„Lotus“ piloto Jarno Trulli teigimu, po to ką pilotai bei sirgaliai pamatė Turkijos GP metu reiškia, kad „Formulės-1“ čempionate kvalifikacijai atėjo galas.
Stambulo (Turkija) lenktynių žiede, dėl itin greit nusidėvinčių „Pirelli“ minkštos sudėties padangų, kai kurie lenktynininkai paskutinėje kvalifikacijos dalyje trasoje pasirodė tik vieną kartą.
J. Trulli teigimu, tai kas nutiko Turkijoje, parodė, jog kvalifikacija visiškai pasikeitė.
„Kaip ir viskas šiame gyvenime, 2011-ųjų F-1 pokyčiai turi savų pliusų ir minusų. Pliusas – daug įdomesnės lenktynės, kurios panašu žiūrovams patinka. Minusai – sunkiau suvokiamos varžybos ir kaip aš sakiau po Turkijos GP: „kvalifikacijos pabaiga“, - laikraštyje „Repubblica“ rašė italas.
„Pirmą kartą šiais metais pamatėme, jog trečioje kvalifikacijos dalyje vietoj to, kad būtų stengiamasi pagerinti rezultatus, komandos atlieka paskaičiavimus ir tenkinasi pasiektu rezultatu. Tiesa ta, kad šiemet taktika yra daug svarbesnė nei anksčiau. Stambule pamatėme, jog taupant padangas varžybos prasidėjo dar prieš jų startą“, - teigė „Lotus“ pilotas.
„Taigi, tie, kurie galėjo sau leisti sutaupyti padangų komplektą, taip ir padarė. Tačiau taip elgėsi tik tie, kurie pateko į pirmąjį dešimtuką. Vos tik baigėsi antroji kvalifikacijos dalis, prasidėjo skaičiavimai. Taigi teko rinktis, išsaugoti padangų komplektą ar ne“, - kvalifikaciją Turkijoje komentavo italas.
„Greičiausi pilotai užfiksavo laikus ir sustojo. Kiti, kurie dažniausiai bando pasipriešinti, kartą pabandė ir pasitraukė suklydę trasoje. Pasikartosiu. Yra teigiamų dalykų – varžybos, kurių baigtis paaiškėjo iki pabaigos likus 10-15 ratų. Tuo tarpų trūkumai – labiau taktine, mažiau įdomesne tapusi kvalifikacija“, - pridūrė J. Trulli.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).