F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 363
2 S. Vettelis 317
3 V. Bottas 305
4 K. Raikkonenas 205
5 D. Ricciardo 200
6 M. Verstappenas 168
7 S. Perezas 100
8 E. Oconas 87
9 C. Sainzas 54
10 N. Hulkenbergas 43
11 F. Massa 43
12 L. Strollas 40
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 19
15 F. Alonso 17
16 S. Vandoorne`as 13
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 5
20 M. Ericssonas 0
21 P. Gasly 0
22 A. Giovinazzi 0
23 B. Hartley 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 668
2 Ferrari 522
3 Red Bull 368
4 Force India 187
5 Williams 83
6 Renault 57
7 Toro Rosso 53
8 Haas 47
9 McLaren 30
10 Sauber 5
cars tires Pirelli teams

Komandoms nepavyko susitarti dėl pakabos sistemų

2017-02-14 / 07:17:00

F-1 komandoms nepavyko susitarti dėl bolidų pakabos sistemų, tad bus laukiama galutinio Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) sprendimo.

Diskusijos apie kai kurių komandų naudojamas pakabos sistemas prasidėjo po to, kai „Ferrari“ bolidų kūrėjas Simone Resta laišku kreipėsi į lenktynių direktorių Charlie Whitingą dėl sistemų, kurios gali suteikti tam tikrą aerodinaminį pranašumą. Manoma, kad italai taip pasielgė ne norėdami sukurti ir naudoti kažką panašaus, o siekdami išsiaiškinti ar varžovų naudojamos sistemos atitinka taisykles.

C. Whitingas išreiškė nuomonę, jog bet kokia sistema, galinti suteikti tam tikrą pranašumą kintant bolido aukščiui ir jo aerodinaminiam efektyvumui, neatitinka taisyklių.

Teigiama, kad praėjusią savaitę komandų technikos direktoriai buvo susitikę su FIA atstovais aptarti minėtosios temos, bet susitarti nepavyko. Manoma, jog buvo siūlomos įvairios idėjos, tačiau komandų atstovų nuomonės išsiskyrė.

Ekipos dabar lauks naujos techninės direktyvos, kuri turėtų būti paskelbta dar iki pirmųjų F-1 bandymų Barselonoje. Kol kas nėra aišku ar naujoji direktyva įpareigos kai kurias komandas keisti sukurtas pakabos sistemas ar vis dėlto bus galutinai nuspręsta, jog naudojamos sistemos nepažeidžia taisyklių.

Jei dėl naudojamų sistemų ir toliau bus nesutariama, neatmetama galimybė, jog Australijos GP metu kai kurios ekipos gali pateikti protestus.

 

Tavo komentaras

Komentarai

McNerka
2017-02-15 19:46:58 Pranešti
manau viska isprestu naujas dyzelinis 1 litro V3 variklis be turbo su mechanine 3 greiciu deze bei padidintu maksimaliu svoriu iki 1 tonos.. tai zenkliai sumazintu kastus ir islaidas aerodinamikai bei padidintu kojomis minamu pedalu svarba..
Larensas
2017-02-15 19:13:38 Pranešti
oi, nežinojau, kad čia visi f1 5x čempionai, patys konstravę ir savo bolidus nuo pirmo iki paskutinio varžtelio.
leksas
2017-02-15 13:08:56 Pranešti
Whitingas yra šio sporto vėžys kaip ir Ekletonas, tik gerai kad išlekė dabar, nes iš europos visus etapus būtų iškėlęs į turkmenistanus ir papuasynus visokius, kas f1 visiškai neapsimokėtų
ventilatore di Ferrari
2017-02-14 22:52:21 Pranešti
Laransai, o tu pats kazka sukures, kad galetum kritikuoti?
deivec
2017-02-14 20:47:25 Pranešti
tai as ir sakau...kad FIA jau eilini karta nesugeba valdyti situacijos...turetu buti deadline kada turi buti priimti sprendimai, kad komandos galetu spresti kuriuo keliu eiti ir nebijoti kad vidury sezono pasakys - oi nelegalu...
FIA reikia tokiu paciu pokyciu kaip komercineje puseje dabar ivyko...
deja panasu dar toliau seniai valdys
lordas kechelis
2017-02-14 19:15:59 Pranešti
tai mersai dar praitais metais pristate ta pakaba ir dziaugesi, kad posukiuse bolidas tapo stabilesnis ir greitesnis
Larensas
2017-02-14 18:40:27 Pranešti
skaitai ir žvengi kokie čia ekspertai susirinkę. multiploms reiktų čia pasirankiot, nes patys iki šiol nesugeba nieko panašaus susikurt, todėl cypauja prispausti.
Tech
2017-02-14 18:05:41 Pranešti
talianas, kaip manai, kodel ji atitinka taisykles? jei ji legali - reiskias pirmyn - rankos atristos visiems.
talianas
2017-02-14 16:17:20 Pranešti
absurdas, kad tą sistemą leido iki šiol naudoti.
Reiškia, kad lenktynių pradžioje pakaba dėl didesnio svorio gali būti kietesnė, kai kuras mažėja ir svoris lengvėja-pakaba minkštėja.
Bei kietumas ir aukštis gali skirtis priklausomai nuo trasos vietos. Kur didelis greitis bolidas žemas, kur aštrus posūkiai - bolidas paaukštėja. Tai daug daugiau nei lanstūs sparnai. Įtariu, kad gerai veikdama ši sistema duoda daugiau nei dvi sekundes greičio.
km1
2017-02-14 15:31:43 Pranešti
apsurdas tame kad negali atsakyti legali ar ne rb ir mersu pakaba ,pasakys prasidejus lenktynems nors ferrai senai klause, komandos nekurusios tokios pakabos bus isdurtos, arba turi kurti kelias pakabas legalia ir ant klaustuko, paskui spres kaip mazint islaidas apsurdas
VISI KOMENTARAI
 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos