„
Ferrari“ technikos direktoriaus Jameso Allisono teigimu, F-1 pilotas bei jo sugebėjimai šiais laikais sudaro tik 20 proc. viso bolido paketo.
Dabartiniai „Formulės-1“ bolidai yra kritikuojami už tai, jog yra techniškai per daug sudėtingi. O apie sumažėjusią piloto sugebėjimų svarbą vairuojant automobilį diskutuojama jau seniai.
Nuo tada, kai buvo pasirinkti V6 varikliai, daugelis teigia, kad geriausius rezultatus pasiekia tie, kurie turi geriausias jėgaines. Tačiau J. Allisono teigimu, aerodinamikos įtaka yra ne mažesnė nei variklio.
„Vertinant dabartinę situaciją viską padalinčiau taip: 20/40/40. Šiuo atveju 20 proc. atitenka pilotui, o variklis ir aerodinamika pasidalina po 40 proc.“, – kalbėjo „Ferrari“ specialistas.
Nors pagal kitų metų taisykles „Formulėje-1“ turėtų padidėti aerodinamikos įtaką, J. Allisono teigimu, kitame sezone variklio pajėgumas toliau vaidins svarbų vaidmenį.
„Kitais metais aerodinamikos ir važiuoklės pozicija truputi pasikeis. Padidės jų įtaka bendram bolido pajėgumui. Tačiau ji nebus didelė. Variklio pajėgumo įtaka kitais metais išliks labai svarbi.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).