J. Allenas apie situaciją su „Red Bull“ ir „Renault“

J. Allenas apie situaciją su „Red Bull“ ir „Renault“
logo 2015 Rugsėjo 09 d. 06:55, Red Bull/Getty Images
Britų komentatorius ir ekspertas Jamesas Allenas svarsto apie situaciją, kuri susiklostė aplink „Red Bull“ ir „Renault“, spėdamas, kad jau artimiausiu metu mes sulauksime atomazgos.
J. Allenas: „ Užkulisiniai įvykiai, kurie buvo užfiksuoti Monzoje praėjusį savaitgalį, buvo ne ką mažiau svarbūs už tuos, kuriuose mes matėme lenktynių trasoje: galima pakalbėti apie keletą labai svarbių momentų, kurie artimiausiais metais turėtų smarkiai įtakoti visą „Formulę-1“ ir keletą jos esminių žaidėjų.
Pradėkime nuo „Mercedes“ ir jos savininko – „Daimler“ koncerno atsisakymo tiekti „Red Bull“ komandai savo jėgos agregatus, mat komanda, kuri 4 kartus laimėjo pasaulio čempiono titulą, ruošiasi greitoms skyryboms su „Renault“ koncernu.
Sekmadienį šių eilučių autoriui „Renault“ atstovai patvirtino, kad jie arba nupirks „Lotus“ komandą, arba visai išeis iš „Formulės-1“ pasaulio čempionato. Trečias variantas – likti jėgainių tiekėju kai kurioms kitoms komandoms net nėra svarstomas.
Monzoje buvo ir „Daimler“ koncerno vadovas Dieteris Zietsche, o informuoti šaltiniai tvirtina, kad jis griežtai atmetė galimybę tiekti jėgos agregatus „Red Bull“ komandai, kurie yra tiesioginiai Štutgarto koncerno konkurentai.
„Mercedes“ užsiminė, kad jie laiko tokį bendradarbiavimo variantą nenaudingu esant bet kokiam scenarijui: jei „Red Bull“ aplenktų jos gamyklinę komandą, tai vokiečių gamintojų netenkins, o jei pralaimės, tai „Red Bull“ gali pradėti smarkiai kritikuoti variklių tiekėjus, kaip šiemet buvo su „Renault“ koncernu.
Išeitų, kad pas „Red Bull“ nėra kito varianto, kaip tik tartis dėl jėgainių tiekimo su „Ferrari“ abiem komandoms. Tiek „Red Bull“, tiek ir „Toro Rosso“ savo laiku turėjo reikalų su „Ferrari“ varikliais, kol perėjo prie „Renault“.
Ant „Red Bull“ bolidų „Ferrari“ V8 motorai buvo montuojami 2006 metais, o „Toro Rosso“ šiuos variklius naudojo nuo 2007 iki 2013 metų. Beje, Sebastianas Vettelis 2008 metais laimėjo lenktynes Monzoje būtent su „Ferrari“ varikliu – likimo ironija, tačiau tai buvo dar iki to, kai „Red Bull“ iškovojo savo pirmąją pergalę.
Savaitgalio Monzoje metu Christianas Horneris pareiškė: „Šiuo momentu mes vis dar turime sutartį su „Renault“. Kiek man yra žinoma, asmeniškai aš pats nesu vedęs derybų su „Ferrari“ – jei tik Maurizio Arrivabene manęs nepataisys. Bet mūsų kontrakte su „Renault“ yra konfidencialių punktų, kurių negalima skelbti, todėl tik laikas parodys, kaip įvykiai vystysis toliau. Tikiuosi, kad artimiausiu metu tai atsitiks“.
Tuo tarpu M. Arrivabene leido suprasti, kad jo visai negąsdina perspektyva tiekti jėgaines „Red Bull“ ekipai, kadangi jis yra įsitikinęs, jog „Ferrari“ inžinieriai yra pajėgūs sukurti geresnę važiuoklę ir dėl to „Ferrari“ liktų priekyje.
„Red Bull“ dirba labai įžymūs specialistai, jie turi tokį konstruktorių kaip Adrianą Newey ir yra nesunku nuspėti, kad jei jie gaus mūsų jėgaines, tai važiuoklė, kurią jie sukurs, kitoms komandoms gali kelti siaubą ir ši komanda išties taptų labai pajėgi, – interviu „The Guardian“ kalbėjo M. Arrivabene. – Bet mūsų inžinieriai ir aerodinamikos specialistai supranta savo reikalus. Todėl aš nematau problemos, o kai trasoje padidėja konkurencingumas, tai tik į naudą mūsų sportui.
Bet tai visai nereiškia, kad mes jau rytoj duosime savo jėgos agregatus, bet man tai nebus problema, mes galime tiekti jėgaines bet kuriai F-1 komandai. Iš anksto bijoti galimų varžovų yra labai nesportiška. „Ferrari“ pasiruošusi kovai su bet kuriuo iš jų“.
Tokiu būdu „Renault“ istorija tęsiasi ir jos atomazga jau labai arti“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553