„Pirelli“ sporto skyriaus vadovo Paulo Hembery teigimu, eksperimentines, kietos sudėties padangas trasoje išvysime greičiausiai tik Japonijos GP metu.
Nors kai kurios ekipos šiandien ir išbandė naujas padangas, dėl permainingų oro sąlygų buvo surinkta per mažai reikalingos informacijos, kad būtų galima priimti atitinkamas išvadas.
Su panašiomis problemomis „Pirelli“ susidūrė ir prieš porą savaičių vykusio Didžiosios Britanijos GP metu.
„Su naujomis padangomis buvo įveikti vos keli ratai. Tad apie jas mes nesužinojome beveik nieko. Tuo viskas ir pasakyta“, – sakė P. Hembery.
„Teks pagalvoti apie šių padangų bandymus antroje sezono pusėje.
Suzuka trasa tam būtų ideali vieta. Jei vėl susidurtume su permainingomis oro sąlygomis arba kitomis problemomis, galbūt bandymus galėtume atlikti Brazilijoje“, – kalbėjo britas.
„Pirelli“ sporto skyriaus vadovas pripažino, jog padangų tiekėja šiuo metu yra patenkinta vykstančia kova čempionate ir nenorėtų jos sugadinti pradėdama komandoms tiekti naują produkciją. P. Hembery vis dėl to tikisi, jog šiemet dar pavyks išbandyti naujas padangas ir apie jas surinkti kuo daugiau naudingos informacijos.
„Mūsų bandymuose naudojamas 2010 m. bolidas stipriai skiriasi nuo šių metų technikos. Dėl to norėjome išmėginti eksperimentines padangas ir palyginti surinktą informaciją su mūsų anksčiau gautais duomenimis“, – sakė „Pirelli“ atstovas.
„Bolidai pastoviai tobulėja, tuo tarpu komandos perpranta tai, kaip dirba padangos. Kaip ir pernai, taip ir šiemet, tikimės permainų rikiuotėje“, – pridūrė P. Hembery.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).