J. Ramanauskas įveikė F-4 atranką

J. Ramanauskas įveikė F-4 atranką
logo 2011 Sausio 29 d. 16:41, Jonas Ramanauskas
Lietuvis Jonas Ramanauskas sėkmingai pasirodė praėjusią savaitę vykusioje „Formulės-4“ čempionato atrankoje – sportininkas gavo asmeninį kvietimą į šias pirmenybes.
Primename, kad jaunųjų lenktynininkų treniruotės vyko legendinėje Le Mano trasoje Prancūzijoje. Pilotai turėjo ne tik pademonstruoti savo sugebėjimus trasoje, bet ir įveikti fizinio pasirengimo testą.
Kvietimas į čempionatą dar nereiškia, kad J. Ramanauskas jame galės startuoti. Sportininkui reikia surinkti reikiamą biudžetą, kuris yra triskart mažesnis nei būtų reikėję mokėti neįveikus minėtos atrankos.
„Dėl dalyvavimo čempionate situacija yra tokia, kad jei spėsiu surinkti reikiamą biudžetą iki sezono pradžios, dalyvausiu, o kolkas deruosi su remėjais“, - F-1.LT sakė lenktynininkas.
„Kvietimas reiškia, kad Autosporto Akademija lenktynininkui dengia 100 000 eurų sumą, nes sezonas kainuotų 150 000 eurų, o ne 50 000, kiek turėčiau mokėti (dabar – red. past.)“, - teigė jis.
Žemiau pateikiame J. Ramanausko įspūdžius iš atrankos.
***
Atrankos procesas buvo sunkus, bet labai naudingas. Niekada nemaniau, kad per vieną dieną galima tiek daug išmokti.
Pirmieji pratimai vairuojant „Autosport Academy“ bolidą prasidėjo anksti ryte. Sąlygos nebuvo pačios geriausios, oro temperatūra vos keli laipsniai, neįšylančios padangos ir visiškai nauja technika. Dėl to pirmosios sesijos metu turėjau daug problemų stabdydamas, beveik visada blokavau priekinius ratus. Po pertraukos ir klaidų aptarimo su instruktoriais, grįžęs į bolidą nutariau paeksperimentuoti. Kadangi svirtelių pagalba kokpite galima atlikti daug pakeitimų pastūmiau stabdžių balansą link galo ir sumažinau maksimalų stabdžių slėgį dvigubai. Šie pakeitimai suteikė daugiau kontrolės ir gerokai palengvino stabdymą. Pradžioje buvo keista jungti pavaras neatleidžiant akceleratoriaus, bet greitai prie to pripratau.
Po pietų šiek tiek pakilo trasos temperatūra ir buvo padidinti padangų slėgiai. Tai davė daugiau sukibimo bei pasitikėjimo bolidu. Rytinėje sesijoje praleidau beveik valandą už bolido vairo, todėl jau neblogai pažinojau jį ir galėjau vairuoti agresyviau.
Iškart po paskutinio važiavimo prasidėjo fizinės ištvermės testas. Tai šiek tiek priminė mokykloje per kūno kultūros pamokas atliekamus pratimus. Turiu prisipažinti, kad dėl šio testo labiausiai nerimavau, nes pastaruoju metu buvau atitolęs nuo sporto. Tačiau man pavyko parodyti vidutinį rezultatą, kuriuo buvau patenkintas.
Kitą dieną gavau oficialų patvirtinimą, kad esu atrinktas į čempionatą. Meluočiau sakydamas, kad neabejojau savo jėgomis, tačiau dabar, kai man pavyko esu labai laimingas ir kaip niekad motyvuotas tobulėti. Dabar liko paskutinė, bet turbūt sunkiausia kliūtis, ties kuria klumpa daugybė jaunų lenktynininkų – tai reikiamo biudžeto surinkimas. Tačiau manau, kad su žmonių palaikymu ir daugybe darbo galima tai padaryti. Norėčiau padėkoti Audiotonas.lt ir ISM universitetui už suteikta pagalbą.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983