 K. Raikkonenas 193
6 M. Verstappenas 158
7 S. Perezas 94
8 E. Oconas 83
9 C. Sainzas 54
10 F. Massa 42
11 L. Strollas 40
12 N. Hulkenbergas 35
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 19
15 F. Alonso 15
16 S. Vandoorne`as 13
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 5
20 M. Ericssonas 0
21 P. Gasly 0
22 A. Giovinazzi 0
23 B. Hartley 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 625
2 Ferrari 495
3 Red Bull 358
4 Force India 177
5 Williams 82
6 Toro Rosso 53
7 Renault 49
8 Haas 47
9 McLaren 28
10 Sauber 5
Sebastian Vettel Ferrari Shield

Išbandyta „Skydo“ sistema F-1 pilotų nesužavėjo

2017-07-15 / 09:38:19

Toli gražu ne visi F-1 pilotai teigiamai įvertino naująją „Skydo“ apsaugos sistemą, kurią penktadienį Silverstoune vykusių treniruočių metu pirmą kartą išbandė „Ferrari“ atstovas Sebastianas Vettelis.

Vokietis su minėta apsaugos sistema įveikė vos vieną ratą. Vėliau pilotas teigė, kad pilotuojant bolidą su „Skydu“ jam svaigo galva.

„Grand Prix“ lenktynininkų asociacijos (GPDA) direktoriaus ir „Haas“ lenktynininko Romaino Grosjeano teigimu, naujoji apsaugos sistema atrodo taip pat prastai, kaip ir pernai pirmą kartą išbandyta „Halo“ sistema.

„Nuo pat pradžių aiškiai pasakiau: „tokių dalykų mums nereikia“. Akivaizdu, kad įvykę bandymai daugumos tikrai neįtikino. Pasisakau prieš bet kokius skydus, „Halo“ ar kitas panašias sistemas. Tai ne F-1“, – nuomonę išreiškė R. Grosjeanas.

„Man jis nepatiko. Jis atrodo taip pat blogai, kaip ir „Halo“. „Halo“ išbandžiau pernai. Man jis nepatiko, jaučiausi prastai pilotuodamas bolidą. Tad mums iki šiol nepavyko rasti tinkamo sprendimo.“

„Saugumas yra svarbus, bet ne mes priimame sprendimus. Pilotų nuomonės šiuo klausimu išsiskiria. Mes net nustojome apie tai diskutuoti. Tai ne mes nustatome taisykles. Mes pasisakome už geresnį saugumą, bet rasti tinkamą sprendimą yra ne mūsų darbas.“

Red Bull

„Toro Rosso“ lenktynininkas Carlosas Sainzas mano, kad vos vieną ratą trukę „Skydo“ sistemos bandymai tik parodė, jog koncepciją dar reikia stipriai tobulinti.

„Mano nuomone, „Skydas“ atrodo geriau nei „Halo“. Bet žiūrint iš bolidą pilotuojančio sportininko pusės, manau, kad dar yra kur padirbėti“, – sakė C. Sainzas.

„Kiek teko girdėti iš Sebastiano, „Skydas“ turi tam tikrų minusų lyginant su „Halo“. Tikiuosi, kad į bandymus bus daugiau investuota ir jiems pavyks rasti tinkamą sprendimą“.

Optimistiškai apie naują galvos apsaugos sistemą kalbėjo abu „Force India“ komandos lenktynininkai.

„Jeigu Sebastianas sakė, kad jam svaigo galva, tai visi pilotai pasakys tą patį išbandę „Skydo“ sistemą. Tiek aš, tiek komanda palaiko šią FIA idėją. Pirmieji bandymai nebuvo sėkmingai, bet jie ras tinkamą sprendimą“, – teigė Estebanas Oconas.

„Žiūrint iš šalies, „Skydas“ neatrodo labai prastai. Tikiuosi, kad artimiausioje ateityje turėsime sistemą, kuri padidins pilotų saugumą. Bet mums reikia tokios sistemos, kuri atliktų savo darbą, o ne sukeltų daugiau problemų“, – sakė Sergio Perezas.

„Tai daug žadanti sistema, bet mes privalome ją tobulinti tam, kad ji būtų naudinga.“

 

Tavo komentaras

Komentarai

leksas
2017-07-15 21:13:14 Pranešti
La Form: Skydas neuždengia kokpito. Tai tik stiklas priekyje.
Iš dalies uždengia tą kopkitą, nerašyk vėjų čia.
La Form
2017-07-15 16:09:58 Pranešti
Gambini: Jei ziureti grieztai, tai nelabai. Open-wheel yra bolidas, kuris turi ne tik atvirus ratus bet ir atvira kokpita. Bent jau as nperisimenu tokios serijos, kad bolidai turetu open-wheel ir uzdarus kokpitus.
Skydas neuždengia kokpito. Tai tik stiklas priekyje.
Gambini
2017-07-15 12:26:43 Pranešti
La Form: Su skydu ar be, F-1 lieka open-wheel.
Jei ziureti grieztai, tai nelabai. Open-wheel yra bolidas, kuris turi ne tik atvirus ratus bet ir atvira kokpita. Bent jau as nperisimenu tokios serijos, kad bolidai turetu open-wheel ir uzdarus kokpitus.
La Form
2017-07-15 11:22:47 Pranešti
Gambini: Horneris gerai pasake, kad Formule 1 visada buvo open-wheel bolidas. Tokia jos esme. Motociklu lenktynes irgi nera saugu, bet ant ju niekas saugos lanku gi nededa? Tiesiog turim priimt tam tikra rizika. Man nesamoningai atrodo tie bandymai uzdet skyda, halo ar kitas nesamones. Manau, tai iskrepia pacios F1 ideja.
Su skydu ar be, F-1 lieka open-wheel.
ksdkdk
2017-07-15 11:20:43 Pranešti
Pats iliptum i F1 bolida, net 1 rato nenuvaziuotum mandruolis mat.
Tress
2017-07-15 11:19:08 Pranešti
Na pamate per pastaruosius metus tokias situacijas , kur pvz. Grosjeanas praleke visai prie pat Alonso galvos , Massa detale i galva gavo , tai va ir prigalvojo kurti saugumui , bet kas cia is sito vat gausis.. :D
leksas
2017-07-15 11:10:54 Pranešti
Gaidys čia yra. Per tą stiklą vairuotojas viską matys kreivai ir tai sumažins saugumą. Halo- irgi didesnės nesąmonės visą gyvenimą nesu matęs.
Gambini
2017-07-15 11:00:52 Pranešti
Horneris gerai pasake, kad Formule 1 visada buvo open-wheel bolidas. Tokia jos esme. Motociklu lenktynes irgi nera saugu, bet ant ju niekas saugos lanku gi nededa? Tiesiog turim priimt tam tikra rizika. Man nesamoningai atrodo tie bandymai uzdet skyda, halo ar kitas nesamones. Manau, tai iskrepia pacios F1 ideja.
Go-Kimi-Go
2017-07-15 09:48:36 Pranešti
Nesuprantu aš jų to perdėto saugumu susirūpinimo,ar kas nors stipriai susižeidė,ar žuvo (neskaitant J.Bianchi,ten išskirtinis atvejis) ??? Duokit žmonėms lenktynių,o ne kažkokių kosminių laivų!
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos