F-1 komandoms nepavyko susitarti dėl bolidų pakabos sistemų, tad bus laukiama galutinio Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) sprendimo.
Diskusijos apie kai kurių komandų naudojamas pakabos sistemas prasidėjo po to, kai „
Ferrari“ bolidų kūrėjas Simone Resta laišku kreipėsi į lenktynių direktorių
Charlie Whitingą dėl sistemų, kurios gali suteikti tam tikrą aerodinaminį pranašumą. Manoma, kad italai taip pasielgė ne norėdami sukurti ir naudoti kažką panašaus, o siekdami išsiaiškinti ar varžovų naudojamos sistemos atitinka taisykles.
C. Whitingas išreiškė nuomonę, jog bet kokia sistema, galinti suteikti tam tikrą pranašumą kintant bolido aukščiui ir jo aerodinaminiam efektyvumui, neatitinka taisyklių.
Teigiama, kad praėjusią savaitę komandų technikos direktoriai buvo susitikę su FIA atstovais aptarti minėtosios temos, bet susitarti nepavyko. Manoma, jog buvo siūlomos įvairios idėjos, tačiau komandų atstovų nuomonės išsiskyrė.
Ekipos dabar lauks naujos techninės direktyvos, kuri turėtų būti paskelbta dar iki pirmųjų F-1 bandymų Barselonoje. Kol kas nėra aišku ar naujoji direktyva įpareigos kai kurias komandas keisti sukurtas pakabos sistemas ar vis dėlto bus galutinai nuspręsta, jog naudojamos sistemos nepažeidžia taisyklių.
Jei dėl naudojamų sistemų ir toliau bus nesutariama, neatmetama galimybė, jog Australijos GP metu kai kurios ekipos gali pateikti protestus.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).