J. Noble'o pokyčių „Ferrari“ ekipoje apžvalga

J. Noble'o pokyčių „Ferrari“ ekipoje apžvalga
logo 2014 Rugsėjo 11 d. 10:12, Ferrari
Britų žurnalistas Jonathanas Noble'as pabandė paaiškinti, kodėl Luca di Montezemolo turėjo pasitraukti iš „Ferrari“ ir kas laukia italų ekipos ateityje.
Nuomonės, ar „Formulei-1“ yra būtina „Ferrari“, išsiskiria, tačiau yra nepaneigiama tai, jog „Ferrari“ yra reikalinga sėkmė „Formulėje-1“. Akivaizdu, kad prasti ekipos rezultatai trasoje įtakojo L. di Montezemolo pasitraukimą iš „Ferrari“ kompanijos vadovo pareigų po 23-jų metų šioje pozicijoje.

Sergio Marchionne, busimas „Ferrari“ vadovas, kalbėdamas apie L. di Montezemolo pasitraukimą paminėjo, kad rezultatai F-1 yra ne mažiau svarbūs nei rekordiniai pelnai: „Luca ir aš turėjome ilgą diskusiją apie „Ferrari“ ateitį. Ir mūsų bendras noras pilnai išnaudoti „Ferrari“ potencialą trasoje baigėsi nesusikalbėjimu, kuris buvo ypač aiškus praeitą savaitgalį.“
„Ferrari“ yra svarbūs ne tik finansiniai rezultatai, bet ir pergalės. Paskutinius šešis metus mes kankinamės, nors turime puikius vairuotojus“, po prasčiausio pasirodymo Italijos GP nuo 2005-ųjų kalbėjo S. Marchionne. „Pažiūrėkite, tiek Alonso, tiek Raikkonenas yra čempionai. Mes tiesiog negalime.. Aš baisiai nusivylęs, mes tai stebime jau ilgą laiką, reikalai yra prasti.“
L. di Montezemolo ir S. Marchionne sutarė, jog pagerinti „Ferrari“ rezultatus yra būtina, tačiau išsiskyrė jų požiūris, kaip šį tikslą galima būtų pasiekti. L. di Montezemolo buvo įprastų metodų šalininkas, tokių kaip padidintas biudžetas bei nelimituoti bandymai. Visa tai turėjo gražinti „Ferrari“ į šlovingas Michaelio Schumacherio, Rosso Brawno ir Jeano Todto dienas. Tačiau realybė yra tokia, kad pasaulis pasikeitė.
Pastaraisiais metais F-1 dominuoja pakankamai naujos ekipos, tokios kaip „Red Bull“ bei „Mercedes“, kurios ne tiek siekia inžinerijos tobulumo, kiek koncentruojasi į geriausio galimo rezultato pasiekimą. Ilgametė „Ferrari“ konkurentė „McLaren“ pripažino, kad jai reikia išmokti vėl būti „lentynių ekipa“, o ne „inžinerijos kompanija“.
Išties, reikia nustoti žvalgytis į praeitį bei suprasti, kad būtinos didelės permainos. Apie tai anksčiau šiais metais kalbėjo ir naujasis ekipos vadovas Marco Mattiacci: „Galvoju, kad „Ferrari“ atrodys kitaip, ateitis parodys, ar tai į gera. Bet pokyčiai bus visuose lygmenyse, visų pirma keisis ekipos mentalitetas. Tai yra svarbiausias dalykas.“
Atrodo, kad S. Marchionne yra labiau pasiruošęs M. Mattiacci minėtiems pokyčiams. Taigi galima tikėtis didelių permainų „Ferrari“ stovykloje. Laimėjimai F-1 „Ferrari“ visada buvo ir yra tiesiog privalomas dalykas.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553