Neseniai FIA Pasaulinė taryba patvirtino kai kurias Techninio reglamento pataisas 2016 metams.
Vienas iš punktų numato, kad F-1 bolidai turės atskirtus turbinų perleidžiamuosius vožtuvus – taip norima jėgainių garsą padaryti didesniu. Savo blogo puslapiuose britų ekspertas Jamesas Allenas pakomentavo tokio sprendimo pasekmes.
J. Allenas: „Radikalių permainų, susijusių su jėgainės garsu, neturėtų įvykti, nes didelę laiko dalį šis naujasis vožtuvas bus uždarytoje padėtyje. Kitaip išmetamųjų dujų energijos nepavyks sukaupti MGU-H pagalba, kad vėliau šią energiją būtų galima panaudoti važiuojant trasoje. Bet jėgainių garsas vis dėlto pasikeis – jis taps labiau panašus į tą, kurį mes įprastai girdime iš turbinų, kuomet turbinos vožtuvas atsidarinėja. Dažniausiai mes tokį garsą girdėsime tokiose trasose kaip
Monakas ir
Singapūras, kur galima sukaupti daugiau papildomos energijos.
Atskiras turbinos perleidžiamasis vožtuvas bus mažesnio diametro nei pagrindinis išmetamųjų dujų vamzdis, kurio diametras yra griežtai apibrėžtas reglamento. Esant mažesniam diametrui, padidės išmetamųjų dujų srauto greitis, o tai galiausiai padidins garsą, bet tai, koks jis bus iš tikrųjų, mes pamatysime tik per pirmus kitų metų bandymus“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).