Ką komandos darys per penktadienio treniruotes?

Ką komandos darys per penktadienio treniruotes?
logo 2015 Vasario 23 d. 06:55, McLaren
Praėjusį sezoną mes ne kartą buvome liudininkais, kad „Formulės-1“ komandos ryškiai apribodavo savo aktyvumą per penktadienio treniruotes. Tai, beje, gali būti susiję su pačiomis įvairiausiomis aplinkybėmis – kartais tai gali būti susiję su oro sąlygomis, bet dažniausiai taip bandoma sutaupyti technikos resursus. Komandos neturi tiesioginių įsipareigojimų prieš lenktynių organizatorius sukti kuo daugiau ratų per treniruotes, visos komandos dirba pagal savo išankstines programas. Būna net taip, kad tribūnos yra pilnos žiūrovų, o trasa yra visiškai tuščia, beveik visi bolidai stovi boksuose.
Kaip teigia „motorsport-total“, neatmestina, jog komandų aktyvumas per treniruotes, ypač penktadieniais, šiemet bus labai mažas, kadangi šiame sezone kiekvienas pilotas tegaus tik po keturis jėgos agregatus. Todėl norėdami išvengti baudų už papildomų jėgainių panaudojimą sezono pabaigoje, visi stengsis taupyti variklių, ERS sistemos bei kitų komponentų resursą.
„McLaren“ komandos lenktynių direktorius Ericas Boullieras jau dabar mato tam tikras pasekmes, juolab, kad jų komanda perėjo prie naujų „Honda“ jėgainių ir japonų motoristai jau pirmaisiais savo dalyvavimo F-1 čempionate metais privalo sutilpti į 4 jėgainių techninį limitą, kaip ir kiti gamintojai, kurie gali remtis patirtimi, įgyta per praėjusius metus.
„Net ir per ankstesnius sezonus variklių gamintojai turėdavo labai rimtų problemų, – rašo „motorsport-total“, – Situacija paprastesne netampa, mums reikės labai nuodugniai skaičiuoti laiką, kurį mes galėsime leisti sau praleisti trasoje per penktadienio treniruotes“.
Bet kokiu atveju, tai nėra pati geriausia naujiena tiems sirgaliams, kurie lenktynių savaitgalio metu tribūnose nori praleisti maksimaliai įmanomą laiką ir nepraleisti nė vienos sesijos, net ir treniruočių. O „McLaren“ komandai, beje, teks ieškoti kompromiso tarp būtinybės kuo labiau išbandyti naująją jėgainę ir kartu taupyti jos resursą, kai tuo tarpu kitų komandų padėtis yra kiek paprastesnė, kadangi jie už nugaros jau turi vieną sezoną galiojant naujam Techniniam reglamentui. Jų mašinos ne tiek daug pasikeitė, todėl jie šiemet turės dar mažiau noro aktyviai dirbti penktadieniais.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983