Kokios įtakos ryt turės strategija?

Kokios įtakos ryt turės strategija?
logo 2015 Kovo 14 d. 18:11, Force India
Po kvalifikacijos Melburne britų žurnalistas Jamesas Allenas svartė apie stretegijų įtaką rytojaus lenktynėse...
J. Allenas: „Rytoj mūsų laukia labai įdomi kova Melburno Alberto parke, kur L. Hamiltono ir N. Rosbergo dvikovai didžiausios įtakos gali turėti pasirinkta strategija, kuri tai pat nulems, kas dar rytoj užlips ant podiumo – „Williams“ ar „Ferrari“ pilotas.
Pernai „Mercedes“ komandos vadovybė leido savo pilotams nuo pat pirmo etapo kovoti tarpusavyje dėl pergalių ir dažnai pilotas, kuris važiuodavo žemesnėje vietoje, naudodavo alternatyvius strateginius sprendimus – puikiu pavyzdžiu galima būtų įvardyti pernai metų Ispanijos GP etapą.
Šiųmetiniai „Williams“ bei „Ferrari“ bolidai kol kas demonstruoja labai panašius rezultatus, tai pasitvirtino ir pirmosios kvalifikacijos metu. Šių mašinų laikų skirtumai labai maži, tačiau ilgesnėse distancijose šiek tiek pranašesni „Williams“, o tiesiosiose bolidai rodo labai panašų greitį – F. Massos greitis matavimo taške šiandien buvo 329 km/h, o S. Vettelio – 327 km/h.
Padangų tiekėjas „Pirelli“ deklaruoja, jog naujas minkštųjų padangų komplektas yra 1,4 sek. greitesnis viename rate nei vidutinio kietumo padangos, tačiau minkštesnės padangos kur kas greičiau dėvisi ir kažkuriuo momentu padangų greičiai susilygina. Penktadienį abu „Ferrari“ pilotai bandė lyginti skirtingų mišinių padangų greičius per antrąją treniruotę ir K. Raikkonenas su minkštosiomis padangomis viename rate buvo 0,6 sek. greitesnis nei S. Vettelis su vidutinėmis.
Turint galvoje minkštesnių padangų pranašumą, „Pirelli“ mano, jog dauguma pilotų per lenktynes rinksis dviejų sustojimų boksuose taktiką su paskutiniu trumpu ruožu su vidutinėmis padangomis. Labiausiai tikėtina, kad pilotai startuos su minkštosiomis, jas keis į tokias pačias 27 rate, o 52 rate užsidės vidutines padangas – toks scenarijus leistų greičiausiai nuvažiuoti visą distanciją.
Saugos automobilio pasirodymo tikimybė Melburne yra gana nemaža – apie 50 proc. ir jei tai atsitiks, tai kai kurie pilotai ryšis lenktynes nuvažiuoti tik su vienu sustojimu, jei jį pavyktų atlikti pačiu tinkamiausiu metu. Galima tikėtis, kad rytoj mes pirmą kartą pamatysime virtualaus saugos automobilio (VSC) panaudojimą, kas leistų pašalinti į incidentą patekusį bolidą, kai į trasą nereikės išvažiuoti Berndui Maylanderiui. Penktadienį antra treniruotė buvo sustabdyta raudonomis vėliavomis, nes reikėjo evakuoti Kevino Magnusseno mašiną iš 6 posūkio, jei panašus incidentas bus per lenktynes, tikrai reikės naudoti VSC.
Principinis VSC skirtumas nuo įprastinio saugos automobilio yra tas, kad virtualus neformuoja paskui save peletono – lenktynininkai paprasčiausiai važiuoja trasa su tam tikru fiksuotu greičiu ir tarpai tarp jų beveik nesikeičia. Strategijų specialistai mano, kad tokiu atveju galima įgauti pranašumo, ypač jei padangos tuo metu bus nusidėvėjusios. Atliekant sustojimą paskui virtualų saugos automobilį lenktynininkas praras tik 6-8 sekundes, o ne 23 sek., kaip būna esant realiems greičiams, bet to, tokiu atveju pilotas gauna naujas padangas, kurios duoda pranašumą po restarto.
Atrodo, kad sekmadienį nebus labai karšta, dėl to minkštosios padangos bus linkusios granuliuotis, o kai kurie pilotai gali turėti problemų su vidutinių padangų įšildymu. Šių dviejų faktorių kontrolė gali turėti lemiamą vaidmenį rytoj mūsų laukiančiame mūšyje“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794