J. Allenas apie galimus pilotų perbėgimus

J. Allenas apie galimus pilotų perbėgimus
logo 2014 Rugpjūčio 18 d. 06:55, Daimler
Britų „Formulės-1“ ekspertas Jamesas Allenas išanalizavo situaciją F-1 čempionato pilotų rinkoje ir apie galimus jų perbėgimus iš vienos komandos į kitą.
„Dabartinėje F-1 čempionato fazėje labai daug kalbama apie pilotų kontraktus, artimiausiais mėnesiais bus priimti rimti sprendimai. Kai kuriose komandose – „Mercedes“ (Lewisas Hamiltonas ir Nico Rosbergas) ir „Red Bull“ (Sebastianas Vettelis ir Danielis Ricciardo) kontraktai kitiems metams jau patvirtinti, o kitose komandose įmanomos permainos.
Viena iš labiausiai pilotų rinkoje aptariamų komandų yra „McLaren“, kur kol kas nepatvirtintos sutartys su Jensonu Buttonu ir Kevinu Magnussenu. Turint galvoje, kad nuo kitų metų tai bus gamyklinė komanda su „Honda“ motorais, kontraktai su „McLaren“ bus labai patrauklus variantas. Du metus paeiliui ši komanda konstravo labai nesėkmingus bolidus ir padarys viską, kad situacija būtų perlaužta į jų pusę. „McLaren“ neslepia, kad norėtų į komandą susigrąžinti Fernandą Alonso, bet labai sunku įsivaizduoti, kad ispanas panorės dirbti kartu su Ronu Dennisu.
Jensonas Buttonas neseniai pareiškė, kad jis kol kas nesvarsto jokių kitų savo karjeros variantų, išskyrus lenktynes „Formulėje-1“ ir norėtų likti dabartinėje komandoje. Kevinas Magnussenas šį sezoną turėjo pakilimų bei nuopuolių, o paskutiniais mėnesiais jis rimtai progresavo, todėl jo perspektyvos yra labai geros. Tačiau kartu į vietą „McLaren“ komandoje pretenduoja ir kitas jaunas perspektyvus pilotas, jaunimo programos atstovas – Stoffelas Vandoorne, šiuo metu lenktyniaujantis GP2 serijoje.
„Williams“ komandoje Felipe Massa turi ilgalaikę sutartį, kuri prasidėjo šiame sezone, todėl labai tikėtina, kad jis liks šioje komandoje. Lygiai taip pat „Williams“ žada likti ir Valtteri Bottas – suomis itin puikiai važiuoja šiame sezone, o jo ilgalaikis kontraktas prasidėjo 2013 metais. V. Bottą labai palaiko „Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas, todėl suomis nesunkiai galėtų gauti vietą ir vokiečių komandos bolide, jei ji artimiausiu metu atsilaisvintų, bet to artimiausiu metu tikrai nenutiks. „Mercedes“ visai neseniai pratęsė kontraktą su N. Rosbergu, o kontraktas su L. Hamiltonu dabar yra svarstomas.
„Ferrari“ komandoje tiek Kimis Raikkonenas, tiek F. Alonso turi sutartis kitiems metams, o F. Alonso atveju ji galioja iki 2016 m. Bet gandai, kad kuris nors pilotas pabėgs iš italų komandos, nesiliauja, nes „Ferrari“ kol kas labai nesiseka.
F. Alonso su komanda jau svarstė sutarties pratęsimo galimybes, bet derybos kol kas sekasi sunkiai, nes ispanas paprašė kur kas didesnės algos už lojalumą „Ferrari“ komandai, tuo norėdamas kompensuoti praradimus, kuriuos jis patiria dėl prasto raudonojo bolido. K. Raikkonenas sako, kad liks komandoje iki sutarties galiojimo pabaigos, o „Ferrari“ teigia, kad jam nemokės pilnos kontrakto sumos, jei sutartis bus nutraukta anksčiau laiko, kaip tai buvo 2009 m. pabaigoje.
Beje, „Ferrari“ jaunimo akademijos narys Jules Bianchi vis dar turi šansų pereiti į pagrindinę komandą. Šiemet jaunasis prancūzas keletą kartų pasirodė labai stipriai, jis uždirbo pirmuosius taškus „Marussia“ komandos istorijoje ir labai puikiai važiavo testuose Silverstoune, kur pakeitė K. Raikkoneną, patyrusį rimtą avariją. Jei perėjimo nebus, J. Bianchi reikės spręsti rimtą užduotį – ar trečiam sezonui likti „Marussia“ komandoje, ar ieškoti kitokių variantų.
„Lotus“ planuoja kitais metais naudoti „Mercedes“ variklius, o tai padidins komandos patrauklumą. Kontraktas su Pastoru Maldonado jau patvirtintas, o su Romaino Grosjeano sutartimi kol kas neaišku. Vengrijoje prancūzų lenktynininkas sakė, kad per vasaros atostogas pagalvos apie savo ateitį – kitais metais jam „norėtųsi laimėti nors vieną etapą“. Ir jei tikrai kitais metais „Lotus“ turės „Mercedes“ jėgaines, jam tai būtų pats geriausias variantas.
Rusas Daniilas Kvyatas puikiai debiutavo šiais metais, todėl jis tikriausiai liks „Toro Rosso“ komandoje, o jo kolegos Jeano-Erico Vergne ateitis yra labai debesuota. Paprastai pilotai už „Toro Rosso“ komandą nevažiuoja ilgiau kaip trejus metus, o J.E. Vergne šie metai kaip tik yra tretieji. Per du su puse metų jis nepasiekė įspūdingų rezultatų, o turint galvoje labai rimtą konkurenciją iš jaunesniojo Carloso Sainzo pusės, o dabar dar ir iš Maxo Verstappeno pusės, J.E. Vergne šansai likti yra nedideli.
Olandų spauda spėja, kad M. Verstappenas jaunesnysis prie F-1 bolido vairo gali sėsti jau 2015 metais, tačiau jam kitą mėnesį sukaks tik 17 metų. Todėl nežiūrint į labai sėkmingą pasirodymą „Formulės-3“ čempionate, vargu ar toks jaunas pilotas gali gauti vietą F-1 čempionate.
Sauber“ komandai šis sezonas yra blogiausias jos istorijoje, nors paskutinėse lenktynėse komanda gerokai pasitempė. Adrianas Sutilas neblizgėjo perėjęs į šią komandą, o Estebanas Gutierrezas darė viską, kad kitais metais jis galėtų dalyvauti po pertraukos vyksiančiame Meksikos etape. Bet šis pilotais turi ir nemažai konkurentų – Giedo Van der Garde, Sergejų Sirotkiną ir Simoną de Silvestro.
„Force India“ labai gerai važiuoja šiais metais ir užima 5 vietą Konstruktorių taurės įskaitoje, lenkdama net „McLaren“ komandą, todėl, jei komandos finansinė situacija nepasikeis, Sergio Perezas ir Nicko Hulkenbergas liks šioje komandoje.
Situaciją „Caterham“ komandoje po to, kai ją Tony Fernandesas pardavė naujiems investuotojams, komentuoti yra labai sunku. Jie gali pasikviesti naujų perspektyvių lenktynininkų, bet gali ir pratęsti sutartis su Kamui Kobayashi bei Marcusu Ericssonu. Sklinda kalbos, kad „Red Bull“ komandos konsultantas Helmutas Marco turi įtakos naujiems „Caterham“ šeimininkams ir su jais jau apsvarstė galimybę prie bolido vairo pasodinti jaunąjį C. Sainzą. Jis galėtų sudalyvauti keliuose GP dar šiemet, o tai būtų kompensacija už „Red Bull“ tiekiamas greičių dėžes. 2011 metais H. Marco jau realizavo tokį scenarijų, kai D. Ricciardo važiavo su HRT bolidu.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794