J. E. Vergne apie „Formulę-1“, ištvermės lenktynes ir „Formulę-E“

J. E. Vergne apie „Formulę-1“, ištvermės lenktynes ir „Formulę-E“
logo 2015 Sausio 22 d. 06:55, Formula-E
Palikęs „Toro Rosso“ komandą praėjusiųjų metų pabaigoje, Jeanas Ericas Vergne pasirašė naują sutartį su „Ferrari“ ir šiame sezone dirbs su simuliatoriumi italų komandoje. Ir nors išsiskyrimas su austrų kompanija, kuri kažkada Jeaną Ericą atvedė į „Formulę-1“, nepraėjo be nemalonaus fono, prancūzų pilotas yra dėkingas „Red Bull“ bei „Toro Rosso“ už tai, ką šios ekipos jam padarė.
J. E. Vergne: „Gali būti, jog aš esu pakankamai senas „Toro Rosso“ komandai, bet man dar tik 24 metai ir aš esu dar labai jaunas lenktynininkas. „Formulėje-1“ aš atsiradau „Red Bull“ dėka – be jų aš būčiau turėjęs kur kas mažiau šansų. Jie padėjo man kaip pilotui susiformuoti ir psichologine prasme, nes F-1 yra labai sunki ir sudėtinga mokykla. Dabar už pečių aš jau turiu tris sezonus „Formulės-1“ čempionate. Aš čia įgijau neįkainojamos patirties ir pagerinau savo vairavimo stilių. Manau, kad aš ir toliau turiu ateitį „Formulės-1“ lenktynėse ir dėl to turiu būti dėkingas „Red Bull“.
Ateityje aš turiu dar nemažai metų automobilių sporte, o šiais metais patirsiu daug naujo technine prasme, bet tai, žinoma, skiriasi nuo to, ką išmoksti betarpiškai vairuodamas patį greičiausią pasaulyje bolidą. Tikiuosi, kad ir šiais metais aš daug ko naujo išmoksiu. Kol kas aš nenoriu kalbėti apie 2016 metus ir mano šansus tapti pagrindiniu F-1 pilotu, nes dabar mano užduotis yra kiek kitokia – mano kukliomis pastangomis padėti „Ferrari“ komandai sugrįžti į lenktynių elitą ir pasiekti sėkmės. O toliau pažiūrėsime, kaip viskas klostysis“.
Be darbo „Ferrari“, J. E. Vergne analizuoja ir kitus savo karjeros variantus šiame sezone. Prancūzų pilotas jau dalyvavo dvejose „Formulės-E“ varžybose ir rimtai svarsto galimybę šiemet dalyvauti ištvermės lenktynėse. „Ištvermės lenktynės yra labai įdomus čempionatas, – tęsė Vergne. – LMP-1 klasės mašinos artėja prie „Formulės-1“, o darbas trasoje man tikrai nepakenktų. Pasakysiu taip: yra įvairių variantų LMP-1 ir galimybė tęsti pasirodymą „Formulėje-E“.
Elektrinės technologijos turi rimtą ateitį ir tas faktas, kad dabartiniai F-1 bolidai taip pat turi galingus elektrinius motorus, tai dar kartą patvirtina. Man atrodo, kad „Formulė-E“ jau labai greitai taps itin pažangiu čempionatu, kadangi šios technologijos yra visiems labai įdomios. Tai rodo ir atskirų miestų noras rengti šių lenktynių etapus. Elektrinis bolidas yra visiškai nepanašus į „Formulės-1“ mašiną, todėl aš čia nepuoselėjau labai didelių vilčių. Ši mašina yra varoma vien elektros ir yra pakankamai sunki. Bet tai yra tik pirmieji tokio čempionato metai ir šis bolidas labai greitai tobulės.
Visų pirma, kalba eina apie stabdžių efektyvumą. Elektrinis bolidas kol kas prastai stabdo ir pilotas netikėtai pats sau blokuoja ratus. Prisitaikyti prie to nėra labai lengva. Bet turint galvoje visus minėtus aspektus, man atrodo, kad pirmieji rezultatai yra įkvepiantys. Darbo pilotui tokiame bolide užtenka – reikia nuolat taupyti energiją, bet iš kitos pusės, veiklos kopkite čia kur kas mažiau nei „Formulėje-1“. Mašina labai skiriasi nuo F-1 bolido, bet vis tiek lieka automobiliu su keturias ratais bei vairu, o tai yra svarbiausia.
Per pastaruosius trejus metus aš turėjau f-1 bolidą, kuris kvalifikacijose man neleido kovoti dėl vietos geriausiųjų dešimtuke bei pakilti aukščiau 9-osios vietos, nors vieną ratą aš įveikčiau idealiai. Nekalbant jau apie tai, kad 2014 metais mano bolidas net 10 kilogramų buvo sunkesnis už minimalų svorį. Negaliu pasakyti, kad tai mane labai nuvildavo, bet turiu pripažinti, kad man šiemet bus malonu sėsti prie „Ferrari“ bolido vairo, kuris leis kovoti dėl pačių geriausių pozicijų. O tai smarkiai keičia mano gyvenimą“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794