„Formulės-1“ komandų inžinieriai nuogąstauja, kad išmetamųjų dujų panaudojimo bolidų aerodinamikos veikimo efektyvumui pagerinti epopėja tęsis ir kitąmet, nepaisant po šio sezono įsigaliosiančio bolidų difuzorių apipūtimo draudimo.
Pastaroji priemonė, kaip pasiūlė „
Ferrari“, bus įgyvendinta nurodant išvesti išmetamuosius vamzdžius ne bolido apačioje, kaip dabar, o variklio dangčio šonų viršutinėje dalyje, kaip buvo įprasta dar prieš kelerius metus. Tokiu būdu bus užbaigta praktika išeinantį dujų srautą panaudoti apačioje esančio difuzoriaus apipūtimui.
Vokiečių žurnalo „Auto Motor und Sport“ teigimu, kai kurių „Formulės-1“ specialistų nuomone, toks žingsnis neužkirs kelio tolimesniam eksperimentavimui naudojant išmetamąsias dujas aerodinamikos veikimui pagerinti. Pastebima, kad net šioms paliekant bolidą viršutinėje dalyje, jų srautas gali būti panaudotas kūrybiškai.
Nepaisant nuogąstavimų, sutariama, kad situacija 2012 m. šiuo atžvilgiu tikrai turėtų būti kitokia negu šiemet, kai išmetamųjų dujų panaudojimas bolido galo prispaudimui prie trasos ir stabilumui yra itin reikšmingas.
„Sunku pasakyti, kas bus, kai komandos turės šešis mėnesius apie tai pagalvoti. <...> Situacija tikrai bus kitokia nei dabar“, - cituojamas „
Sauber“ komandos technikos vadovas Jamas Key'us.
Žurnalo „Auto Motor und Sport“ straipsnyje priduriama, kad dėl keičiamos išmetamųjų vamzdžių išėjimo pozicijos turėtų pastebimai keistis daugelio bolidų galinės dalies konstrukcija ir išvaizda. Pastebima, kad šių metų modeliuose tiek pakaba, tiek pavarų dėžė yra išdėstyta taip, kad išmetamųjų dujų srautas kuo efektyviau apipūstų galinį difuzorių.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).