Vartotojo vardas:

Slaptažodis:


Prisiminti


Iki Belgijos GP liko 4 d. 17 h 11 min.
 






Kanados GP
„Circuit Gillles Villeneuve", Monrealis

Trasos rato įveikimas su Jacques'u Villeneuve'u:

„Atvažiuojant į pirmą posūkį reikia staigiai stabdyti, tačiau tai pakankamai greitas posūkis. Lėčiausia pirmojo sektoriaus vieta yra antrasis dešinys posūkis, kurio įveikimo greitis neturi didelės įtakos greičiui sekančioje trumpoje tiesiojoje. Po šios tiesiosios seka greičiausias S-formos trasos posūkis - truputį aklas bei su nuožulniu nuolydžiu."

„Po šio posūkio seka keletas vingių, per kuriuos važiuojant greitis praktiškai nemažinamas. Vėl seka smarkus stabdymas prieš dar vieną S-formos posūkį, iš kurio išvažiavimas yra labai svarbus, kadangi po šio posūkio sekančioje tiesiojoje prieš jos pabaigą yra nebloga galimybė aplenkti varžovą."

„Šia tiesiąja lėkdamas bolidas pasiekia 300 km/h greitį, vėl staigus stabdymas prieš antra pavara įveikiamą posūkį. Labai svarbu kuo tiksliau įveikti šį posūkį, nes jis veda į dar vieną kiek išgaubtą tiesiąją, kuria privažiuojamas pats lėčiausias trasos posūkis Pits Hairpin, kuriame yra didelės galimybės lenkti varžovą."

„Po šio apendikso seka pati greičiausia trasos vieta - Casino tiesioji. Bolidai čia išvysto 320 km/h, o kartais ir 330 km/h greitį. Šios tiesiosios gale yra staigus S-formos posūkis, prieš kurį stabdis spaudžiamas labai smarkiai. Tai sunkus posūkis, nes greitis juo važiuojant pakankamai didelis. Daugelis pilotų, tame tarpe ir aš, šioje vietoje yra nesuvaldę savo bolido ir atsitrenkę į sieną.“

Nugalėtojai:

1990: A. Senna „McLaren”

1991: N. Piquet „Benetton”

1992: G. Bergeris „McLaren”

1993: A. Prostas „Williams”

1994: M. Schumacheris „Benetton”

1995: J. Alesi „Ferrari”

1996: D. Hillas „Williams”

1997: M. Schumacheris „Ferrari”

1998: M. Schumacheris „Ferrari”

1999: M. Hakkinenas „McLaren”

2000: M. Schumacheris „Ferrari”

2001: R. Schumacheris „Williams”

2002: M. Schumacheris „Ferrari”

2003: M. Schumacheris „Ferrari”

2004: M. Schumacheris „Ferrari”

2005: K. Raikkonenas „McLaren”

2006: F. Alonso „Renault”

2007: K. Raikkonenas „McLaren”

2008: R. Kubica „BMW"

2009: Lenktynės nebuvo rengiamos

2010: L. Hamiltonas „McLaren"

2011: J. Buttonas „McLaren"

2012: L. Hamiltonas „Mercedes"

2013: S. Vettelis „Red Bull"

2014: D. Ricciardo „Red Bull"

2015: L. Hamiltonas „Mercedes"

Lenkimai:

Dažniausiai lenkimams naudojamos vietos/posūkiai: 1, 6, 8, Pits Hairpin, 12

Daugiausia lenkimų užfiksuota: Pits Hairpin, 12



Nuo pat F-1 lenktynių atsiradimo Kanadoje vyko neakivaizdinė kova tarp angliškai ir prancūziškai kalbančių kanadiečių, tad lenktynės vykdavo tiek Mont Tremblant tiek Mosport Park trasose.

Tačiau nuo 1970-ųjų lenktynės vykdavo tik Mosport Park žiede, o Mont Tremblant buvo įvardytas kaip per daug pavojingas „Formulės-1” lenktynėms.

Kvebeko prancūzai nutarė, kad reikalinga nauja trasa ir tokia buvo įkurta, sujungiant kelis salos Notre Dame bendro naudojimo kelius. Pati sala yra šalia Monrealio, ji yra dirbtina ir buvo sukurta 1967-ais metais.

Statyboms buvo investuoti 2mln. JAV dolerių ir jau 1978-ųjų spalio 8-ą dieną Kanados „Grand Prix” vyko saloje.

Susirinko virš 70-ies tūkstančių žiūrovų, jie norėjo pamatyti vietinį herojų – Gilles’ą Villeneuve’ą. Kaip tik jis ir laimėjo lenktynes.

Po G.Villeneuve’o žūties susidomėjimas F-1 šiek tiek smuko, bet 1996-ais, kai legendinio Villeneuve’o sūnus Jacques tapo „Williams” pilotu vėl grąžino kanadiečius į tribūnas.

Kanados GP į čempionatą grįžta po pertraukos - 2009 m. čia F-1 lenktynės nebuvo surengtos.

Adresas:

Gilles Villeneuve Circuit

Tour de controle

Ile Notre-Dame

Montréal

Québec HC3 1AO

Canada

Tel: (+1) 5143504731

Fax: (+1) 5143500007

http://www.circuitgillesvilleneuve.ca

Bilietai į Kanados GP



Trasos ilgis
4,361 km

Ratų skaičius
70

Lenktynių distancija
305,270 km