F-1.LT

Vartotojo zona

Vartotojo vardas:

Slaptažodis:

Prisiminti

Bolidų pristatymai

Bandymai

02.27-03.02: Barselona
03.07-10: Barselona

Pilotų įskaita

2016 rezultatas:
1 N. Rosbergas 385
2 L. Hamiltonas 380
3 D. Ricciardo 256
4 S. Vettelis 212
5 M. Verstappenas 204
6 K. Raikkonenas 186
7 S. Perezas 101
8 V. Bottas 85
9 N. Hulkenbergas 72
10 F. Alonso 54
11 F. Massa 53
12 C. Sainzas 46
13 R. Grosjeanas 29
14 D. Kvyatas 25
15 J. Buttonas 21
16 K. Magnussenas 7
17 F. Nasras 2
18 J. Palmeris 1
19 P. Wehrleinas 1
20 S. Vandoorne'as 1
21 E. Gutierrezas 0
22 M. Ericssonas 0
23 E. Oconas 0
24 R. Haryanto 0

Komandų įskaita

2016 rezultatas:
1 Mercedes 765
2 Red Bull 468
3 Ferrari 398
4 Force India 173
5 Williams 138
6 McLaren 76
7 Toro Rosso 63
8 Haas 29
9 Renault 8
10 Sauber 2
11 Manor 1
Iki Australijos GP liko 28 d. 0 h 18 min. 
cars tires Pirelli teams

Komandoms nepavyko susitarti dėl pakabos sistemų

2017-02-14 / 07:17:00

F-1 komandoms nepavyko susitarti dėl bolidų pakabos sistemų, tad bus laukiama galutinio Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) sprendimo.

Diskusijos apie kai kurių komandų naudojamas pakabos sistemas prasidėjo po to, kai „Ferrari“ bolidų kūrėjas Simone Resta laišku kreipėsi į lenktynių direktorių Charlie Whitingą dėl sistemų, kurios gali suteikti tam tikrą aerodinaminį pranašumą. Manoma, kad italai taip pasielgė ne norėdami sukurti ir naudoti kažką panašaus, o siekdami išsiaiškinti ar varžovų naudojamos sistemos atitinka taisykles.

C. Whitingas išreiškė nuomonę, jog bet kokia sistema, galinti suteikti tam tikrą pranašumą kintant bolido aukščiui ir jo aerodinaminiam efektyvumui, neatitinka taisyklių.

Teigiama, kad praėjusią savaitę komandų technikos direktoriai buvo susitikę su FIA atstovais aptarti minėtosios temos, bet susitarti nepavyko. Manoma, jog buvo siūlomos įvairios idėjos, tačiau komandų atstovų nuomonės išsiskyrė.

Ekipos dabar lauks naujos techninės direktyvos, kuri turėtų būti paskelbta dar iki pirmųjų F-1 bandymų Barselonoje. Kol kas nėra aišku ar naujoji direktyva įpareigos kai kurias komandas keisti sukurtas pakabos sistemas ar vis dėlto bus galutinai nuspręsta, jog naudojamos sistemos nepažeidžia taisyklių.

Jei dėl naudojamų sistemų ir toliau bus nesutariama, neatmetama galimybė, jog Australijos GP metu kai kurios ekipos gali pateikti protestus.

F-1.lt fanų bendruomonė Facebook:
– Nepraleisk svarbiausių naujienų
– Aptark karščiausius įvykius su savo draugais
– Mėgaukis didelėmis nuotraukomis

Komentarai

Mykolas Gurkovas
2017-02-14 10:30:11
Jaigu ji nelegali idomu kiek pranasumo ji suteikia
Pranešti moderatoriams
Rimvydas Rozenas
2017-02-14 11:07:59
tai kur progresas?jei kaskas sukure,lauze galva nemiegojo ir pist- negerai.tai nafik-visiem vienodus bolidus davei ir varykit.tam ir yra konsstruktoriu taure kad sukonstruot pergalinga bolida.
Pranešti moderatoriams
ecOr
2017-02-14 11:26:53
Surprise surprise
Pranešti moderatoriams
deivec
2017-02-14 11:43:36
toks ispudis, kad FIA liko tik biurokratai, niekas normaliai nebegali parasyti taisykliu, kad ju neapeitu kazkas is komandu bent kelis metus...
Pranešti moderatoriams
Andre75
2017-02-14 14:38:40
Ka cia per brieda snekat, yra taisykles ir ju turi laikytis. Kas butu jei taisykliu nebutu, ah ?:)
Pranešti moderatoriams
km1
2017-02-14 15:31:43
apsurdas tame kad negali atsakyti legali ar ne rb ir mersu pakaba ,pasakys prasidejus lenktynems nors ferrai senai klause, komandos nekurusios tokios pakabos bus isdurtos, arba turi kurti kelias pakabas legalia ir ant klaustuko, paskui spres kaip mazint islaidas apsurdas
Pranešti moderatoriams
talianas
2017-02-14 16:17:20
absurdas, kad tą sistemą leido iki šiol naudoti. Reiškia, kad lenktynių pradžioje pakaba dėl didesnio svorio gali būti kietesnė, kai kuras mažėja ir svoris lengvėja-pakaba minkštėja. Bei kietumas ir aukštis gali skirtis priklausomai nuo trasos vietos. Kur didelis greitis bolidas žemas, kur aštrus posūkiai - bolidas paaukštėja. Tai daug daugiau nei lanstūs sparnai. Įtariu, kad gerai veikdama ši sistema duoda daugiau nei dvi sekundes greičio.
Pranešti moderatoriams
Tech
2017-02-14 18:05:41
talianas, kaip manai, kodel ji atitinka taisykles? jei ji legali - reiskias pirmyn - rankos atristos visiems.
Pranešti moderatoriams
Larensas
2017-02-14 18:40:27
skaitai ir žvengi kokie čia ekspertai susirinkę. multiploms reiktų čia pasirankiot, nes patys iki šiol nesugeba nieko panašaus susikurt, todėl cypauja prispausti.
Pranešti moderatoriams
lordas kechelis
2017-02-14 19:15:59
tai mersai dar praitais metais pristate ta pakaba ir dziaugesi, kad posukiuse bolidas tapo stabilesnis ir greitesnis
Pranešti moderatoriams
deivec
2017-02-14 20:47:25
tai as ir sakau...kad FIA jau eilini karta nesugeba valdyti situacijos...turetu buti deadline kada turi buti priimti sprendimai, kad komandos galetu spresti kuriuo keliu eiti ir nebijoti kad vidury sezono pasakys - oi nelegalu... FIA reikia tokiu paciu pokyciu kaip komercineje puseje dabar ivyko... deja panasu dar toliau seniai valdys
Pranešti moderatoriams
ventilatore di Ferrari
2017-02-14 22:52:21
Laransai, o tu pats kazka sukures, kad galetum kritikuoti?
Pranešti moderatoriams
leksas
2017-02-15 13:08:56
Whitingas yra šio sporto vėžys kaip ir Ekletonas, tik gerai kad išlekė dabar, nes iš europos visus etapus būtų iškėlęs į turkmenistanus ir papuasynus visokius, kas f1 visiškai neapsimokėtų
Pranešti moderatoriams
Larensas
2017-02-15 19:13:38
oi, nežinojau, kad čia visi f1 5x čempionai, patys konstravę ir savo bolidus nuo pirmo iki paskutinio varžtelio.
Pranešti moderatoriams
McNerka
2017-02-15 19:46:58
manau viska isprestu naujas dyzelinis 1 litro V3 variklis be turbo su mechanine 3 greiciu deze bei padidintu maksimaliu svoriu iki 1 tonos.. tai zenkliai sumazintu kastus ir islaidas aerodinamikai bei padidintu kojomis minamu pedalu svarba..
Pranešti moderatoriams

Tavo komentaras

Prieš komentuodami naujienas, privalote prisijungti pasinaudodami savo vartotojo vardu ir slaptažodžiu. Tai padaryti galite įvedę šiuos duomenis į šio puslapio viršutiniame kairiajame kampe, po meniu, esantį prisijungimo bloką. Jei dar nesate užsiregistravęs, tai galite padaryti paspaudę šią nuorodą.
Tapti F-1.LT registruotu vartotoju
Naujienas galite komentuoti ir tapti pilnaverčiu F-1.LT vartotoju dar paprastesniu būdu – prisijungdami per „Facebook“. Tam spustelkite žemiau esantį mygtuką.

Karščiausios naujienos