Po Japonijos GP, kurio metu į avariją pateko ir sunkią galvos traumą patyrė Jules Bianchi, buvęs F-1 pilotas Jacquesas
Villeneuve‘as ragina keisti saugos automobilio taisykles.
Sekmadienį įvykusios varžybos buvo sustabdytos anksčiau laiko po to, kai į traktorių, kuris tuo metu iš trasos šalino „
Sauber“ automobilį, trenkėsi „Marussia“ pilotas.
J. Villeneuve‘as mano, kad saugos automobilis trasoje turėjo pasirodyti po Adriano Sutilo avarijos, o ne tada, kai avariją patyrė prancūzas.
„Kas liečia saugos automobilį, taisyklės turi būti pakeistos“, – sakė F-1 čempionas.
„Tuo metu kai aš lenktyniavau ir vėliau ne kartą esu sakęs, kad saugos automobilis trasoje turi pasirodyti kas kart, kai trasoje įvyksta incidentas. Jei kažkam reikia važiuoti paimti bolido – viskas paprasta. Incidentas – saugos automobilis. Taip jau seniai turėjo būti. Amerikoje taip yra jau daugelį metų.“
Kanadiečio teigimu, tam tikrais atvejais nepakanka trasoje mojuoti vien geltonomis vėliavomis. Anot buvusio F-1 piloto, sirgaliai elgiasi neteisingai kritikuodami lenktynių teisėjus, kurių sprendimu trasoje pasirodo saugos automobilis.
„Problema dabar tokia, jog kiekvieną kartą kai trasoje pasirodo saugos automobilis, žiniasklaida ir sirgaliai reiškia nepasitenkinimą. Dabar jie abejoja tokiais savo veiksmais. Šiuo atveju pralošė visi.“
„Taip, kartais tai sulėtina lenktynes, tačiau išvengi tokių situacijų, kokią pamatėme sekmadienį. Kai aš lenktyniavau, visada nerimavau dėl to, jog man sustojus į mane gali atsitrenkti kitas bolidas. Man niekada nepatiko tai, jog yra tik mojuojamos geltonos vėliavos. Tempas sulėtėja, tačiau kiek stipriai?“
„Net ir važiuojant lėčiau, gali lūžti pakaba ar prakiurti padanga. Mane stebina tai, jog panašūs dalykai nenutiko anksčiau. Manau, jog mums iki šiol tiesiog sekėsi.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).