Kam labiausiai tiks Spielbergo trasa?

Kam labiausiai tiks Spielbergo trasa?
logo 2016 Birželio 30 d. 06:55, Red Bull
Prieš lenktynių savaitgalį Austrijoje britų žurnalistas Jamesas Allenas svarsto apie galimas komandų strategijas.
Šį savaitgalį po Baku etapo „Formulės-1“ lenktynės įvyks kur kas labiau tradicinėje trasoje – konfigūracija Austrijoje susideda visi labo tik iš 9 posūkių ir keleto tiesiųjų. Bet kaip čia galima pasiekti sėkmės? Kokia čia bus komandų strategija?
Teoriškai Spielbergo trasa labai gerai tinka „Mercedes“ mašinoms ir visiškai netinka „Red Bull“ bolidams – į F-1 kalendorių sugrįžus Austrijos etapui šiai komandai namų lenktynėse būna itin prastai dėl trijų ilgų tiesiųjų, kuriose bolidai įsibėgėja iki 300 km/h greičio.
„Renault“ variklių gamintojai pasiekė šiokios tokios pažangos su naująja savo jėgainės versija, tačiau vis dar nusileidžia „Mercedes“ ir „Ferrari“ jėgos agregatams apie 30 AG.
Ši trasa galėtų neblogai tikti „Ferrari“ mašinoms – tik dabar po aibės klaidų bei nesėkmių šiai komandai dabar pavyksta parodyti pažangą, kuri buvo pasiekta dar pavasarį. Bet dabar sunku pasakyti, ar galės S. Vettelis ir K. Raikkonenas mesti iššūkį „Mercedes“ pilotams.
Pagrindinė problema yra kvalifikacija, kur „Mercedes“ išsaugo pranašumą greitajame rate, nors trijų mišinių padangų naudojimas „Ferrari“ leidžia takyti kur kas agresyvesnę strategiją bandant stoti į kovą su F-1 pasaulio čempionais.
Austrijos trasa tinka ir „Force India“ bolidams. Po to, kai Barselonoje ši komanda atnaujino savąją mašiną, komanda ryškiai pasitempė, o Sergio Perezas paskutiniuose etapuose lenktyniauja labai užtikrintai. Pakankamai konkurencingi čia turi būti ir „Williams“ lenktynininkai.
Oro prognozė žada gana vėsų orą šaltesnį nei prieš metus – apie 20 laipsnių sekmadienį, galimas ir nedidelis lietus, o visa tai atsilieps darbui su padangomis. „Pirelli“ į Spielbergą atveža pačius minkščiausius padangų mišinius – minkštąsias, superminkštąsias ir ultraminkštąsias padangas – toks variantas buvo naudojamas Monake ir Monrealyje, kur superminkštosios padangos buvo nepakankamai konkurencingos ilgoje distancijoje ir dėl vėsaus oro.
Paskutinį kartą Austrijos etapas vyko su vienu sustojimu, bet šiais metais tikimasi kitokio varianto. Kvalifikacijoje dauguma pilotų naudos ultraminkštąsias padangas, pirmasis dešimtukas ir startuos su šiomis padangomis – bus įdomu pažiūrėti, kokių taktinių sprendimų bandys imtis skirtingos komandos. Sustojimas boksuose šioje trasoje užtrunka nelabai ilgai – prarandama apie 22 sek., todėl strategija su dviem sustojimais ir su dviem atkarpomis su ultraminkštosiomis padangomis būtų pati realiausia.
Vienu iš esminių momentų dirbant su padangomis galėtų būti pakankamai lėtas minkštųjų padangų įšildymas, o tai pernai neleido atlikinėti „pakirtimų“ dėl ankstyvesnio sustojimo, o tai gerokai apribojo ekipų veiksmus renkantis galimus taktinius variantus.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983