F-1.LT

Vartotojo zona

Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Bolidų pristatymai

Bandymai

02.27-03.02: Barselona
03.07-10: Barselona

Pilotų įskaita

2016 rezultatas:
1 N. Rosbergas 385
2 L. Hamiltonas 380
3 D. Ricciardo 256
4 S. Vettelis 212
5 M. Verstappenas 204
6 K. Raikkonenas 186
7 S. Perezas 101
8 V. Bottas 85
9 N. Hulkenbergas 72
10 F. Alonso 54
11 F. Massa 53
12 C. Sainzas 46
13 R. Grosjeanas 29
14 D. Kvyatas 25
15 J. Buttonas 21
16 K. Magnussenas 7
17 F. Nasras 2
18 J. Palmeris 1
19 P. Wehrleinas 1
20 S. Vandoorne'as 1
21 E. Gutierrezas 0
22 M. Ericssonas 0
23 E. Oconas 0
24 R. Haryanto 0

Komandų įskaita

2016 rezultatas:
1 Mercedes 765
2 Red Bull 468
3 Ferrari 398
4 Force India 173
5 Williams 138
6 McLaren 76
7 Toro Rosso 63
8 Haas 29
9 Renault 8
10 Sauber 2
11 Manor 1
Iki Australijos GP liko 28 d. 0 h 19 min. 
teams cars

K. Magnussenas: su DRS šiemet lenkti bus lengviau

2017-02-13 / 07:32:00

„Haas“ ekipos pilotas Kevinas Magnussenas mano, kad aplenkti varžovą trasoje, naudojant DRS sistemą, šiemet bus lengviau.

Daugelis specialistų ir sirgalių baiminasi, kad dėl pakitusios bolidų aerodinamikos šiemet lenktynininkams trasoje įveikti vienas kitą bus sudėtingiau. Tuo tarpu K. Magnussenas mano, kad DRS šį sezoną vaidins svarbesnį vaidmenį, o lenktynės bus įdomesnės.

„Dėl didesnės prispaudžiamosios jėgos DRS šiemet vaidins didesnį vaidmenį nei pernai. Pasinaudojus DRS, paskui varžovą važiuojantis pilotas įgis didesnį pranašumą. Tad matome ženklus, kurie mums žada įdomesnes lenktynes. Kai kurie sako, kad dėl pakitusios aerodinamikos bus sunku važiuoti arti varžovo. Kaip bus iš tikrųjų, turėsime dar šiek tiek palaukti ir sužinosime“, – sakė K. Magnussenas.

Sportininkas neslepia, jog nekantriai laukia pirmųjų bandymų, kuomet pirmą kartą galės išmėginti 2017 m. „Haas“ bolidą.

„Tai, jog pilotuosime greitesnius bolidus bus naudinga mums visiems. Mes norime važiuoti kiek įmanoma greičiau, ant galimybių ribos. Praėjusios kartos bolidų sukibimas su trasa buvo labai prastas, o galios, palyginus su sukibimu, buvo per daug.“

„Bus šaunu, jei pilotuojant naujuosius bolidus turėsime ieškoti tos galimybių ribos, o ne kompromiso tarp padangų, aerodinamikos, balanso ir taip toliau. Tikiuosi, kad atrasti tas ribas šiemet bus sunkiau.“

F-1.lt fanų bendruomonė Facebook:
– Nepraleisk svarbiausių naujienų
– Aptark karščiausius įvykius su savo draugais
– Mėgaukis didelėmis nuotraukomis

Komentarai

F-algis-1
2017-02-13 14:27:02
tikrai... su DRS buvo labai sunku aplenkti.. mhmmm
Pranešti moderatoriams
leksas
2017-02-13 14:42:09
Geriau jau traukinukas
Pranešti moderatoriams
deivec
2017-02-13 16:14:12
tai ir galejo padidinti mechanini sukibima ir viskas...o ne reikejo matai RBR plana priimti...pieva...
Pranešti moderatoriams
Camicasee
2017-02-13 18:27:41
Vieni sako, kad padidės, kiti sako, kad sumažės stabdymo kelias tai ir lenkimų sumažės, o realiai pamatysim per pirmas tris varžybas ir bus galima daryt išvadas
Pranešti moderatoriams

Tavo komentaras

Prieš komentuodami naujienas, privalote prisijungti pasinaudodami savo vartotojo vardu ir slaptažodžiu. Tai padaryti galite įvedę šiuos duomenis į šio puslapio viršutiniame kairiajame kampe, po meniu, esantį prisijungimo bloką. Jei dar nesate užsiregistravęs, tai galite padaryti paspaudę šią nuorodą.
Tapti F-1.LT registruotu vartotoju
Naujienas galite komentuoti ir tapti pilnaverčiu F-1.LT vartotoju dar paprastesniu būdu – prisijungdami per „Facebook“. Tam spustelkite žemiau esantį mygtuką.

Karščiausios naujienos