J. Key: visada reikia ieškoti kompromisų

J. Key: visada reikia ieškoti kompromisų
logo 2016 Sausio 08 d. 06:55, Toro Rosso / Getty Images
„Toro Rosso“ labai vėlai pasirašė kontraktą su „Ferrari“ dėl jėgos agregatų tiekimo, tačiau komandos technikos direktorius Jamesas Key mano, kad tai nelabai smarkiai atsilieps pasiruošimui artėjančiam naujam sezonui.

Formaliai susitarimas su „Ferrari“ buvo patvirtintas tik gruodį ir 2016 metų sezone ant „Toro Rosso“ mašinų bus montuojamos 2015 m. pavyzdžio „Ferrari“ jėgainės. Ir nors laikoma, kad „Toro Rosso“ gerokai anksčiau žinojo, kad ji „Ferrari“ jėgaines tikrai gaus, J. Key įsitikinęs, kad idealiu atveju ekipa apie tai, jog keisis jėgos agregatų tiekėjas, turėjo žinoti dar 2015 m. kovą.
Paklaustas, ar šis vėlavimas smarkiai atsilieps komandos pasiruošimui naujam sezonui, J. Key atsakė: „Ir taip, ir ne, bet kai jūs atsiduriate sunkioje situacijoje su varikliais, visuomet tenka ieškoti kompromisų.
Esmė tame, kad aplink naująją jėgainę kitaip turi būti konfigūruojamas ir visas bolidas, kadangi jėgos agregato integracija į važiuoklę yra labai sudėtingas dalykas. Ir supratimas apie tai, kaip visa tai turėtų atrodyti, turėjo ateiti dar kovo mėnesį. Taigi, iš techninės pusės, tai bus kompromisas. Komandos darbui tai neatsilieps, nes mes koregavome savo planus priklausomai nuo situacijos.
Mes turime kelias planavimo stadijas ir tuo užsiima tai išmanantys specialistai. Važiuoklės kūrimą ir jos gamybą taip pat atlieka labai patyrę specialistai ir jie dabar intensyviai dirba, kad pasiruošimas naujam sezonui būtų pakankamai kokybiškas.
Žinoma, kad tokioje situacijoje atsidurti nesinorėjo, kadangi tai atsiliepė naujosios mašinos konstrukcijai, bet galima stebėtis, kad ir esant nežinomybėje, galima pasiekti neblogų rezultatų. Suprantama, kad mes sugebėsime sukurti naują bolidą, kadangi komanda jau turi nemažai patirties ir žengė didelį žingsnį į priekį po STR9 mašinos. Daugeliu atvejų mes suprantame, kuriose vietose mes esame stiprūs ir kuriose dar reikėtų gerokai pasitempti.
Panaši patirtis mums leidžia toliau progresuoti. Kai kuriais atvejais kuriant naują mašiną tenka kažką išradinėti iš naujo, kad pilnai atsiskleistų bolido potencialas, o kitose srityse naudojame racionalų požiūrį ir stengiamės pakilti į aukštesnį lygį – pavyzdžiui, keičiant mašinos konstrukciją, nes padaryti to sezono eigoje yra neįmanoma“.
Pernai metų STR10 pasižymėjo puikia aerodinamika ir, J.Key nuomone, naujasis STR11 paveldės pačias geriausias ankstesnės mašinos savybes: „Mes dabar analizuojame milžinišką kiekį informacijos ir norime išskirti tai, kas yra esminio, bet jei pažiūrėsime mūsų bolido greitį vidutinių ir greitų posūkių apeksuose, tai pagal ši rodiklį mes mažai nusileidžiame pačioms stipriausioms komandoms. Tai ir yra geros mūsų važiuoklės aerodinamikos patvirtinimas“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794