Penktadienį Monake po penkias valandas užtrukusių derybų F-1 komandų techniniai vadovai, FIA ir F-1 lenktynių direktorius Charlie Whitingas suderino papildomų pilotų galvų apsaugos sistemų naudojimą.
Patvirtinta, kad 2017 metais bus naudojamos „Halo“ galvos apsaugos sistemos, kurias „Ferrari“ pirmą kartą parodė per žiemos bandymus, o 2018 metais jas galės pakeisti naujas „AeroScreen“ variantas, kurį dar žada patobulinti „
Red Bull“.
Kitąmet „Halo“ sistema bus kiek patobulinta, jos nauja versija, kuri dabar sąlyginai yra vadinama „Halo 2“, bus pagaminta ne iš plieno kaip anksčiau, bet iš titano ir turės rutulinius tvirtinimus iš galo, kurie leis pilotui atversti apsaugą, jei tai bus reikalinga, išlipant iš bolido.
„Halo 2“ sistemos bandymai yra numatyti birželio 24 d., o liepos 6 dieną turi būti patvirtinti pakeitimai F-1 Techniniame reglamente.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).