Kanadoje – dvi DRS zonos

Kanadoje – dvi DRS zonos
logo 2011 Birželio 08 d. 23:13, Toyota
Šio savaitgalio Kanados GP „Formulės-1“ lenktynėse galinį sparną sportininkai galės reguliuoti net dviejose Monrealio trasos vietose.
DRS sistemos prieinamumas persekiojančiam lenktynininkui sekmadienio varžybose turėtų būti nustatomas prieš lėčiausią trasos posūkį. Jei pilotas nuo persekiojamojo atsiliks mažiau nei sekunde, jis galės sumažinti galinio sparno pasipriešinimą orui tiek artimiausioje, tiek vėliau, po viražo, esančioje starto-finišo tiesiojoje.
„McLaren“ komandos atstovų nuomone, greičiausiai būtų pakakę ir pirmosios atkarpos nuo apendikso formos posūkio iki įvažiavimo į techninio aptarnavimo zoną.
„Tai pirmosios lenktynės, kuriose sistema bus pritaikyta naudoti dviejuose sektoriuose. Jų nuomone, tai padės lenkti, toks DRS tikslas. Ar tai pasiteisins, ar ne, pažiūrėsime“, - sakė ekipos technikos direktorius Paddy Lowe.
„Remiantis mūsų pačių analize – kuri, turiu pripažinti, nebuvo labai išsami – galima sakyti, kad tai vargu ar duos papildomos naudos. DRS atliks savo vaidmenį pirmojoje tiesiojoje po plauko smeigtuko formos posūkio, o antrojoje tiesiojoje bus tiesiog įgyjamas papildomas pranašumas“, - aiškino specialistas.
„Teoriškai, jei lenkimas įvyks jau pirmojoje tiesiojoje, tuomet į priekį išsiveržęs vaikinas, nors jau ir bus atlikęs lenkimą, vis tiek galės toliau naudoti DRS antrojoje tiesiojoje ir susikurs tik dar didesnę persvarą.“
„Taigi, stebėsime, kaip viskas vyks“, - pridūrė jis.
Dvi DRS zonas ketinama numatyti ir po Kanados GP vyksiančiose Europos GP lenktynėse Valensijoje, Ispanijoje.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553